Bana Sessiz olmamı ve kendimi salmamı istedi ben ürkekçe onayladım. Laito " Evet.. İlk önce nerden başlasam " dedi ben sesim detone bir şekilde " Ne demek istedin Laito?! " dediğim an laito Gömleğime yöneldi ve dügmelerini usuldan açmaya başladı o an taş kesildim hiç birşey yapamadan öylece kaldım Laito düğmelerimi açtıktan sonra göğüslerime öpücükler konduruyordu ben ise hala şoktaydım ağzımdan cıkan en son şey Yapmaa ıdı. Laito göğüslerimden daha aşağıya en derinlere inerken Bende heyecandan yerlebir oluyordum neredeyse gizemime 1 cm uzaktı laito benim endişeli suratımı görünce zevkten dört köşe olmaya başladı ve üstündeki t-shirt ü çıkardı ve kendini banayasladı ve ona bakmamamı söyledi , aniden ağlamaya başladı ve " Hayat ne kadar acımasız " dediği an ben yanagına bir öpücük kondurdum ve Gitmemiz gerektiğini söyledim ardından Laito gömleğimi ilikledi eteğimi yukarı çekti sıra kendi bluzunu giymeye geldi, giyindi ve limuzine yol aldık. Reiji " Neden bu kadar geciktiniz?!" diye sorunca afalladım laito ise söze atılıp benim çantamı aradığımızı söyledi sanki üzerimden bir yük kalkmıştı rahatça nefes alıp yerime oturdum, yanımda oturmakta olan ayato ve Reiji bana dik dik bakıyorlardı ben " Ne bakıyorsunuz!? " diyince elimden tuttular ve " Sevgili kuzen bugun bizim odalarımıza uğrarmısınız !? " diye sorunca pek hoşnut olmasamda evet diyerek telefonuma yöneldim ve instagramda dolaşmaya başladım reiji yine herzaman yaptığı gözlük düzeltmesiyle ukala ukala "Dikkat et o telefona birşey olmasın 😏" dediğinde şaşkın şaşkın " Anlamadım " diyince reiji Ah tam Kuş beyinliymişsin sen dedi ben biraz alınarak " Gomenn" diyip telefona bakmaya devam ettim..
Sonunda eve geldik Ayato ve reiji hariç herkez kapıdan içeri girdi ben ise tam kapıyı açıcakken fısıldaşmalarını duydum ve yanlarına yönelip " Ee kuzenler bişeymi istediniz" diye sordum ve evet dediler Ayato " Evet, ama burda olmaz " dediler bende " E o zaman ne duruyosunuz hadi odaya " dedim ve İkiside şaşkın şaşkın bana baktılar ve sonra odaya doğru yürüdük reiji ve ayato iki kolumdan tuttu ve çekmeye başladı
Ayato: İlk önce benim odama!
Reiji:Hayır benim odama ! Gerzek diyince ayato kızgın bir şekilde "Off iyi.. peki al senin olsun istemiyorum "dediği sırada reiji beni odasına götürdü " Ee reiji yani kuzen ne istiyorsun " diyince ciddileşti ve bana " Sen vampir olmasan bile Avlanıp kan içmeni istiyorum " diyince normalmiş gibi " Ahh tabi.. Olur " dediğimi duyan reiji " Vay beğ senden beklemezdim " dedi e bende halince " Ee sen beni ne sandın " falan filan derken kendimi bir çocuğun boynuna dişlerimi geçirmiş kanını içtiğimi fark ettim reiji'de duvara yaslanmış çocuğu ısırmamı bekliyordu , ağlayasım gelmişti çünkü o daha bir çocuktu reiji gelip omzuma elini koyup " Biliyorum istemiyorsun ama icmek zorundasın " diyince ağlayarak reiji'ye sarıldım reiji belimden tuttu ve çenemi yukarı kaldırıp " Yapabilirsin Meleğim " dediğinde çocuğun kanını içmeye başladım çocuk bi süre sonra kansızlıktan öldü ben ağlıyarak " Reiji o şimdi daha mutlu dimi " diyince reiji ağlamaya başladı ve beni öptü öperken ara ara dudaklarıma yaşları düşerken bana binlerce kez anlamsızca teşekkür edip durdu bi süre sonra reiji'nin odasından çıktım tam odama giriyorken ayato aklıma geldi ve koşa koşa odasına yol aldım kapıya birkez tıkladım ses gelmedi ikinci kez tıkladım yine ses gelmedi tıkladım tıkladım en sonunda ayato kapıyı uykulu gözlerle açtı " Off Akari Biraz sessiz olsan diyorum şurda uyuyoruz!" dedi ben yine özür dileyip kapıdan uzaklaştığım sırada ayato kolumdan tuttu ve " Dur bari sen gitme " diyince ayato'ya döndüm ve " Ayato sen istiyene kadar biyere gitmiyorum ! " diyince ayato bana sarıldı ve teşekkür etti bende birsey degil diyince ayato elimden tutup koltuğa fırlattı ve Film izlemek istermisin diye sordu olur diyince bir CD koydu ve izlemeye başladık film komik olduğundan kahkahalar atıyorduk (y/ç: adamlar uyuyo len ) Ayato özünde aslında gerçekten çok iyi biriymiş , her kahkaha atışımızda gözgöze geldiğimizde ben utansamda o bana melek gibi gülümsüyor filmin sonlarına doğru beni uyku basmaya başladığından yorgun ve halsiz düştüm ardından uyuya kaldım ara ara gözlerimi aralarken ayato beni kucağına aldı ve yatağına yöneldi ben gözlerim hafifçe düşerken ayato'yu daha yakından tanımak istediğimi düşünüyordumki ayato'nun yanıma yattığını fark ettim aldırmadan güzelce uykuya daldım bir sertlik hissettim ayato galiba bana sarılmıştı ona önüme döndüğümde gözlerini uyku bürümüş ve perçemleri suratını kapıyorduki ben elimlen saçlarını atıcakken elimden sımsıkı tuttu ve fısıldadı " Sende Özelsin " dedi , ben sessizce neden ? Diye sorunca " Ne biliyim bişey var sende " dedi yorgun olduğumdan " Pekii.. Neyse sonra konuşuruz " dedim ve uykuya daldım.
Uyandığımda boynumda bir acı hissettim , tanrım Reijii ! " Ah merhaba kuzen " diyince " Reiji napıyorsun " reiji sadece işini yaptığını söyledi ardından dudağımdan hafifçe öpüp üstümü değiştirip kahvaltıya inmemi söyledi .
Üstümü değiştirdikten sonra yanıma mp3 çalarımı aldım ve çalan müzikleri dinleyerek koca salonda yürüyorum müziğin güzelliğine kendimi kaptırıp küçük küçük hareketler yapıyorum müziği gerçekten seviyorum .
Salonda karşıma bi anda subaru çıkınca korktum subaru hiçbirşey demeden önümden geçti ve banyoya yol aldı ben ise yine o koca salonlarda yavaş yavaş müziğin huzuruyla yürüyorum o mis gibi kahvaltının kokusuna doğru yol alıyorum bütün anılarım gözümün önünden saydam bir şekilde geçerken merdivenlerden iniyordumki yere dökülmüş olan o su yüzünden merdivenlerden aşağı yuvarlandım vr o sırada kanato'nun bana doğru korku dolu bir şekilde koştuğunu gördüm ve son olarak " Yardım edi- " dedim