2.BÖLÜM "Oh My Taşaness"

646 73 11
                                    

Multimedya: Öykü
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Öyküden

Okulların artık kapanmasını bekleyen biz 5 kız sonunda çalan zil sesiyle derin bir 'ohh' çektik. Bu sene gerçekten zor geçmişti,gerçi normal hayatımızda zor geçiyor çünkü biz 5 kızın hiç kimsesi yok biz yetimhanede büyüdük ve daha yeni çıktık bundan sonra kendi yolumuza bakıcaz ve birbirimizi koruyup kolluyacaz.

Yanımıza coşkuyla gelen Sevinç düşüncelerimden sıyrılmama neden oldu. Hızla oturdu ve "Kızlar bilin bakalım ben ne yaptım" hepimiz bir ağızdan "Yine ne yaptın?" dedik çünkü arkadaş biraz sakar. Birden ayağa kalkmasıyla kantindeki garsonun tepsisine çarpması bir oldu. Tamam biraz fazla sakar olabilir. Ama bu yinede okulda 20 tane camı yanlışlıkla kırıp,2 kapıya yanlışlıkla çarpıp yamultması,5 tane hocanın arabasına yanlışlıkla zarar vermesi ve nasıl becerdiyse tuvalet borusunu patlatmasını... Düşününce bunun ucu yok siz boşverin onu. Yine düşüncelerimin arasına Sevinç girdi ve "Kızlar bizi kampa yazdırdım yarın yola çıkıyoruz." dedi Sevinç sevinçle.

Akşam olmuş eşyalarımızı topluyoruz,kantinde Sevinç bize haberi verince ilk başta kızsakta sonra bize iyi geleceğini düşündük. İşimiz bitince tam yatacağımız zaman telefon çaldı kim olduğuna baktım ama özel numaraydı. Telefona öylece bakarken Damla "Açmayı düşünüyormusun şu telefonu" diyince açmak zorunda kaldım. "Alo?" "Alo?" erkek sesiydi ve fazla alaycı bir sesi vardı. Hiçbir sıkıntısı olmayan kendini beğenmiş bir erkek sesi. "Kimsiniz?" dedim. "Sapık ben" dedi kendi kendime göz devirdim. "Yapma ya... Gerizekalı onu anladık ne istiyorsun?" diye sordum. Karşımdaki Serap kaş göz hareketi yaparak kim diye sordu sonra bende işaret parmağımı dudağıma getirerek sus işareti yapıp hapörlere verdim kızlar etrafıma toplandı. "Kaç kişisiniz anlayanlar olarak?" diye sordu. "Sanne be salak" dedim âdeta tıslarcasına. "Gelme üstüme tuvalette tacize uğradım zaten." dedi,bir erkek nasıl tacize uğrar ki,tabi gay olan birine yakalanmadığı sürece... Tövbe tövbe ne düşünüyorum ben,düşüncemle yanaklarımın yandığını hissettim. Derin bir nefes alıp "Off akşam akşam..." dedim efkârla,ardından telefondaki deve tabanı konuşmaya başladı "Madem ısrar ettin anlatayım,şimdi ben tuvalete girdim bi adam işiyodu sonra ben rahat durmadım tabi adamın yanına geldim cünyırına baktım sonra adama baktım 'bu ne?' dedim,adam istifini bozmadan 'Sik' dedi. Tabii bende hemen fesat yanımı ortaya çıkardım ve adama 'Sen gaymisin?' dedim." daha fazla dayanamayarak telefonu suratına kapadım. "Terbiyesiz!!" diyerek cırladı Sevinç,sonra Damla "Erkek milleti değil mi? Hepsi aynı. İşleri güçleri belden aşağısı" diyerek odaya yürüdü. Sonra Bulutun sesini duydum "İyi geceler" dedi esneyerek ve odasına geçti. Artlarından bizde odalarımıza geçtik.

Sabah olunca kampa giden otobüsün kalkacağı alana gitmek için taksiye bindik yolculuk sessiz geçti. Ardından alana gelince direk otobüse bindik. Ve arka beşliğe kapını yanına ben,benim yanıma Bulut,Bulutun yanına Serap,Serapın yanına Sevinç,Sevincin yanına Damla oturarak dizildik.

Keremden

Sonunda kampa gelmişliğin rahatlığıyla her zaman ki odalarımıza geçtik. Odalarımız yan yanaydı bizim salaklarla. Daha kampa gelecek kızların-bu benim dilimde insanların oluyor- otobüsü gelmedi. Odada cirit atarken kapının aniden açılmasıyla kaykayıma basıp düştüm. En son duyduğum şey Anılın "Anam!! Gitti Keremimin çanağı" diye feryadı olmuştu. Bi dakika lan,bayıldım mı ben neden her yer karanlık? Ve neden en son Anılın sesini duyuyorum? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Kafamda deli sorular. Sonra Ayaz girdi apar topar içeri "Noldu lan?" dedi Ayaz telaşla. Sonra tekrar Anılın sesini duydum "Borumcanın katili oldum kankağ! Ben artık bu vicdanla yaşayamam,al bu kaykayı vur kafama öldür beni" dedi Anıl feryat yakmakla cırlamak arası,sonra aklına bişey gelmiş gibi ayağı kalktı "Kanka bişey diyecem acaba Keremin dudaklarını öpersem bende ölürmüyüm? Dizilerde hep öyle oluyordu." Ayazın derin nefes alışlarını duydum ve ardından sakince "Sakin ol gerizekalı" dedi ve birinin dürtmesiyle irkildim. "Lan iyimisin?" dedi Ayaz. Sonra bi tarafıma kaçan sesimi bulup cevap verdim "İyiyim kanka ama her yer neden karanlık?" diyebildim. "Çünkü gözlerin kapalı evliya" dedi Ayaz. Daha sonra gözlerimi açabildim.

Biraz daha yerde durduktan sonra bizim çocuklar beni yatağa fırlatmış ve çıkmışlardı. Şimdiyse akşam olmuş yemekhaneye gitmek için hazırlanıyordum. Ve büyük buluşma... Acaba şu yeni gelen kızlar nasıl bişey?

Yemekhaneye gittiğimde yemeğimi alıp bizim çocukların yanına geldim. Tam karşılarına oturdum. Ve Ayaz gözüyle arkamızı işaret edip "Yeni gelen kızlar" dedi. Arkamı dönmemle iki çift mavi gözle göz göze geldik. 'O ne güzellik insafsızın kızı'. Kız daha fazla cazibeme dayanamamış olacak ki hemen gözlerini kaçırdı. "Oh my Taşaness" diyebildim çocuklara dönerken. "Aynen" dedi Ayaz. "Sevgili Müslüman kardeşlerim şimdiden söyliyim şu şirin olan benim,kafasına kurdele bağlamış olan" Anılın dediği kıza baktım,taş olmasa da şirin bi kızdı. Ama benim gözlerim o mavi gözlerde takılı kaldı. Sonra Ayaz girdi araya "Valla benim için fark etmez ama şu sarışını ben alabilirim" dedi Piç sımayliyle. "Benim aşık olma olasılığım yüzde kaç" dedim aniden,sonra ikisi donuk ifadelerle bana 4-5 dakika öyle bakarlarken ikisinden de aynı anda gülme sesi, pardon anırma sesi geldi. Ben onlara dik dik bakarlarken onlar ciddileşti. Ayaz "Ha ses ciddisin?" dedi.

Öyküden

Sonunda geldiğimizde direk odalarımıza geçtik. Sonra akşam yemeğine geçmiştik. Kızlarla konuşurken gözlerim bir noktada takılı kaldı. Sonra neye baktığımı fark edince gözlerimi kaçırdım. Damla "Kızlar bakın burdaki bütün erkekler yavşak,o yüzden aman diyim sakın kendinizi bir erkeğe duygu besliyor halde yakalattırmayın bana,bacaklarınızı kırarım.". Damlanın dediğine hepimiz gülerken. Yine o noktayla göz göze geldik ama bu sefer düşünce akıyodu o noktada. Benim niye içimde kelebekler uçuyo lan?!!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Merhaba arkadaşlar yeni bölümü inşallah beğenmişsinizdir beğendiyseniz vote vermeyi ve arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi unutmayın ve düşüncelerinizi yoruma yazmayı unutmayın. 'Beni Hatırla' adlı kitabıma bakmayı ve okumayıda ihmal etmeyin.

I'm Sapık.! #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin