Episode 2

272 35 0
                                    

Akari'nın ağzından

Uyandığımızda kendimizi odamızda bulduk çok garipti sanki herşey normalmiş gibi , aşşağıdan sesler geliyordu bagırışmalar , Kanato kapıyı çaldı ve " Hey Akira-chan , Assia-san reiji sizi aşağıda bekliyor hadi gelin " dedi o uzun merdivenlerden indikten sonra herkezin karşımız durduğunu gördük Reiji yine gözlüğünü düzeltip " Ah hanımlar oturun "dedi ve bizde onayladık ben kanato ve Laito'nun yanına geçtim Assia ise tabikide ayato ve subaru'nun yanına oturdu ve ben konuya atılıp

Akari: Ah evet Reiji sorun ne ?!

Reiji: Evet Dün akşamki olay

Assia&Akari :ah tabi.. Evet

Subaru Kızgın birşekilde bağırdı " Reiji hadi anlat artık !!"

Reiji: Evet.. Aslında biz birer vampiriz bunu biliyordunuz önceden ama babanız unutmanızı istedi ve babanız yurtdışına o lanet adamların peşine gitti ve sizleri bize emanet etti ve şunu söyliycem " Bu Vampirlik olayını eğer birilerine söylerseniz sizi ağır cezalandırmakla kalmaz öldürürüm " Demek assia'nın dedikleri doğruymuş Assia'ya bakınırken şaşkın ve ukala ukala Reiji'ye baktığını gördüm

Assia: Hepsi sizin suçuınuz.. sizin gibilerin yüzünden insanlar ölüyo hatta sokağa çıkma yasağı bile konuldu bu nasıl saygı ?!!!

Akari: Assia sakin ol.. !? lütfen

Reiji: Aish seni küçük budala!? biz yapmıyoruz onlar yapıyor

Assia: nee onlar kim ?!

Reiji: Bu konuyu kapayalım herkez dağılabilir!

Reiji'nin bu sözünden sonra herkez dağıldı. Ben dışarıya havaalmaya çıkıyordumki önüme kanato çıktı ve " Ah? şey Akari Teddy'nin kolu açıldı acaba dikermisin " dedi , tabi ben kanato'ya kıyamadığım için isteğini onayladım" Acaba bana iplik ve iyne getirirmisin Kanato ? " olur dedi ve salondan koşarak çıktı. İşte geldi , istediklerin bunlarmıydı dedi evet dedim ve hemen teddy'nin açılmış yerini yavaşça dikmeye başladım Kanato bana tedirgin bir şekilde baktığından merak edip konuya atıldım " kanato neden öyle bakıyorsun ? " , " Şey sana birşey olmasın dikkat et !" dedi " ahh peki dikkat ederim " dedim ve dikmeye devam ettim ellerim terlemişti iyne ve ip elimden kayıyordu ama ben umursamazca dikiyordum bi an acı hissettim ve kanato delirmiş bir şekilde bağırdı "AHHH AKARİ ELİN KANIYOO " hemen elimden tutup beni Reiji'nin odasına götürdü ve elime pansuman edicekken " Kanashi Kanato :) " dedim ama Kanato umursamazca " teşekkür etme Sakın ! " " Neden ? " , Çünkü" Teddy'nin kolunu bilerek açtım " Neee ?! " Dinle senin o lezziz kan kokuna dayanamıyorum bir damla olsa bile içmek istiyorum ama buna hiçbir zaman izin vermiyorsun !! " şey ben kanato tam özür diliycekken beni öptü sonra yavaş yavaş parmağımdaki kesikten akan kanları yalamaya başladı aslında bundan hoşlanmıyordum ama içimde garip bir his var nedense ona izin vermek istiyorum ama böyle bir acıya dayanamıycağım aklıma geliyor . Sonra usulca parmağımı ısırdı Bir cırladımki sesim Tüm evde yankılandı bir anda kapı açıldı ve oda ne " SUBARU !? " derken beni hızlıca kucağına aldı ve bahçeye çıkardı.

Subaru: Ne yaptığını zannediyorsun öylece kanını içmesine izinmi verdin Kızım kendine gel!!!

Akari : Şey.. B-ben ?

Diabolik Lovers: A Two Victim GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin