O

7.3K 46 7
                                    

Simteam cum trupul meu paraseste pamantul, si puteam privi lucrurile de sus.Corpul meu, plin de sange inghetat,masinile,oamenii adunati in jurul masinii arse a barbatului pe care l-am iubit toata viata mea....faceau o imagine oribila. Dar suferinta mea ce-a mai mare era cauzata de moartea singurei fiintei  ce o iubisem fara sa-o cunosc; copilasul meu...

-Autostrada asta parca este blestemata! Se auzi o voce groasa de barbat, coborând din masina parcata pe marginea autostrazi.

-Domnule, acesta este sotul fetei care a murit acum 1 zii Teresa Fidalgo daca-mi amintesc bine.Vocea îi era timida si putin ragusita.Era baiatul serifului.

-Cum am spus fiule, autostradata asta parca este blestemata! O moarte crunta a Teresei apoi sotu' si iubita lui...doamne ce blestem sa abatut peste orasul asta? 

Fantoma Teresei umbla pe marginea drumului, fara o destinatie anume, dorea sa isi gaseasca locul unde sa poata trece spre lumea de dincolo...dar ceva o bloca in purgatoriu...ceva o tinea strans aici...

-Draguto, singura pe aici? Pe langa Teresa cu o viteza foarte mica mergea un Mustang 5239..la volan era un barbat trecut de prima tinerete, cu parul alb, imbracat in haine de fermier...

-Trebuie sa ajung, trebuie sa ajung...

-Unde sa ajungi scumpo? Te duc eu!

Teresa se urca in Mustangul rosu, iar barbatul porni in tromba...pe drumu' spre oras barbatul incepu sa o pipaie pe teresa...simti pielea catifelata dar foarte rece...

-Ce dumnezeu?

-Scumpule, nu stii ca nu este frumos sa atingi o domnisoara?! 

-Imi pare rau! 

-Si mie! Teresa lua toporul din spatele masini, si incepu violent sa il atace pe barbat...îi reteza capul, îi taie o mana, iar sangele fierbinte de un rosu aprins tasni in toata masina...toata masina era plina de sange barbatului! 

Fiecare are dreptul sa aleaga, drumul spre moarte este unul foarte usor de parcurs, trebuie doar sa vrei sa mori iar moartea isi va face datoria...imi amintesc ziua in care am conduceam plina de ura si dispret spre casa mamei mele, tocmai avusem un scandal foarte urat cu o femeie care venise sa-mi ia casa si masina...am decis sa fug.......

Intre viata si moarte - Teresa FidalgoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum