Assia'nın ağzından
Aradan 3 saat geçti ve herkez lunaparkın çıkışında toplandık ardından limuzine bindik limuzin yine herzamanki gibi sessizdi ama bir horultu vardı iyicene baktığımda Subaru olduğunu gördüm galiba uyuyordu veya herzamanki gibi sinirli bir şekilde nefes alıyordu. Daha sonra Akari'ye Laito ile neler yaptığını sprunca yanakları kızarık bir şekilde kulağıma fısıldayarak 'beni öptü' dedi ben şaşgın şaşgın gülümsedim ve laito'ya dik dik bakmaya başladım
Yarım saat sonra karnım ağırmaya ve başım ağırmaya başlayınca bunu Reiji'ye bildirdim ve bana hava almamın iyi olucağını söyledi Ayato'da benimle geliceğini söyledi ama Reiji 'hemen hava alıp arabaya binecek gitmene gerek yok' dedi ayato 'hayır..' dedi , Reiji 'olmaz kardeşim..' dedi ardından arabadan indim ve hava almak için biraz çalılıkların oralarda hava aldım daha sonra bir çığlık sesi duyunca endişelenip ormana doğru koştum ve en sonunda kayboldum ,çok korkuyordum gözü bandajlı bir kız gördüm daha da kötüsü o çığlıklar kime aitti?! , acaba bizimkiler ne yapıyorlardır ?!.
Ayato'nun ağzından
Uzun zamandır Assia ortalıklarda yok onu baştan beri korumalıydım ama Reiji buna izin vermiyor Reiji'nin sorunu ne ?!
Hey Reiji gidip assia'yı aramalıyız!!
Reiji: Hayır bence gelicek
Hayır gelmiyecek eğer biz onu gidip almazzak gelemez!
Subaru: Dinle Ayato ben ve shuu senin Assia'yı aramana yardım ediceğiz
(AghhReijiSiniroldu)
Pekala o zaman biz gidiyoruz
Sakamakiler: Hayy!
Ormanda Assia'yı aramaya başladık , yerde yatmış bir kız görünce Assia mı değilmi baktım Bu başka bir kızdı gözlerinde bandaj vardı Shu'dan onu alıp limuzine götürmesini istedim daha sonra Assia'nında yerde yattığını görünce mutluluktan ağlamaya başlıycakken bana bakıp gülümsedi daha sonra limuzine gördük ama dikkatimi assia'nın üzerindeki kan ve yırtık kıyafeti.
Assia'nın Ağzından
Ayato beni güçlü kollarıyla limuzine götürmeden önce gördüğüm kız bana doğru koşup beni öldüresiye dövmeye çalıştı ama Akari'den öğrendiğim hareket sayesinde kızı anında yere indirebildim daha sonra Shu kızı alıp götürdü daha sonra benide ayato limuzine götürdü subaru'da arkamızdan geliyordu.Uyuyordum..
Uyandığımda kendimi odamda buldum daha sonra aşşağı indim ve herkez nerede merak edip durdum ve en son bahçeden gelen seslerden dolayı bahçeye gittim o Kız burdaydı acaba ne işi vardı istemesemde olaya kulak misafiri olmuştum 'Ben onlardan daha değerliyim sizin için yeniden dirildim beni seçin onları değil Olmazsa zorla yaparım! siz zaten gerçeğinizi bilseler kaçarlar.sadece bana ait olucaksınız'
Buda ne demek oluyordu şimdi bu kız neler diyor Gerçek ne! Olayı Akari'ye anlattım Tepkisi çok kötüydü iyice konuşup bu kızı ne yapıp ne edip burdan göndermeli ve gerçekleri öğrenmeliydik.
3 gün sonra
Aradan 3 gün geçmişti ama Suzy ( bana saldıran kız ) hala buradaydı ve sorun şu ki Suzy sürekli Ayato'nun yanında ve yanından hiç ayrılmıyor. Ayato ile ne zaman konuşmaya çalışsam Suzy sürekli yanımızda bitiyordu. Sanki bizim yalnız kalmamızı istemiyordu. Kızda bildiğin radar var abi!!!! Ne zaman onunla konuşmaya başlicam kız odaya dalıyor. En sonunda ben ona dalıcam. Şuan ise hep birlikte salonda boş boş oturuyorduk. Ben üçlü koltukta Subaru ve Reiji'nin arasında Akari ikili koltukta Laito ile Suzy ise ikili koltukta Ayato ile oturuyordu. Onlara bakarken Ayato ile Suzy'nin gülüşerek konuştuklarını gördüm. Şuan sinirden dişlerimi öyle bir sıkıyordum ki birazdan kırılacaklardı. Artık dayanamayacağımı anladığımda ayağa kalktım ve Ayato'ya benimle iki dakika gelirmisin Ayato? dediğimde bana soran bakışlar attı ama bişey söylemeden ayağa kalktı. Suzy'e baktığımda bana sinirli bakışlar attı. Bende eksik kalırmıyım. TABİKİ HAYIR. Bende ona sinirli bakışlar attıktan sonra mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Mutfağa girdikten sonra Ayato'yu içeri çekip kapıyı kapattım ve kilitledim. Her ihtimale karşı önlem alalım. O gerizekalının tekrar konuşmamı bölmesini istemiyorum. Ayato'ya döndüm. Bana meraklı bakışlarla bakıyordu. Ben Ne konuşuyorsunuz içeride öyle gülüşe gülüşe? Söyle de bizde gülelim. Dedim. Ayato Hiç öyle başına gelen bir olayı anlatıyordu. dediğinde dalga geçer bir ifade ile güldüm. Tamam o zaman gidip onu dinleyebilirsin. Ben dışarı çıkıyorum. Diğerlerine söylersin. dedikten sonra tam mutfaktan çıkarken bir saniye sonra kapı ile Ayato arasında olduğumu farkettim. Şuan çok yakınımda duruyordu ve bu benim yanaklarımın kızarmasına hatta morarmasına neden oluyordu. Kafamı aşağı doğru indirip ayaklarımı seyretmeye başladım. Onun yüzüne bakmayı düşünmüyordum çünkü 3 günden beri sürekli onun yanındaydı ve ben buna sinir oluyorum. Ayato çenemden tuttu ve gözlerine bakmaya zorladı ama ben inatla bakmamaya çalışıyordum. Tabi sadece çalışıyordum. Ayato'nun gücüne karşı çok da birşey yapamıyordum. En sonunda o bayıldığım yeşil gözlerine yeşil gözlerimi diktim. Şuan çok yakınımdaydı ki yanaklarım gene kızarmaya başladı. Ayato'nun bakışları dudaklarıma kayınca benimde bakışlarım dudaklarına kaydı ama bunu yapamazdım hala ona sinirliydim. Tekrar kapı ile arasından çıkmak için hamle yaptığımda iyice bana yapıştı. Artık hareketlerim iyice kısıtlanmıştı. Sen bana darıldın mı? diye sorunca bende Hayır. Ne alakası var. Ben sadece o kızı sana fazla yakın davranıyor ve sende hiç bir şey yapmıyorsun. Bu da benim sinirimi bozuyor. dediğimde bana imalı bir bakış atıp Sen kıskandın mı?? dediğinde utanarak bakışlarımı yere indirdim ve kekelememe lanet ederek H-h-hayır n-ne alakası var. dedim. O da sırıtarak peki öyle olsun küçük hanım dedi. Sonra hiç beklemediğim bir şey yaparak dudaklarıma yapıştı. Önce şaşkın şaşkın hiç bir şey yapamadım. Daha sonda bende ellerimi boynuna götürerek o bayıldığım renkteki saçlarını okşayarak karşılık verdim. Benim karşılık vermem ile dudaklarımın üzerinden gülümseyerek öpmeye devam etti. Nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra kapının tıklatılıp o gerizekalının sesini( Suzy ) duyduğumda Ayato ayrılacakken ensesinden tutup kendime çektim ve ayrılmasını engelledim. Bu davranışın karşısında önce biraz afallasa da sonra beni öpmeye devam etti. En sonunda o ayrılınca biraz daha devam edersem duramam deyince yanaklarım kızardı. Sonra kaplı çalan gerizekalı aklıma gelince kaşlarım çatıldı ve o kızla konuşmanı istemiyorum Ayato. Gerçekten. O kıza sinir oluyorum. Lütfen benim için. dediğimde tamam ama sende benim yanımdan ayrılma o zaman. dediğinde başımı onaylar anlamda salladım. Üstümüze çekidüzen verdiğimizde kapının kilidini açtık ve çıktık. Kapının önünde o gerizeklıyı gördüğümüzde Ayato elini belime koyup beni kendine yapıştırdı. Bu şeklimizi gören Suzy'nin önce kaşları çatıldı ve sinirli adımlarla odasına doğru gitti. Bizde Ayato ile birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık. Salona döndüğümüzde herkesin odasına çıkıyor olduğunu gördük. Saate baktığımda 03:59 olduğunu gördüm. Oha. O kadar oldumu. Nerdeyse bir buçuk saat mutfaktaydık. Ayato belimden biraz ittirerek beni odama getirdi ve içeri soktu. Ben gitmesini beklerken o yatağıma yattı ve bir kolunu yana atarak beni yanına çağırdı. Bir dakika işareti yapıp dolaptan şortlu pijama takımımı aldım ve banyoya doğru gittim. Odaya döndüğümde direk Ayato'nun yanına yattım. Belimden tutup beni iyice kendine bastırdı. Bende ellerimi belimin üzerinde olan ellerinin üzerine koydum. Seni seviyorum yeşil gözlüm dediğinde önce biraz şaşırdım çünkü Ayato öyle romantik biri değildi. Bende bende seni seviyorum aşkım dediğimde gülümsediğini hissettim. Derin bir nefes alıp kendimi uykuya teslim ettim.Arkadaşlar daha önce yayınladığım karakter bölümü güncellendi. Bazı karakterler değişti.