Ya hadi amaa niye bu güneş her sabah uyandırmak için bu kadar inatçı oluyor ki. Ya arkadaşım sen önüne dönüp işine baksana senin görevin dünyayı ısıtıp aydınlatmak niye sabah sabah insanların uykusunu haram ediyorsun ki. Yastığıma daha çok gömülerek uyumaya çalıştım ama işte çalıştım.. Biraz yatak keyfinden ne çıkar ki yatak keyfi yaptım odamı süzerken gözüm saat'ime takıldı ve ağzımdan sesli bir küfür çıktı. İlk günden işe geç kalmıştım hadi ama bir kerede bana götünü dönme evren yaa. Hemen kalktım dişlerimi fırçaladıktan sonra dolabın karşısına geçip ne giysem diye düşündüm nede
olsa ilk günden kızmazlar diyerek altıma siyah bir tayt üzerine mavi yakası açık bir t-shirt, siyah ceket ve çanta aldıktan sonra saçlarım zaten kendinden düz olduğu için düzleştirme gereği duymadım. Son olarak şeftali renginde parlatıcı mı da sürdükten sonra artık hazırdım. Kapıdan çıkmadan önce son kez aynadan kendime baktım ' öğkkk kuscam galiba hemen leğen getirin bana' diyen iç sesime götümü dönerek evden çıktım. Arabama doğru hızlı adımlarla yol alırken arabamın sağ tarafa çökmüş olduğunu gördüm hadi amaa bir kere ya bir kere bana orta parmağını gösterme dünya ne bok yiycem ben şimdi işede geç kalıyorum. Tekerleğin havası inmiş olmasıda işimi daha çok zorladı taksiyi beklesen en az 25-30 dakika sonra gelir ve bu benim işimi daha çok zorlaştırır ne bok yiycem ben şimdi yaaa. Aklıma gelen fikirle piç bir şekilde sırıttım denemekten ne zarar çıkarki. Yolun kenarındaki kaldırımda durup otostop çekmeye başladım. Evet ben bir çatlağım bunu zaten daha önce anlamış olmanız lazım hadin ama napabilirim başka çözüm yolu yok. Aha karşıdan kırmızı, camları filmli bir minicooper mı geliyor yoksa rüyada mıyım? Evet minicooper hastasıyım evet evet evet tanrım şükürler olsun bana yaklaşıyor evet duracak. İşte bu kızım diyerek şansıma sevgi dolu sözler ederek teşekkür edip öpücük gönderdim. Bu arada araba durdu camlarda aşağıya iniyor yuppi bee" atla!.."
Dağdan inmiş domuz ulan sana muhtaç olmasam ben bunun altında kalmazdım da dua et öyleyim. Kapıdan içeri girerek kapıyı sertçe çarptım" yavaş be kızım kapıyı kıracaksın"
Çantamdan evraklatı ararken bu ses bana bir yerden tanıdık geldi. Katran karası gözler hemen başımı sesin olduğu tarafa çevirdim e bu 'o' nasıl yaaa az önce ben şansıma teşekkür etmiştim yaa hepsini unutun şuan yüzüne tükürüyorum. Şaşkınlıkla ona bakarken oda şaşkınlıkla baktı
" sennn..."
İkimiz aynı anda dedik ve tam o birşey söyleyecekken fırsat tanımadan
" sennn... Sen dün beni öpen dağ ayısısın"
" bak zaten işe geç kaldım bide senle uğraşamam nereye gideceksen söylede gidelim yoksa arabadan dışarı atarım seni"
" şu an işim acil olmasa seninle aynı ortamda bir dakika bile durmam ama işim acele onun için sür şu arabayı"
Araf histerik bir şekilde gülerek" afedersin çok bilmiş zeka küpü sen adresi vermeden ben nasıl gidebilirim acaba?"
