Multimedya: Bulut
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Yayınlamıyacaktım ama 1K nın şerefine yayınlayayım dedim.
Hepinize iyi okumalar.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Öyküden
Keremin beni öpmesiyle afallasamda midemde oluşan garip bir hisle donup kaldım. Sonra Kerem gözümün önünde elini sallamaya başladı "Turabiye korkutma beni lan" dedi. Sonra Kerem yüzüme ifadesizce biraz baktıktan sonra,gözlerime değişik bir duyguyla bakmaya başladı sonra gözleri dudaklarıma kaydı. Bende aklıma gelen fikirle içimden güldüm,bakın altını çiziyorum içimden! 'Senin iç sesin olduğum güne lanet ediyorum,millet iç sesine neler yaptırıyor,sen ise bana içindeki pis duyguları yaşatıyosun' lan iç ses sen harbi malsın he gülmenin neresi pis lan. Yok ben seninle yaşayamam tuvalete gidip seni içimden atacam hem de boklu boklu. Üvey iç ses nolcak 'Hıı haspam sensin üvey' biliyordum,aramızda kan bağı olmadığını biliyordum 'üff sen çok konuştun çabuk tuvalete gidip çıkar beni eşyalarımı topluyorum' senin eşyanda mı var aq 'Evet' bavulunu çenendemi taşıyorsun hayır bu kadar büyük olması imkansız 'Ha ha ha çabuk çıkart beni buradan!!' diye cırlayan iç sesime idrar keseme giden yolu tarif ettim ve gerçek hayata dönüş yaptım.
Kerem dudaklarıma yaklaşırken içimden gelen şeyi yaptım. 'Böh!!' diye bağırarak altına sıçtırdım. 'Sıçtı Cafer bez getir' diyen iç sesime günün anlam ve önemini anlatan soruyu sordum, Cafer kim aq 'Enişten olur kendisi,hani beni idrar kesene yolladın ya orda tanıştık,böyle idrarların arasında sıkışmış filan bende hemen kurtarttım enişteni,yalnız ilk defa doğru bi iş yaptın enişteni yiyerek,gerçi biraz çiş kokuyor ama yapcak bişey yok gülü seven dikenine katlanır' vay anasını iç sesin bile sefgilisi var,tamam saçmalıyorum yine 'Saç malanmaz taranır' diyen erkek sesini yadırgasamda iç sesim devreye girdi 'Enişten olur hani Cafer olan' Hee hatırladım,Allah bilir daha ne Caferler vardır benim içimde,neyse tekrar gerçek dünyaya dönüş yapıyım en iyisi.
"Lan Turabiye korktum lan bi an öyle şey edince" dedi Kerem,"Bana bak çocuk eğer bir daha beni öpersen sana uçan tokat atarım haberin olsun,sana şuan beni öptün diye trip atabilirim" dedim, Kerem bana yaklaşarak,tabii Piç Sımayl yapmayıda unutmadan "Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin?" dedi,şaşkınlıkla ona bakarak "Hııı yetişemezsen el salla" diyerek önden arabaya doğru yol aldım.
Damladan
Ayazla kampın çevresini dolaşıyorduk. Önüme bakarak yürürken izlendiğimi hissettim,sonra kafamı Ayaza çevirdim ve göz göze geldik. Tabii ben hemen kaçırdım gözlerimi,uzun uzun Ayazın gözlerine bakacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz,çünkü ben birisinin gözlerine uzun uzun bakınca gülesim geliyor.
"Damla" diyerek ona bakmamı sağladı Ayaz. "Efendim" diyerek cevap verdim. "Hani sen güreşe biliyormuşsun ya" dedi,hafif kaşlarımı çattım,lan Öykü gösterecem ben sana çocuğa rezil ettin beni 'Ayy odun Damla sen bunları önemsermiydin' sanane iç ses sanane belki özel günümdeyim de,kendini belli edecek diye korkuyorum,o zamanda rezil olurum yani değil mi? 'Öfff iyi bişey demedik ben Öykünün iç sesine oturmaya gidiyorum baaaay' bayaaaan,okuyuculardan birisinin gelip kafama vurmasıyla gerçek hayata döndüm.
"Evet" dedim Ayaza bakarak,"Hazır ormandayız.." dedi,gözlerimi kocaman açarak "Yuh!!" dedim,Ayaz bana bakarak anırmaya başladı. "Ya kızım sen ne fesatsın,hazır ormana gelmişken güreş yapalım mı diyecektim" dedi,içim rahatlarken rezil olmanın verdiği utançla gözlerimi kaçırdım. "Napıyım karşımdaki Sapık olunca" diye kendimi savunmaya başladım. "Sence bende tertemiz bi kızın hayallerini çalıcak kadar şerefsiz bir tip varmı?" dedi,işte bu laf çok koydu,off napıyım kampa geldiğimiz gün namusum gidiyordu elden,'Gerizekalı,seni o kaltaktan kim kurtardı' iç ses sen oturmaya gitmemişmiydin,sen bizi mi dinliyosun,ayrıca haklısın. "Özür dilerim" dedim Ayaza bakarak,bana "Niye?" diye sordu. Ciddi mi diye baktım,ciddiydi. "Senin öyle biri olmadığını biliyorum,bunu bile bile öyle biri olduğunu hissettirdiğim için" dedim,aboww bende ne edebiyat yaptım len,Ayaz durdu ve vücudunu bana döndürdü,bende aynı şekilde vücudumu ona döndürdüm,"Bana daha bir çok duygu hissettirdin,o duygu bunların yanında hiçti,çünkü hiç bir duygu sana olan duygularımın karşısında dik duramaz" 'Evet de kız,valla evet demezsen verdiğim fikirleri helal etmem' ne değişik iç sesim var lan,ayrıca iç ses bana çıkma teklifi etmedi,hem ben ona karşı ne hissediyorum bilmiyorum 'Ben kalbinle konuşurum,beyninide... Pardon ama olmayan şeyle konuşamam' iç ses ben senim sen bensin biliyorsun dimi? 'Evet' tamam beyinsiz,dedim ve iç sesime zor kullanarak kalbimdeki odacığa kilitledim. Yalnız şuan kalbim acıyor iç sesim kapıya vuruyor da o yüzden mi acıyor acaba? "Ayaz kampa dönelim mi?" diye sordum,oda kafasını salladı. Bi dakika lan ben böyle düşünüyorum da belki bana olan hisleri nefret niye hemen havaya giriyorum ki?
Sevinçten
Anılla başbaşa çardakta otururken,Anılın hem tuvalet maceralarını hem de yaptığı erotik esprileri dinliyordum,inşallah terbiyem bozulmaz,bir sürü küfürler tasarladım anlattığı şeylerle,eve gidince gusül alacam. "Sevinç" dedi Anıl heyecanla "Efendim?" dedim bende normal bir sesle ama dinlemiyordum artık because hacı dedenin kankasıyım ben imanlıyım "Kedi yaram var yaram var demiş bir bakmış neyiymiş?" diye sordu,bende umursamadan "Neyiymiş?" diye sordum. "Pipisi" dedi,"Anıl benim midem kalktı" dedim,"Ayy kıyamam tuvalet fırçam hadi git kusta gel" dedi,bende depar atarak Anıldan uzaklaşmaya başladım,sonra biri omzuma çarptı kim olduğuna baktım,daşa çarpmışım "Selam" dedi. Daşlar ne zamandan beri konuşuyor yarram. 'Aha Anılla geze geze senide kaybettik bak görüyormusun?' iç ses de siktir lo. Neyse gerçek hayata döniyim "Selam" dedim gülümseyerek.
Seraptan
Odada kitap okurken kapı çaldı,kapıyı açtım gelen Buluttu, "Selam" dedi Piç Sımayl yaparak "Niye geldin?" diye sordum. "Seninle bi anlaşma yapmaya geldim" dedi. "Anlaşmalara kapalıyım hadi şimdi ikile" dedim,"Eğer bana yardım edersen aileni bulmana yardım ederim" dedi. "Benim ailem öldü" dedim,tam kapıyı kapayacakken "Senin ailen öldü ama üvey kardeşinin olduğunu biliyormuydun?" dedi. Anlamayan gözlerle ona baktım onun yüzündeyse sadece Piçlerin yaptığı gülümseme vardı. "Eğer Öyküyü zehirlememe yardım edersen,sana üvey kardeşinin kim olduğunu söylerim" dedi.
Hayat ne garip,uzun zamandır bilmediğin bişey aniden çıkıveriyor karşına ve kalbini delip geçiyor.
Ve hayat bizim gibiler için fazla acımasız çünkü karşılıksız hiçbirşey yapmıyor.
Peki ben bugüne kadar kardeşim bellediğim insanı öldürecek kadar yüreksiz,şerefsiz ve adi bi insanmıyım? Sanmıyorum.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Merhaba arkadaşlar yine yeni bölümle karşınızdayım. İnşallah beğenmişsinizdir beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın. Bye bye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Sapık.! #Wattys2016
HumorÖmrü hayatlarında hep sapık olarak dolaşan 3 genç erkek... Ve onlarla uğraşan 5 genç kız... Acaba hayat onlara ne göstericek... Hayatları hep onlara sağ gösterip sol vuran 5 kız bu 3 erkekle başa çıkabilecekmi? Duygusal anları bile mizah olan bu hik...