Küçük Bey

74 22 8
                                    

Selamun Aleykum Arkadaşlar
Umarım beğenirsiniz
Keyifli okumalar❤️

*************************************************************************

Ahh Allahım ölüyorum sanırım.Ruhum bedenimi terk etmek üzere bu işkenceye daha fazla katlanabileceğimi hiç sanmıyorum. İç sesim kara göründü demesiyle eve bir kaç adımımın kalmasına şükürler ederek deli gibi sırıtmaya başladım.

Alışverişteyken Fatma ablaya önemli bir telefon geldi.Hemen gitmesi gerektiğini söyledi.Bende tüm mütevazılığımla iki elim dolu alışveriş paketleriyle taksi olmadanda gayet rahat bir şekilde eve varacağıma ikna ettim kendisini ve şuan ki halim ortada...

Daha fazla dayanamayıp bütün poşetleri kapının önüne yığıp kendimi yerlerde buldum. Biraz toparlandıktan sonra paketleri toplayıp kapıyı çaldım.Evin sevimli çalışanı Sudan abla kapıyı açtı.Suzan abla halimi anlamış olucak ki verin yardım edeyim lütfen deyip paketlere uzandı.Hayır demek ne mümkün gülümseyip bir elimdeki paketleri uzattım.Kısa bir teşekkür nuhabbetinden sonra üst kata çıktık.Tam odaya doğru gidecekken Suzan abla durdurdu.Anlamamış gözlerle ona bakarken konuşmaya başladı.Maria küçük bey orda yeni geldi dinleniyor,senin odan hazır.
Sonunda gelmişti demekki küçük bey iç sesimi bir kenara bırakarak Suzan abla ya döndüm.Tamam Suzan abla yalnız eşyalarım orda kaldı sorun olmaz demi.
-Merak etme Maria eşyalarını sen sabah çıkınca taşıdık çoktan
Memnuniyetle gülümseyip benim için hazırlanmış odaya ilerledim.Kapı açılınca küçük bir şok geçirdim.Şaşkın bakışlarla bir odaya bir Suzan ablaya baktım.Suzan abla daha fazla dayanamayıp gülmeye başladı.Şaşırdın demi, başımı aşağı yukarı evet anlamında salladım.
Suzan abla; Fatma Hanım kız çocuğuna düşkündür kendisine de hiç nasip olmadığı için hasret biraz acısını senden çıkarıyor gördüğün gibi.Odanı da kendisi tek tek düzenledi.Şaşkınlığım biraz mutluluğa dönüştü ve birazda hüzne.... Suzan abla düşüncelerimle arama girerek isterseniz Fatma Hanımla görüşüp değiştirelim odanızı.Hemen söze atıldım, hayır hayır çok beğendim. Sadece biraz fazlamı pembe diye düşünüyordum. Suzan ablayla kıkırdadık. Teşekkürler Suzan abla devamını ben hallederim deyip paketleri elinden aldım.Odamı tekrar baştan süzmeye başladım.Pembe yatak,pembe dolap ,pembe çalışma masası ,pembe perdeler ve pembe avize istem dışı gülmeye başladım çünkü hepsinin yanı sıra halım pembe değildi. Onun gök mavisi renginde olması dikkatimi çekmişti.

Küçükken böyle bir odaya sahip olmayı çok istemiştim.Sanırım hayallerime biraz geç ulaşıyorum.

Fatma ablanın bu sevimli tutumları hoşuma gitmiyor değil.

Birlikte aldığımız elbiseleri özenle dolabıma yerleştirdikten sonra üstümü değiştirip daha rahat olabileceğim pijama takımını giydim.Ahh çok yorgunum pembiş yatağıma uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.Akşam yemeğinde şayet uyanabilirsem ki bu yorgunlukla imkansız o zaman küçük beyle tanışıp Fatma ablaya da tekrar teşekkür edebilirdim.

Alarm ın korkutucu sesiyle yatağımdan sıçradım. Noluyor burda? Birbirine karışan devrelerim kendilerine gelmeleri pekde uzun sürmemişti.

Baş ucumda ki gök mavisi renginde olan çalar saate ölümcül bakışlarımı attıktan sonra kendisini durdurdum.
Bu saatte neyin nesi dün yoktu.
Saate baktığımda derin bir Of çektim bu saate kadar uyumayı nasıl becerdim.
Hemen yataktan kalkıp banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkadıktan sonra Fatma ablanın bana aldığı yeni pembe diş fırçasıyla dişlerimi fırçaladıktan sonra odama geri döndüm.Hemen hızlı bir şekilde üniformamı üzerime geçirip aşağı inmek için odadan çıktım. Merdivenlere ulaşırken kapısı açık olan daha ismini bile bilmediğim küçük beyin odası dikkatimi çekti.Sonuçta bir süre de olsa birlikte aynı evde taşıyacağız.Odaya doğru ilerleyip içeri girdim.Odanın boş olması ikinci kez hayal kırıklığı yarattı. Neyse aşağıda tanışırız deyip kapıya yöneldim. Yönelmemle kapıyla kısa bir sert yakınlık yaşamam bir oldu.

Bir anda parıldayan güneş gitti yerine karanlık ve üstünde parlayan şu sarı yıldızlar parlamaya başladı.Zavallı başım :(

Kafamın zonklayan tarafını tutup feryat yakmaya başladım.Acaba beyin kanamasından ölür müyüz diyen iç sesime göz devirdikten sonra karşımda iyi misin diyen kişi dikkatimi çekmişti.
Yavaşça kafamı biraz kaldırdığımda karşımdaki kişinin üniformasını fark ettim ve üniformanın üstünde ki bizim okula ait olan amplemi dikkatimi çekti.Başımı biraz daha kaldırınca artık karşımdaki kişinin yüzünü çok net görebildim......

FISILDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin