Pazarlık Mı Bunlar Seç Beğen Al ??

70 12 24
                                    



Multimedya ARAF

"Şişşttt ağlama . Ben sabahtaki bana burnunun dikine giden
ufaklığı istiyorum.
Az öncedeki güçlü kızı görmek istiyorum."

❄️❄️❄️

ARAF'tan

Eve uğradıktan sonra üzerime hemen değiştirip anneme gözükmeden gitmek istiyordum . Sonra bara gidip her gündeki gibi güzelliklerle eğlenecektim.

Yolda böyle planlar yaparken eve vardığıma fark ettim. Arabayı hemen garaja bırakıp eve girdim. Salona baktığımda annem yoktu. Şükrettim işim daha kolay olacak. Bir çırpıda odama girip kendimi banyoya attım. Güzel bir banyo edip üzerimi giyinip tam kapıdan çıkacağım sırada ayaklarıma yapışan iki kolla ilerleyemedim. Ulaş dayıcığım şimdi sırası mı yaa.

"Ayneayne dayım geymiş"

diye bağırınca bir kaçışım olmadığını anladım. Küçük keratayı kucağıma alarak salona doğru yürüdüm. Annem elinde kalemle moda dergisi açmış birşeyler işaretliyordu.
Beni görünce hemen bana bakıtığında beni bekliyormuş bir hali vardı. 'Ne oluyor' bakışı atınca anlamış olacak ki hemen konuya girdi.

"Aaa Araf bende seni bekliyordum gel şuraya" diyerek eliyle yanına gösterdi.

"Uzatma anne ne istiyorsun??"

Bu işin sonunu çok merak ediyorum ya hayırlısı. Elindeki kalemle son kez 'buda olmaz' diye birşey zırvalayıp kalemle çarpı işaret edip bana döndü. Hala ne yaptığını anlayamıyorum ve öylece bakıyorum

"Bak oğlum ben seçtim güzel olanları zaten seninde beğeneceğini biliyorum ama ikisinin arasında karar veremedim beraber seçeriz."

Ne dediğini anlayamadım ama herhalde şu özel aile yemeği zırvalıkları için takım elbisedir diye düşünerek

"Ya anne seç birini ya uğraştırma beni şimdi onun için"
diye göz devirerek kucağımdaki Ulaşla uğraşmaya başladım. Düzenli olarak yapışan şu şeylerden hiç hoşlanmıyordum. Başka ailenin kızıyla geliyor sonra tanışma kaynaşma derken her zamandaki gibi sonuç yatak odasında bitiyor. Evet yatak oda fikri kulağıma kötü gelmiyor değil ama işte sonra annem yine benim başımın etini yiyor. Evet şimdi diyorsunuzdur ki bir mafya bu kadar yumuşak davranabilir mi? Ailesinin yanında neden böyle anne kuzusu gibi? Şöyle ki dışarıdaki Arafla evdeki Araf asla aynı olmamıştır. Onlara aska dılarıdaki Araf'ı göstermedim ki gereğindede göstermeyi düşünmüyorum. Evde başka dışarda daha başka birisiyim. Sadece abimler biliyor. Annemin konuşmasıyla kendime geldim

"Aaa olur mu öyle şey oğlum bak şu da güzel ama bu da güzel"
Gösterdiği yere baktığımda iki kız vardı. Şaşkınlıkla anneme baktığımda bana şirince gülümsüyordu.

"Anne bunlar ne?!"

"Gelecekte gelinim olacak kızlardan birisi oğlum seç birisini. Ben anneleriyle işi hallederim hem bak şu kırmızı elbiseli eskiden komşumuzdu ama şirkette bir ara sorun yaşadıklarından başka yere taşınmışlardı."
İnanmayarak anneme sen ciddi misin bakışı attığımda gayet ciddi olduğunu fark ettim. Kucağımda Ulaş'ın kokusunu içime çektikten sonra koltuğa indirdim.

"Anne pazarlık eşya mı bunlar seç beğen al  ne. Olmaz istemiyorum"
Ayağa kalkarak çıkışa doğru gitmeye başladım. Arkamdan birşeyler zırvalıyor ama umrumda olduğunu düşünmüyorum.

Arabayı her zamandaki rotama sürmeye başladım.

Bardaki odamda dosyalarla uğraşırken adamlarımdan birisi kapımı çalarak odama girdi.

GURURUN ESARETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin