ARAF'tan
Annemin her zamandaki hareketleri işte yani neymiş
'24 yaşındaymışım artık evlilik şartmış neymiş artık torun sahibi olmak istiyormuş'
Hah sen iste annecim ben sana herkesten torun yaparım da işte evlilik işi bozuyor. Ben tek gecelik ilişki yaşayan bir insanım evlenmek benim neyime ki yani...Anladım madem benim evlenmemi istiyorsun sen bari burnunu sokmada ben seçeyim. Sekreterlerimi niye ayartıp para karşılığında ayartıyorsun anne yaa.
En iyisi kafamı dağıtıyim bari artık baya bir sıkıldım bu durumdan yarın yeni bir sekreter daha gelecek bakalım o nasıl olacak.
Bende tam birşey eksik diyordum ama tamamlandı şimdi söz sende iç ses. ' bana kalırsa aşırı dekolteli bir siyah ultra mini bir elbise slikonlu dudaklar ve göğüsler birde bordo ruj işte tam oldu. Nasıl bu görüntü bir yerden tanıdık geliyor mu ?' Diyen iç sesime çak bi beşlik yaptım. Aynısı olacağına eminim neyse...Bara mı?
Uçuruma mı?
Bara mı?
Uçuruma mı?Artık uçuruma çok yaklaştım. Belki burası daha iyidir. Hiç değilse bardaki sürtüklerden bir gün uzak kalırım. Özlesinler beni dimi ama ;).
Gördüğüm şeyle dondum tamam bir süperman veya batman değilim ama bu kız aptal mı? Uçuruma doğru yol alıyor. Hızlı adımlarla kızın yanına gidip ellerimi beline dolayıp kendime çektim.
Kız şaşırmışa benziyor bana garip garip bakıyor biliyorum canım çok yakışıklı olduğum için aşık oldun ama ben aşka inanmayı bırakalı çok oldu. Onun için sana sadece tek gece ayırabilirim.(çapkın yüz)"Sen ne yaptığını sanıyorsun canına kastın mı var senin?"
Bana sinirli sinirli bakmaya başladı
"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun be?"
"Bak kızım gece gece birde senle uşraşamam çekil önümden!"
Uçurumdan düşecek diye tutup kurtarıyoruz yine biz suçlu oluyoruz yaa. Gerçekten kadın milletine yaranılmıyor abi. Bir anda beni ittirince afalladım 'napıyon lan sen !!'
"Ne diyorsun sen be asıl ben senle uğraşamam 'çekil önümdenmiş' burda babanın uşağımı var sanıyorsun ?"
Sabır dikercesine gökyüzne bakıp içimden'1.2.3.4...10' saydıktan sonra karşımdaki bücüre döndüm
"Bak zaten sinirliyim sinirimi senden çıkartmıyim şimdi çekilecek misin yoksa ben yardımcı olayım mı?"
Ona bakarak sorumun cevabını bekledim.
"Pardon da sen Sakıpsabancı'nın nesi oluyorsun? Ah dur tahmin ediyim şoförü mü!?
Bir an affalladım.Beni
Araf
Altay'ı
bu şekilde kafa tutmak ha. Bu kız kafayı yedi herhalde veya beni daha tanımıyor. Bana dikkenmesi hoşuma gitti aslında kimse bana bu şekilde hitap etmedi veya cesaret gösterisi yapmadı. Herkes boyun eğdi ama bu kız bir farklı. İşte şimdi keyfim yerine gelmeye başladı. Canım biraz oyun çekti cici kız.
"Çekilmiyorsun yani?"
"Evet çekilmiyorum lan var mı bir itirazın?!!"
Owwwwww bu baya bi sertti ama. Bir an korktum lan gözlerinde ateş çıkaracak mübarek. İşte şimdi bittin sen bücür.(piç smile)
Omzuma aldığımda tiz bir çığlık attı arkadaş anlamam ki kızların sesi neden bu kadar cırtlak olur.
"Bırak beni pis sapık.! Sen kendini ne sanıyorsun öküz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GURURUN ESARETİ
Novela Juvenil"Benim gururumu böyle ayaklar altına alamazsın!" Nefes'in gururu aşkının ne kadar önüne geçebilir? ----------- "Bana güven deme! Ben o hatayı bir kere yaptım!!" "Bana güvenmelisin!!" "Neden!!?? Onlardan ne farkın var??" "Çünkü...Çünkü...." Pekal...