(Vote ve yorumlarınızı bekliyor olacağım You're Safe'i çok sevin 💕)
✿˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿
Göz yaşları elindeki resime düştü...
Jiyong fısıldadı;
'Senden nefret edeceğim. Seni unutacağım. Sen artık benim hiçbirşeyimsin... Hayatımdan kaybolduğun gibi kalbimden de kaybolacaksın...'
♡•♡•♡
Hayatta yapılması gereken listesi olmalıydı...
Bu listenin birinci sırasında yer alan şey ise en çok istenen şey olmalıydı.
Kişi bu listeyi hayatına düzen vermek için hazırlardı.Seon-Ah'ın da bir zamanlar listesi vardı.
Birinci sırada Kanseri yenmek vardı.
Başarmıştı... O artık sağlıklıydı.
İkinci sırada ise ailesini başarıları ile mutlu etmek vardı.
Bunu da başarmıştı.
Üçüncü sırada ise hayalleri vardı genç kızın...-Bir piyanist olmak ...
-Gerçek bir arkadaş bulmak...
-Aşık olmak...
-Mutlu olmak...Genç kızın istekleri bunla sınırlı değildi.
Ablasının kendisini sevmesini istiyordu.
Ağlamak istemiyordu.
Güçlü olmak istiyordu.Her zaman ağlamadan o güçlü olmuştu.
Bedeni güçlüydü...Genç kız Piyano yarışmasına katıldığı gün hayatı alt üst olmuştu.
Ön gösterim bitmiş ve büyük an gelmişti.
Yarışmacılar sırasıyla sahneye çıkıyordu.
Seon-Ah ise fazla gergindi ve herşey yolunda gidiyordu.
Belkide bu genç kızı korkutmuştu.
Herşeyin iyi olması ona göre garipti.
Kendini Wc'ye attığında üstündeki siyah elbisesine bakmıştı.Hazırdı. Herşeyi gayet iyiydi ve kendine güveniyordu.
Derin bir nefes alıp aynadan kendine gülümseyerek bakmıştı.Ardından beyaz parmaklarına bakıp onları öpmüştü.
Bu garipti...
Ancak Seon-Ah bu harika parmakları sayesinde yetenekliydi.Burada fazla vakit kaybetmişti.
Hemen kulise dönmesi gerekiyordu.
Hızla lavoba dan çıkmıştı.Karşısında Lui ona gülümseyerek bakıyordu.
Bu alışkın olmadığı birşeydi.
Kalbi korkuyla çarpıyordu.
Lui Seon-Ah'a ciddi bakışlarını yollarken birisi Seon-Ah'ı belinden tutup kendine çektiğinde ona bakmak için başını çevirmişti.Ancak tanımadığı, ablası Lui yaşlarındaki çocuk elindeki bezi kızın ağzına kapamıştı.
Seon-Ah çırpınarak yardım isterken Lui gülmüştü.
"Bu senin sonun Soo Min !"
Lui'nin söylediği kelimeler o gün Lee Soo Min'in sonu olmuştu...
Genç kız arkasındaki çocuğu tekmelemeye çalıştı ama Kloroform hızla etkisini göstermiş, gözlerini kaparken uyuşmaya başlamıştı.
O Gün Lui'nin söylediği gibi olmuştu.
Lee Soo Min tamda o gün olaydan sonra yüksek bir binaya çıkmış ve gizli askeri operasyonun olduğu mekanda intihar girişiminde bulunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Safe *G-DRAGON
FanfictionG-DRAGON'un Yakın koruması ve aynı zamanda menejeri olan 25 yaşındaki genç kız Lee Seon-Ah kendisini Ünlü K-POP yıldızı olan yakışıklı adamın hayatında bulur. Kwon Ji-Yong ve Lee Seon-Ah iki zıt karekterin birlikte aynı evde yaşaması ve engeller k...