Assia
Sabah gözlerimi açtığımda Ayato'nun beni izlediğini gördüm. Ona gülümseyip elimi yanağına koyup günaydın sevgilim dedim. O da günaydın yeşil gözlüm dediğinde yanağını öpüp kalkacağım sırada Ayato beni belimden tuttu ve dudaklarımı uzunca öptü. Günaydın öpücüğümü de aldığıma göre kalkabilirim. Yanaklarımın kızardığını hissettim. Hemen kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım , yeşil saçlarımı tarayıp tepeden topuz yaptım ve odaya gittim. Dolabın kapağını açıp ne giyeceğime baktım. İçinden kırmızı ve beyaz bir şort üzerine düz bir beyaz t-shirt alıp tekrar banyoya gittim ve onları giydim ve çıktım. Aynada kendime bakarken Ayato arkadan gelip belime sarıldı ve başını boynuma gömüp kanımı içmeye başladı. Birkaç dakika sonra artık halsizleşmeye başladığımda sevgilim kendimi iyi hissetmiyo~ birden gözlerim karardı ve bayıldım.Uyandığımda yatağımda yatıyordum. Yanımda ise Ayato vardı. Bana üzgün bakışlar atıyordu. Ayato b-ben özür dilerim. Baya abarttım. dediğinde ona gülümseyerek elimi yanağına koydum. Sorun değil ama bunu lütfen bir daha yapma. Lütfen. dediğimde bana üzgün bakışlar atıp kalkmaya yeltendi ama onu kolundan tuttum. Sorun yok Ayato ben iyiyim. dedikten sonra hızla dudaklarına yapıştım. Hemen karşılık verdi. Nefesimiz kesilene kadar öpüştükten sonra kapı çaldı ve içeri Suzy girdi bizi öyle görünce gülen suratı direk soldu ve kaşları çatıldı. Soğuk bir şekilde kahvaltı hazır. Sizi bekliyoruz dedikten sonra kapıyı kapatmadan çıktı. Ayato ile aşağı indik ve yemek masasına oturduk. Bugün okul vardı...
Akari'nin ağzından
Sabah uyandığım gibi üstümü değişip herkezi bekleyip limuzinlr okula gitmek yerine okula tek başıma yürümeye karar verdim ama umarım Laito endişelenmez , diğerleride. Okula bizimkilerden önce gelmiştim , sınıfıma gittiğimde Sınıfta bir kişi vardı ama kimdi ? Kim olduğuna bakmaya çalıştım ama kapşonluydu ve boyuda aşırı uzundu (şirin ses tonuyla) "acaba kimsin?,bu sınıftamısın?" diye sorduğum sırada bana dönüp kapşonunu indirip ağır bir tavırla "ben burada yeniyim ve sınıfım bura bir sorun mu var?" Dediğinde ben detone ses tonum ile beraber "yoo, sınıfımıza hoşgeldin" dedim bana artist tavırlarla gülümsedi ve sırasına geçip müzik dinlemeye başladı(yey benim gibi müzik dinleyen biri varmış) .Daha sonra okul bahçesine dolaşmaya çıktım , dolaşırken aklıma bizimkilerin gelip gelmediği gelmişti ama üstüme gelen büyük gölge ile irkildim ve refleks olarak cırladım ve korkup sıçradım ama bu Yuma'ymış doğru Göktelen gibi maşallah. Bir sorun mu var Yuma dediğimde sana çok meraklı değilim. Senin caaaaanın sevgilin çok sinirli ve heryerde seni arıyor. Onu söylemek için geldim. Neeeeee!!!! Kesin çok sinirlenmiştir. Hemen Yuma'nın yanında ayrıldım ve Laito'yu aramaya gittim.
5 dakika sonra
Sonunda Laito'yu buldum. Çok sinirli görünüyordu. Yanına gittim ve korkunun sesime yansımasına ve kekelememe lanet ederek a-aşkım Laito arkasını dönüp beni gördüğü gibi bana sımsıkı sarıldı. En sonunda benden ayrıldığında sinirle bana baktı ve bağırarak SEN NERDEYDİN !!! HAA?!?!?!? SANA BİRŞEY OLDU DİYE BE KADAR KORKTUM BİLİYORMUSUN??!?!!?!? YA BİRŞEY GELSEYDİ BAŞINA ?!?!?! BEN NE YAPARDIM ?!?!? Laito'yu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Bağırması gözlerimi doldurmasına yetmişti bile. Başımı aşağı eğerek ö-ö-özür d-di-dilerim dediğimde tekrar bana bağırmasını beklerken bana sımsıkı sarıldı. Sarıldığı gibi gözyaşlarımı bıraktım. Şşştt...tmm. Özür dilerim. Biraz abarttım. Ama seni evde göremeyince ne kadar korktum bilemezsin. Lütfen birdahakine birimize haber ver. Olur mu güzelim ??dediğinde konuşamayacağım için kafamı onaylar anlamda salladım. Benden ayrılıp kafamı yukarı kaldırdığında hala ağladığımı gördüğünde A-akari ben özür dilerim ne olur ağlama. Dediğinde onun da gözleri doldu. Bende o ağlamasın diye gözyaşlarımı sildim ve gülümsedim. O da benim gülümsememe gülümsedi ve bana sımsıkı sarıldı. Bende ona sarıldım. En az 5 dakika sarıldıktan sonra ayrıldık ve sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimiz gibi zilin çalması bir oldu. En arkaya geçtiğimizde sıraya oturduk ve hocanın içeri girmesi bir oldu. Öndeki sıradan bir kaç inek öğrenci hariç kimse ayağa kalkmadı. Biyoloji dersi. Hoca yoklama aldı. Yeni gelen çocuğun ismi Makato imiş. Neyse kafamı sıraya koymam ve uyumam bir oldu.
Uyandığımda yanımda Laito yoktu. Büyük ihtimalle kantine inmişti. Bende onun yanına gitmek için ayağa kalktım. Tam sınıftan çıkacakken biri önüme geçti. Kim olduğunu batığımda Makato olduğunu gördüm. Sağ tarafından geçecekken tekrar önüme geçti. Sol taraftan geçecekken tekrar önüme geçti. Sinirle Ne istiyorsun. NE !?!?!? Diye bağırdığımda sırıtmaya başladı ve kulağıma eğilerek seni istiyorum. dedi. Ona şaşkın şaşkın bakarken beni kolumdan tuttu ve sınıftan çıkardı. Koridorun en köşesine götürmeye başladı. Kolumu kurtarmaya çalışıyordum ama hayvan gibi sıkıyordu. Kesin moraracaktı. Beni duvara itti ve bana iyice yapıştı ve hareket alanımı kısıtladı. Ellerini de belime koydu. Sınıfa ilk geldiğinde seni terslemiş olabilirim ama senin dışarıdaki sürtükler gibi olduğunu sandım ama değilmişsin ve beni bir şey sana çekiyor. dediğinde şarkın şaşkın ona bakmaya başladım. O ise bana sırıtarak bana bakıyordu. Birden bana yakınlaşmaya başladı ve elinin bir tanesini yanağıma koydu ise boş bir anını buldum ve onu iyice kendimden uzaklaştırdım. Sen ne yaptığını sanıyorsun. Benim bir sevgilim var. Laito olmasa bile öyle bir şey olamazdıda zaten. dedim sinirle. Tekrar bana yaklaştı ve hareket alanımı yine kısıtladı. Onu itmeye çalıştıkça bana daha çok yaklaşıyordu. En sonunda biri duyar umudu ile İMDAAAAAAAT!!!!! YARDIM EDİİİİİİİİİİİİİİN!!!!!!!!! diye var gücüm ile bağırdım. O sırada sınıfa giren Laito beni duymuş olmalı ki bana doğru koşmaya başladı. Yanımıza geldiğinde Makato'ya sert bir yumruk geçirdi. Kemik sesi geldiğinde burnunun kırıldığını anladım. Makato yere düşünce Laito direk üzerine çıktı ve yumruklarını sıraladı. Artık Makato'nun yüzü kandan görünmeyen bir şekil alınca üzerinden kalktı ve Bir daha seni Akari'nin yanında görürsem bu sefer böyle kolay kurtulamazsın. dediğinde Makato gülmeye başladı. Laito tekrar yumrukalamaya başlayacağı sırada onu kolundan tuttum ve hadi gidelim. Lütfen dediğimde kafasını onaylar anlamda salladı. Beni tutup arka bahçeye getirdi. Ne oldu anlat dediğinde hala sinirliydi. Bende anlatmaya başladım. Uyandığımda yanımda değildin bende kantindesindir diye aşağı inecektim ama Makato önümü kesti ve geçmeme izin vermedi. Bende 'ne istiyorsun' diye bağırdım. O da ...biraz düşündüm bunu ona söylersem katliam çıkardı. Ama söylemezsem daha beter ederdi beni. Bende söylemeye karar verdim. 'Seni istiyorum' dedi bende hemen onu ittim ama bir işe yaramadı kolumdan tuttu ve beni koridorun sonuna görürdü. Sonra bana iyice yaklaştı bende ittirmeye çalıştım. Ama baya güçlüydü. Sonunda biraz saçmaladı. Sonra boş bir anını buldum ve ittim onu. Biraz uzaklaştı sonra tekrar yaklaştı tam öpecekken bağırmaya başladım. Zaten gerisini sen biliyorsun. Sonunda konuşmayı bitirdiğimde öylece kalmıştı. Elimi gözünün önünde salladım. İrkilip bana bakmaya başladı ve bana sımsıkı sarıldı. Bende ona sarıldım. Onu öldürmeliy- lafını bitiremedi çünkü öpmüştüm onu. Önce şaşırsa da sonra bana karşılık verdi. En sonunda ayrılınca ona baktım ve seni seviyorum şapkalı aşkım deyince önce bir gülümsedi sonra bende seni seviyorum sevgilim dedi. Hadi eve gidelim. dediğimde Laito sırıtmaya başladı. Senin düşündüğün şey olmayacak Laito. dediğimde o da sen istemediğin sürece sana bakmam bile. Şimdi gelmiş bana o işi diyorsun. Tmm mı güzelim ?! Diye sorunca kafamı onaylar anlamda salladım ve ellerimi birleştirip eve doğru yürüdük.