Neyseki ders vaktiydi.Bu Neşenin bende olan bakışlarını okula yöneltti.Rahatladım...!12.sınıf öğrencisiyim ve Can 'ın hemen arka sırasında Neşeyle oturuyorum.Basit kestane renginde dalgalı saçlara ve beyaz bir tene sahibim ,mavi gözlerimide unutmamak gerek,ama yinede Can'ın bir dakika olsun dikkatini çekemiyorum . Dersteyken ne olduğunu anlayamıyorum. Sadece zil sesini duyunca kendime gelebiliyorum.Geldiğimde de gözlerimi her zamanki gibi Can ı incelerken yine hayallere dalmış bir şekilde buluyorum . Neşenin küçük bir dürtüsüyle kendime geldim .
Neşe nin unuttum demi şaşkın bakışlarıyla hemen atıldım.
Bugün beden dersi vardı off ! yeni hatırladım .Bugün benim kendimi Can a gösterme günümdü."Koşu yarışması " ismi bile haycanlanmama sebep oluyor ! Neşenin bana verdiği bana göre yeni Neşeye göre eski eşortmanı üstüme geçirdikten sonra hazırdım. Evet can da bu yarışmaya dahildi. Hatta bir çok madalyası olduğunu duymuştum .Ona eş değer biri olmasamda sarhoştan dayak yememek için hiç duraksamadan iki mahalle koştuğum çok olmuştu. Küçük bir güvenim en azından umut ışığım vardı.Yarışma için 8 kişiydik ve sadece 3 kişi yarışmaya katılabilecekti.Karşı sınıfın havalı kızlarını görünce açıkçası olan küçük umut ışığımda sönüverdi.!
Ama beni sevindiren tek şey bu gösterişli kızlarda Can 'ın dikkatini çekmiyodu.Can 'ın bana göre hiç kimsenin göremediği sessiz karanlık bir yönü vardı.
Ve zaman gelmişti. Yerlerimize geçtik ve yarışma için geri sayım başladı... Bunu yapabilirdim evet!! neden olmasın ki ? Ve Murat Hocanın düdük sesiyle yarış başladı... Eski ayakkabılarım her ne kadar beni yarıyolda bırakıcak gibi olsada herşeye inat ayakkabılarımı umursamadan var olan gücümle devam ettim. Evet!! bu nasıl olabilir ?? :D
İmkansız ama Can ı geçmiştim. Birinci olmuştum Neşenin sevinç çığlıklarıyla bana doğru koşması bi nebze güvenimi yükseltmişti. Başarmıştım....
Hepimiz soluk soluğayken Murat hocanın sert bir o kadar da sevinçle çıkan sesi duyuldu ; Maria Yaz birinci, Can Yıldız ikinci ve Gamze Gül üçüncü.... Yüzümde tarifsiz bir mutlulukla çığlık atamadan duramadım..
Kaybedenlerin nefret dolu bakışlarını fark edince sessizliğe büründüm. Gamze beni tebrik edip uzaklaştıktan sonra Can 'ın bana doğru küçük adımlar attığını farkettim. Nefesim tutuldu , kalbim her zamankinde daha fazla ritim değiştirdi.Yanıma iyice yaklaşıp masumiyetini en derinlerde saklayan bal rengi gözlerini gözlerime kilitledi ve kısık bir sesle tebrikler dedi !!!
Biri bana kalp masajı yapabilir mi sanırım öbür dünyaya geçiş sağladım😅🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILDA
Actionyanlızdım... her gün kalbimi yerinden çıkacak kadar heycanlandıran can ın hayaline sarıldım.