Az utazás előtti este korántsem úgy telt, mint ahogyan azt Kárpási és Réka várta. Mindketten hamar ágyba bújtak, hogy másnap reggel frissen és kipihenten ébredhessenek tekintve, hogy fél hétre tervezték az indulást. Ugyanakkor a korai lefekvésből egész estés forgolódás lett mintsem alvás. Emellett egyikük helyzetét sem könnyítették meg az elmúlt napok történései. Természetesen még az egyetemen megbeszélték, hogyan fog zajlani ez a két nap, nem is ezzel volt probléma.
Réka esetében talán nem is beszélhetünk problémáról, habár ő füllentett egy kicsit Máténak, ugyanis azt mondta neki, hogy néhány szaktársával mennek a konferenciára és Kárpási kíséri el őket. Nem szokott hazudni testvérének, de a múltkori gyanakvása miatt jobbnak látta, ha nem említi meg, hogy csak ketten mennek, még a végén nem engedné el. Ugyanakkor Réka már nem gyerek, de ha a bátyja valamit nem helyeselt, akkor igyekezett úgy tenni, hogy azt ő is elfogadhatónak találja. Viszont Dórinak mindent elmondott. Kellett egy barát, akivel megoszthatta az elmúlt pár hét különös történéseit. Furcsa módon barátnője szinte örült annak, hogy a férfi elviszi őt, persze a konferenciát unalmasnak találta. Aztán amikor szóba került, hogy elegánsabb ruhát is vinnie kell Rékának, szigorúan kikötötte, hogy ő választja meg azt a bizonyos ruhát. „Lehet, soha többet nem lesz ilyen lehetőséged, jól kell kinézned! Meg akarod hódítani vagy sem?" Dóri talán jobban beleélte magát ebbe az egy éjszakába, mint Réka és mindent elkövetett annak érdekében, hogy a lány rendkívül csinos legyen. Egy teljes délutánt szánt erre és az összes ruháját felpróbáltatta Rékával, míg végül egy teljesen egyszerű, fekete, éppen térdig érő, kissé testhez simuló darab lett a győztes. Mindemellett Réka még sminktanácsokat is kapott, mert hát egy ilyen komoly eseményre mégiscsak illik némi maskarát az arcunkra vinni! Legalábbis Dóri ezt állította, úgyhogy Réka teljesen fel volt készülve arra az estére bármi is történjék. Barátnője már annyi mindent belemagyarázott, hogy a végén ő is kezdett hinni abban, hogy valami történni fog közöttük.
Kárpási esete már egészen más volt. Természetesen a felesége tudott arról, hogy megy erre a konferenciára, csupán annyiban tévedett, hogy Szilárd lesz a társa. A nő is tudni szerette volna a pontos menetrendet, hiszen többnyire mindent megbeszélnek. Amikor feljött a szó Szilárdról, Kárpási fejében egy pillanatra sem fordult meg, hogy említést tegyen arról, nem a férfi megy vele, hanem egyik hallgatója, aki nem mellesleg egy lány. Mindezt magának azzal magyarázta, hogy nem akart felesleges vitába keveredni feleségével, még akkor sem, ha tudta, hogy egy rendkívül megértő nőt vett el, aki egyébként sem volt féltékeny típus. Zoltán napokig őrlődött, alig tudott enni, hiszen már az idejét sem tudta annak, hogy mikor nem volt teljesen őszinte a nejével. Az indulás előtti estén pedig már kezdte egyre őrültebbnek érezni magát. Egy egész órán át azon törte a fejét, hogy mely ingjeit vigye magával. A konferenciára szívesen vitte volna a kék-fehér kockásat, de végül úgy gondolta, hogy az nem elég elegáns. Aztán egy világoskék ing mellett döntött, amely vékony fehér csíkozású volt, felvette rá a zakóját és máris komoly ember hatását keltette. Ám ezután jött csak az igazi dilemma. Tudta, hogy az esti megvendégelés csupán egyetlen óráig lesz elviselhető. Tenni kell néhány tiszteletkört, le kell folytatni pár udvarias beszélgetést az ismerősökkel közben elfogyasztani nem kevés ingyen alkoholt, majd nagyon gyorsan eltűnni onnan. Részt vett már jó pár ilyen konferencia utáni smúzoláson, de rettentően gyűlölte, ugyanakkor ott elengedhetetlen volt az elegancia, hiszen kinézet alapján ítéltek. A tornacipőt azért javasolta Rékának, mert egy kicsit szeretett volna kilógni a tömegből, sőt talán egy kis felháborodást kelteni. Ő ezt nem tehette meg, mert szüksége volt az ottani emberek szimpátiájára, de a lánynak nem. Sőt úgy tervezte, hogy a bájcsevejek után elmennek egy közeli pubba, ahol megnézhetik a hálaadási meccseket. Igen, ez a csütörtök november utolsó csütörtökje volt, ami az Egyesült Államokban a hálaadás ünnepét jelentette és azt, hogy magyar idő szerint már hét órakor is közvetítenek amerikai focimeccset. Ráadásul pont a kedvenc csapata, a Green Bay Packers játszott a legnagyobb rivális Chicago Bears ellen. Legszívesebben már az elejétől nézte volna a meccset, de a kezdés pont egybeesett a megvendégelés kezdetével. Emellett még azt sem nagyon tudta, hogy a lányt egyáltalán hogyan veszi rá a meccsnézésre.
YOU ARE READING
Egyetemi játék
RomanceRéka 21 éves végzős egyetemista lány. Már több mint egy éve teljesen odáig van egyik oktatójáért. A férfi 17 évvel idősebb nála, nem mellesleg nős és három gyermek édesapja. Aztán kezdetét veszi egy igen buta játék. Vajon milyen messzire mehet el eg...