9-

1K 66 26
                                    

✿˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿

Önceki Bölümden ;

En sonunda dayanamayıp yatak örtüsünü tutup çekmeye çalışmıştı fakat Jiyong buna izin vermemişti. Seonah yeterince yorgundu ve bu savaşı kazanamazdı. Jiyong gözlerini hiç açmadan Seonah'ın kolundan tutarak onu yatağa çekmişti. Seonah Jiyong'un yanına yumuşak yatağa düştüğünde Jiyong gözlerini açarak sırıtmıştı.

"Biraz böyle kalalım."

Ji-Yong ,Seon-Ah'ı kolları arasına alarak onu kendine çekmişti. Seon-Ah ise hiç bir tepki vermemişti. Hem çok yorgundu hemde üşüyordu. Ji-yong şaşkınca konuşmuştu.

"Hiç birşey yapmayacak mısın? Beni yataktan itip düşürmek yada beni bayıltmak yada-"

"Şşhh şuan çok yorgunum."

Ji-yong kıza şaşkınlıkla bakmıştı. Seon-Ah hasta gibi görünüyordu ve dünkü kıyafetlerini değiştirmemişti. Saçları dağınıktı ve dudakları çatlamış hatta kanamıştı. Seon-Ah ise gözlerini kapamıştı ve kipikleri titriyordu.

"Gece neler oldu? Bu halin ne?"

Genç kız güçlükle dudaklarını aralayarak konuşmuştu.

"Sadece Ölüme 'Merhaba' dedim."

✿˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿

9.BÖLÜM

✿˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿

"Ne ölüme merhaba mı dedin?"

Ji-Yong yatakta doğrularak kollarında yatmakta olan genç kıza bakmıştı.
Elini genç kızın alnına koymuştu.

"Tanrı aşkına! Yanıyorsun! "

Ji-Yong yataktan kalkarak nazikce Seon-Ah'ı kollarindan yatağa bıraktıktan sonra üstüne siyah tshirt giymişti. Ardından Seon-Ah için bir kova soğuk su ve havlu alıp gelmişti.
Havluyu soğuk su ile ıslattıktan sonra genç kızın alnına koymuştu.
Soğukla irkilerek alnındaki bezi atmak istemişti ancak Ji-Yong genç kızın ellerini tutarak ona engel olmuştu.

"Ço-Çok soğuk"

Ji-Yong endişe ile başını sallamıştı.

"Yanıyorsun. Burada kal."

Ji-Yong yataktan kalmak için doğrluduğunda Seon-Ah onu bileğinden yakalamıştı.

"G-gitme-"

Ji-Yong yanındaki telefonuna uzanarak Seon-Ah'ın yanında kalmıştı. Kısa bir telefon görüşmesinden sonra doktorundan bilgi almıştı. Doktor 1 saat sonra geleceğini söylemişti .

Ji-Yong telefonunu kapadıktan sonra genç kızın üstündeki tshirti güçlükle çıkarmıştı.
Seon-Ah ona direnerek daha çok yorgun düşmüştü.

Seon-Ah sporcu atleti ile yatağa gömülmüş bir şekilde yarı baygın yatıyordu.

Ji-Yong havluyu beş dakikada bir alnına koyuyordu. Başka bir havlu daha alıp gelmişti.
Havluyu makas yardımıyla bir kaç parçaya keserek genç kızın kollarına boynuna ve pantolonunu sıyırarak bacaklarına koymuştu .

İlk defa bir kızın ateşini düşürmeye çalışıyordu. Ve oldukça endişeliydi.
Seon-Ah'la her ne kadar anlaşamasa bile yardıma ihtiyacı vardı ve şimdi koca bir yükü omuzlarına almış gibi hissediyordu.

Genç kız yüksek ateşinden dolayı halüsinasyonlar görüyordu. Bir kaç kez sıçrayarak gözlerini aralıyor ve bir kaç saniye sonra tekrar uykuya dalıyordu.

You're Safe *G-DRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin