Hari ini tiba lah masa yang dinanti kan oleh kedua-dua pihak.Hari untuk menyatukan Nik dan Bella...
'Tengku Nik Farish b Tengku Azam,aku nikahkan dikau dengan Nurul Nabella bt Tan Sri Khalid dengan mas kahwin sebanyak Dua Ribu ringgit tunai.Ujar tok kadi
'Aku terima nikahnya Nurul Nabella bt Tan Sri Khalid dengan mas kahwin sebanyak Dua Ribu ringgit tunai.Jawab Nik
'Sah,?Sah!!
Setelah mengaminkan do'a,bermula lh upacara pembatalan air sembahyang.Nik duduk di hadapan isteri nya dengan perasaan berdebar-debar.
'Aikk,ni bukan ke Minah yang aku langgar haritu.desis hati Nik.
'Huh Mamat ni ke.Kenapa lah dia perlu berjumpa dengan lelaki ini.Omel Bella.
Disarung kan cincin di jari manis Bella dan mencium dahi Bella.Kini giliran Bella untuk menyarung kan cincin di jari Nik.Lalu mencium tangan Suaminya.Huh!
Bella hendak menangis kerana tidak sangka secepat ini dia dikahwinkan...
Setelah semua tetamu pulang,Bella membantu Mama dan Mummy nya di dapur..
'Bella,pergi lah rehat mama ngan mummy boleh buat semua ni.ujar mama nya.
'Tak pe maa.Bella tolong bukan susah pun.Balas Bella.Sebenarnya tidak sanggup masuk ke bilik untuk memandang Nik!!
'Bella,pergi lah.Lagipun Nik tengah tunggu kamu.Ujar Mummy pula.
'Emm ye lah ye lah.Bella mengalah.
Bella terus berlalu masuk ke biliknya.Ishh benci nya.Omel Bella sendirian.
Pintu dikuak namun tiada kelibat Nik.Bella masuk dan...
'Aaaaaaa.Bella menjerittt.
'Shhh,oi diam lah..Ni saya lah Nik.Awak dah kenapa?..Kata Nik.
'Awak tu yang kenapa..Kenapa pakai macam ni?Bella masih menutup mata.Kerana Nik hanya bertuala paras pinggang.
'Lahh.Ni bilik saya.Suka hati saya lah nak pakai macam mana pon.Hahahah.Nik tergelak.
'Ok fine.Bella terus menuju ke katil untuk tidur.
Selesai memakai baju,Nik terus berlalu ke sofa dan...Tidur!Dia faham,isterinya tidak mahu tidur sekatil dengan nya.Tak pe lah..
'Kau tak akan bahagia dengan aku lah Nik.Desis hati Bella.Sedih bercampur marah.
*hye sorry bru update.xde idea nk buat..Bz kerja bnyak.hihi..apa apa pun oke tak?Apa maksud Bella bahawa Nik tidak akan bahagia?
Korang vote dulu..bye alls
YOU ARE READING
"Masih Mencintaimu"
Roman d'amour'Nurul Nabella-Gadis yang comel,memiliki wajah yang cantik dan putih...Berambut perang.Lahir dari golongan berada.Tetapi mempunyai kisah silam dan membenci seorang lelaki 'Tengku Nik Farish-Jejaka yang kacak,memiliki wajah ala-ala artis korea.Perama...