Nefes hayrancasına genç adama bakarken genç adam güldüğündeki yanağındaki belediye çukurlarınını dokunmamak için kendiyle büyük çaba sarf etti hadi amaaa gamzeleri zaafım olduğu halde neden yapıyorsun bunu bana nefes düşüncelerinden genç adamın söyledikle ayrılır" biliyorum bana aşık oldun ama artık söylesen mi diyorum şu adresi"
' öküz manda eşşek katır dağ ayısı manda olduğu yerde bir o kadar ukala ve egoist '
Nefeslu güzel çukurlar karşısında adresi unuttu ama bunu onun haberi olmasada olur şimdi adresi unuttuğumu söylersem benle alay eder en temizi küçücük bir yalan söyleyeyim bari" tam olarak bilmiyorum tarif edeceğim bay ego yığıntısı" diyerek sırıtır. Genç adam hemen motoru çalıştırarak nefes'e
" bu günlerde keyfin yeterse artık söyleyebilir misin şu nalet adresi "
Allahım sana geliyorummm! Yolu tarif ediyorum ama o kusursuz yüzünden gözlerimi alamıyorum ' tabi piçozzz buldun böyle yakışıklı çocuğu alamazsın gözlerini' iç sesim yine hünerlerini gösteriyor hadi bakalım hayırlısı ' sa-na-ne tabi bakıcam böyle yakışıklıyı bir daha ne zaman görürüm ' 'dünü be çabuk unuttun tatlım o öpücüğü' başıma balyozla vurdular sanki beynim çanağından çıkacak oldu bir an ' yaaa insanı böyle göt ederler' iç sesimle kavgamı bitirip hemen kendime geldim. Ne çabuk unuttum dünü" gözlerinle beni yemeyi bitirdiysen artık inebilir misin?"
" yürüyen ego"
kapıyı çarparak indim. O değil canım yandı minicopeer'ın suçu ne?!! Son sürat gaza basarak uzaklaştı ayı!
Tanrımm şu asansörü icat eden biz burada ağaç gibi kök salalım diye mi icat etti. Offfff kesin boku yedim ben ilk günden işten atılmazsam iyi.
Asansöre binerek oh çektim hemen 8. kata bastım.
" iyi günler efendim size nasıl yardımcı olabilirim?"
diyen kişiye baktım benim yaşlarımda kahverengi saçlı, mavi gözlü, küçük burunlu bir bayandı
" ben bu şirketin patronunun asistanı olarak geldim. Bugün işe başlayabileceğimi söylediler onun için geldim"
" pardon Nefes hanım henüz Araf bey gelmedi biz sizi şöyle toplantı odasında bekletelim araf bey geldiğinde haberdar ederiz. Bu arada benim adım damla. damla sönmez tanıştığımıza memnun oldum" ben daha birşey söylemeden uzaklaştı ne olduğunu anlamadım. Bende toplantı odasına girdiğimde şöyle bir süzdüm iyi dizayn edilmiş. Deri sandalyeye oturarak beklemeye başladım.!
1 saattir bekliyorum ama hala gelen giden yok bir keresinde ne içip içmeyeceğimi sorup kahve istediğimde kahvemi getirdiler . Hadi ama bir insan bu kadarda bekletilmez ki otur otur kıçım tutuldu yaaa.!! Pencereye yaklaşarak manzarayı izlemeye başladım ilgi çekici bir manzara vardı . Aşağıya baktığımda herkes telaş içinde koşturuyor kim bilir ne gibi acale işleri var. Ayaklarım sızlamaya başlayınca oturmak için tekrar sandalyeye yöneldim. Can sıkıntımı gidermek için telefonumu alarak hücresel veriyi açtım instagramda gördüğüm fotolara kendimce yorumlar yaparken haber sitesinde bir yazı gördüm hemen detaylı bilgi için üzerine tıkladım eee bu serhat " ünlü oyuncu serhat alkan yine magazin kameralarına yakalandı yanında ki bayan kimdi? şok haber" vayyy beee serhat'a bak onada ancak bu yakışırdı zaten. Ben haberin detaylarını okurken kapı öyle bir açıldı ki
"hihhhh noluyo lan kıyamet mi kopuyor?"
dememle susmam bir oldu. Hadi amaaa yaaa yapma bunu yapma bunu.
Merhaba arkadaşlar bir yeni bölümle daha birlikteyiz. Okuduğunuz için teşekkür ederim yorumlarınız ve votelerinizi bekliyorum öpüldünüz 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GURURUN ESARETİ
Ficção Adolescente"Benim gururumu böyle ayaklar altına alamazsın!" Nefes'in gururu aşkının ne kadar önüne geçebilir? ----------- "Bana güven deme! Ben o hatayı bir kere yaptım!!" "Bana güvenmelisin!!" "Neden!!?? Onlardan ne farkın var??" "Çünkü...Çünkü...." Pekal...