Anlaşılmayan mesafe🙇‍♀️

48 19 3
                                    

Selamun aleyküm arkadaşlar❤️
Umarım beğenirsiniz
Keyifli okumalar...
##################

Bu ne huzur, heyecan saliseler saatler olmuş sanki...
Bal rengi gözleri uzandı mavilerimin derinliklerine...

Can bana anlamaz şekilde bakarak doğrulup üstünü düzeltti, sanki hiç yokmuşum gibi.
Acaba tanımadı mı beni?
Ama bu mümkün mü, yarışta beni tebrik etmişti.
Gözlerim hâlâ Can'ın üstündeyken yavaşça kulağımdaki kulaklığı çıkarıp müziği kapattım, kendine gel Maria çocuğu gözlerinle yedin resmen, diyen iç sesimin şiddetli çemkirmesiyle bende bakışlarımı Can'dan alıp önüme döndüm.

Belki bakıyordur umuduyla ara ara gizliden Can'a bakıyordum ama tık yok.
İnce uzun parmaklarının ahenkle tuttuğu Suç ve Ceza kitabına gömmüştü kafasını. Beni görmezden gelmesi bir yana şuan yanımda oturmasının verdiği huzur ayrıydı.
Konuşsam mı, tabiki de konuşma seni tanımadı bile, diyen iç sesim beni hayal kırıklığına uğratmayıda ihmal etmiyordu.

Can'la ilk defa bu kadar yakındık. Burdan nefes alışverişini bile duyabiliyordum. Can'ın kitap okumasını fırsat bilip, dinleniyormuş gibi kafamı cama yasladım. Bu şekilde yüzünün bir tarafını tamamen görebiliyordum.Utanmadan incelemeye başladım bana görünen tarafını...
Aradan geçen bir kaç dakikadan sonra halk otobüsü durdu.
Bu sırada Can'ın ayaklanmasıyla okul durağında olduğumuzu anlamam uzun sürmemişti. Önden Can arkadan ben inmek için yeltendik, nedense onunla eş zamanlı yavaş bir şekilde onun bastığı yerlere basmaya dikkat ederek izini takip ediyordum.
Bu içimde tarifsiz bir mutluluğa sebep oluyordu.

Okul girişine varmadan karşıdan kırmızı bayrak görmüş boğa gibi hızla koşan Neşe görüş alanıma girdi. Bu sevimli halini özlemiştim. Hızını kesemeyip üzerime doğru gelen Neşe'yle beraber yeri öpmemiz bir oldu.

"Ayy Neşe kalk üstümden herkes bize bakıyor!"

Neşe kıkır kıkır gülerek cevapladı "Afedersin Maria böyle romantik bir sahne oluşacağını hiç düşünmemiştim."

Neşe üstümden kalkıp sonra da benim kalkabilmem için elini uzattı. Ayağa kalktıktan sonra düzgün bir şekilde birbirimize sarılıp hasret giderdik.

"Şükür gelebildin Maria. Sensiz çok sıkıcıydı buralar, sıkıntıdan Aysun ve grubuna sardım bol bol..."

Aysun ve grubu okulun en kokuş ve çileli kızlarındandı.
Zamanında beni çok ezmeye çalışmışlardı. Neşe'nin yardımıyla hepsini geri püskürtmüş, başlarına da bir çok çorap örmüştük.
O yüzden artık bizi görünce kaçıyorlardı.

Neşe'nin ufak siteminden sonra kendimi tutamayıp katıla katıla gülmeye başladım.
"Aysunlara sardıysan olay vahim demek canım arkadaşım, buradayım artık." deyip tekrar sarıldım Neşe'ye.

Neşe'nin koluna girip okula ilerlemeye başladık.
"Eee ne var ne yok? Neleri kaçırdım dökül bakalım. Sözlerimi ciddiye alan Neşe hemen dökülmeye başladı.

"Neler olmadı ki Maria! Hani şu fizikçi var ya güya evli, hah işte onu bodrum katında biriyle basmışlar ama henüz kim olduğu bilinmiyor, bir de şu bizim alt sınıfta Simay vardı ya yeni gelen güzel kız, işte onunda başına gelmeyen kalmadı. Aysun ve grubu kızı lavaboda kıstırmışlar, zavallının saçını başını yolmuşlar.
Ha birde..." deyip devam edecekken durdurdum.

"Tamam Neşecim bu sabahlık bu kadar korkunç gündem yeterli devamını da sonraya sakla." göz çırpıp karşılıklı gülmeye başladık.
Yürürken Neşe birden durdu. Anlamaz gözlerle hayırdır işareti yaptım.
O da hemen söze başladı
"Canım kankim demin ben sana bütün heyecanım ve sevincimle koşarken farkettiğim birşeyi sormayı unuttum.

FISILDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin