Pişmanlık Hikayesi

707 15 2
                                    

1.Kısım

Ekranda ki fotoğrafa bakarken kalbinin ezildiğini hissediyordu.Kalbi pişmanlıkla kavruluyordu.Yaptıkları,Narin'in bakışları,söyledikleri aklına geldikçe karnına tekme yemiş gibi hissediyor ve bu his kasıklarına iniyor,  parmak uçlarına kadar ulaşıyordu.Bağıra bağıra ağlayası vardı ama buna hakkı olmadığını bildiği için kendini tutmaya zorluyordu.Yaptıkları karşısında ağlayıp kendini rahatlatmaya hakkı yoktu.Her ne kadar böyle düşünse de ağladığını Narin'inin güzel gülüşünün üstüne düşün damlalarla fark etti.Hızlıca ekranı sildi.

Birlikte sarılırken çekildikleri fotoğrafta ikiside gülerken Narin bir taraftan kendisine hayran hayran bakıyordu. Kendisine böyle bakan birinden nasıl olurda vazgeçerdi aklı almıyordu! Öyle güzel öyle içten gülüyordu ki; gülüşü en depresif insanın bile gülümsemesini sağlayabilirdi. En umutsuz insanın içine binlerce umut tohumları atardı. Bakışların takıldı gözleri. Gözlerine bakan her insan anlardı Narin'in kendisini ne kadar sevdiğini. Biliyordu bir daha asla böyle sevilmeyeceğini. Kimsenin ona bakarken gözleri böylesine parlamayacaktı.

Sonra fotoğrafın geneline baktı; bir eli öylesine atıldığı belli olurcasına, gevşekçe Narin'in omzuna atılmıştı ,gözleri ileri doğru bakıyor fotoğraftan habersizce , kendi gülüşünün içten olduğu belliydi. Zaten Narin'den başka herkese gülümserdi. Herkese karşı espirili , eğlenceli, fazlasıyla şakacıyken ; Narin'e karşı hep somurtkan, ilgisiz ,sert biriydi. Halbuki bir tek onun gülüşü, bakışı ısıtırdı içini. Belli etmese de gülüşünü çok severdi.Bir tek onu güldürmek isterdi ancak bir tek onu ağlatmıştı. Sadece aptal bir oyun ve kendisinden büyük egosu yüzünden günışığını kaybetmişti.

Adı gibiydi o; narindi,kırılgandı ama bir o kadar da güçlü. Savaşçı bir ruhu vardı yıkılmaz, pes etmez. Kalbine kimi alırsa pamuğa sarmalar ve kimselerin zarar vermesine izin vermezdi. Kendisi o kalbe sarmalanmış ardından birden yakıp toz etmişti.

Gittikçe daralan Umut, biraz olsun nefes alabilmek adına kulaklığı ve telefonunu alarak balkona çıktı. Sigarasını unuttuğunu fark edince hızlıca geri dönüp komodinin üzerinde çakmağı ve sigarasını alıp balkona geçti. Sezen Aksu-Sarı  odalar şarkısını açıp  kulaklıklarını taktı. Sigarasını yakıp dolgun dudakları arasına aldı. Derin bir nefes alıp dumanın ciğerlerini doldurmasına izin verdi. Bir süre dumanı içinde tutup yavaşça havaya üfledi. Ağzından çıkan dumanlar sanki şekil değiştirip onun yüzünü alıyordu.  Şarkı bittiğinde Umut'ta sigarasından son yudumunu alıyordu. Bu şarkı listesini Narin oluşturmuştu ve her bir şarkının ,her bir kelimesi, her bir harfi istisnasız Umut'un kalbine hançer gibi saplanıyor ve Narin kanıyordu. Hatırla Sevgili dizisi Narin'in en sevdiği dizilerden biriydi, sürekli bölümlerini izler ve ezberlemiş olmasına rağmen asla bıkmazdı. Orada çalan 'Saklımdasın' şarkısı başlarken yeni bir sigara yaktı. Şarkının içinde kendini kaybederken ne yüzünden süzülen yaşları ne de yanına gelen annesini fark etmişti.

Oğlunu yandan görse de yüzünü kaplayan yaşlar uzaktan da belli oluyordu. Oğlu anlatmasa da kalbinin ne kadar acıdığını görüyordu. Onun acısını kendine bizzat kalbinde hissediyordu. Her zaman gülen oğlu son zamanlarda doğru dürüst konuşmuyordu bile. Derdi olduğunu biliyor, hissediyor ama Umut'a bir türlü anlattıramıyordu. Ne zaman konuşmaya çalışsa oğlu yatağına geçip yorganı kafasına kadar çekiyor ve konuşmamayı tercih ediyordu. Gözlerinden akan her bir yaş sanki kadının kalbine kezzap gibi düşüyor ve düştüğü yeri delip geçiyordu.

Yavaşça oğluna yaklaşarak kulaklığı çıkardı. Umut daldığı düşüncelerden birden çıkınca irkilerek hafifçe geri kaçtı. Kafasını çevirdiğinde buğulu gözleri arkasından bulanık görüntüden seçebildiği kadarıyla gelen annesiydi. Oğlunun kızarmış ve küçücük olmuş gözlerini görünce anne yüreği acı ve pişmanlıkla doldu.Keşke oğlunun derdini öğrenmek için daha fazla çaba sarf etseydi. Elinde ki sigaraya gözleri kayınca yavaşça oğlunun yanına yaklaşarak eline dokundu

Tek Bölümlük HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin