20-

865 76 50
                                    

(Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin ! Sizleri seviyorum keyifli okumalar.)

(Görsel;Kwon Ji-Yong)

✿˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿ 

"Bir fan girl üne bu şekilde davranamamalısın."

Ne bu benim bir fanımmıydı?
Ona şaşkın bir şekilde bakarken gülmüştü. Aslında benim için mi gelmişti?

"Ah yanlış anlama buraya senin için gelmedim. Lee Soo Min için buradayım. "

Lee Soo Min mi?

Bir ihtimal Lee Seon-Ah.... Lee Soo Min olabilirmiydi?

Genç adam düşüncelerinden kurtulmuştu. Karşısındaki seksi sayılabilecek kıza bakarken , Lui odaya girmek için harekete geçtiğinde Ji-Yong onu durdurmuştu.

"İçeri giremezsin. "

Lui kızgın bir şekilde gözlerini devirip kollarını kurtarmıştı.

"O benim kız kardeşim şimdi çekil önümden."

Ji-Yong duyduklarının şoku'nu atlatamadan Lui içeriye girmişti.
Ji-Yong genç kızın peşinden içeriye girdiğinde şaşkın bir şekilde boş olan yatağa bakmıştı.

Yatak toplanmıştı. Ve oda boştu.
Ji-Yong koşarak dışarıya çıkıp görevli hemşirenin yanına gitmişti.

"O Lee Seon-Ah nerede?! Uyandı mı? Ama doktor hastanede kalması gerektiğini söyledi!?"

Genç kadın elindeki dosyaları masaya bırakıp başını iki yana sallamıştı.
Jiyong duyacaklarindan korkarak dudaklarını dişlemişti.

"Bayan Lee Seon-Ah başka bir hastaneye sevk edildi. Bununla ilgili tek bildiğim bu. O henüz uyanmadı ve bazı şeyler ters gittiği için Vasisi onu daha kapsamlı bir hastaneye götürdü. "

Genç adam duyduklarıyla birlikte sormuştu.

"Hangi hastane?"

Hemşire başını iki yana sallayıp

"Üzgünüm bununla ilgili bilgi veremeyiz. Hasta gizliliğini ihlal etmiş oluruz. Gizli tutulması istendi."

Ji-Yong sinirle saçlarını karıştırıp koşarak hastaneden çıkmıştı.
Seon-Ah' a ulaşabilecek bir yol ararken aklına Babası gelmişti.

Genç adam babasını aramıştı.

"Baba menejerim yeni hastaneye sevk edilmiş benim için yerini öğrenebilirmisin? Albay senin arkadaşındı "

Ji-Yong babasının kapalı olan telefonuna mesajı bıraktıktan sonra elini sert bir şekilde direksiyona vurmuştu.

Şimdi oldukça kızgındı.
Seon-Ah'ı merak ediyordu ve bu şekilde delirebilirdi.

Babasının sekreterini aradığında ne yazıkki sekreter babasının Çin de olduğundan bahsetmişti.

Ji-Yong bir umutla YG başkanı olan Hyun-Suk'u aramıştı ancak oda hiçbirşey bilmediğini söylemiş ve Ji-Yong'u azarlamıştı.

You're Safe *G-DRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin