Multimedya: Öykünün elbisesi
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Damladan
Bulutun teklifiyle Keremin kabul edeceğini düşünmemiştim. O daha çok Öyküyle yakın ama Öykü onu pek fazla takmıyor gibi.
Ben Bulutu hiç sevmem nedenini gelecekte öğreneceksiniz,ipucu verecek olursam eğer öğrenmemem gereken bir sırrı öğrendim,ve bu sır canımı sıkıyor. Kendimi suçlu hissettiriyor.
Neyse... Kahvaltıdan sonra kampta yapılacak olan yarışmanın oraya geldik hep beraber. Kimse konuşmuyordu taa ki Anıl çukura düşene kadar. "Anam! Öldüm mü ne?" dedi aşağıdan,hemen koşarak çukura yaklaştık Kerem gülmeye başladı ve "Evet öldün Anıl,hatta Allahın sevgili kuluymuşsun da mezarın ayağına geldi bak" dedi kahkahalarının arasından. Herkes gülmeye başladı "İyi misin Anıl?" dedi Sevinç endişeyle. "İyiyim yer fıstığım sadece birazcık çukura düştüm" dedi ve biraz bekledikten sonra "Lan kimi kandırıyorum hiç iyi değilim,bi ayağım çukurda,kurtarın lan beni,hem ben daha öğle arası tuvaletime gitmedim" dedi cırlayarak. "Öğle arası tuvaletimi?" diye sordu Öykü. "Evet,bizim çerçevesiz arkadaşımız öğle arası yemek yerine dayak yemek için tuvalete gider" dedi Ayaz. Tabii biz olaya fransız kaldığımız için tepki veremedik.
Keremle Ayaz biraz uğraştılar ama sonuç Anıldan biraz küfür ve Kereminde çukura,Anılın kafasına düşmesiyle sonuçlandı. Neyse ki etraftakilerin yardımıyla ikiside kurtuldu.
Şimdiyse çardakta oturuyoruz ve yarışmadan yırttık. Anıl kafasına buz tutarak "Lan kerem taş gibi götün varmış kafamı yardın" dedi "Evet taş gibi götüm vardır" dedi. Allahım bunlar hiç mi terbiye almamış yarabbim. "Neyse ben odaya gidiyorum geçmiş olsun size" dedi Öykü ayağa kalkarak "Bende geliyorum" dedi Serap ve birlikte odaya doğru yürümeye başladılar.
Öyküden
Serapla birlikte odaya yürürken Serap koluma girdi ve "Kerem Bulutla partiye gidiyor diye böyle değilsin demi?" dedi Serap "Yoo... Hem ne alakası var canım?" dedim. "Bilmem durgun gibisin" dedi Serap,bende "Hala daha onunla alakasını çözemedim" dedim ve Serap durup "Kız yoksa sen hamilemisin?" diye sordu ve ben öylece kaldım. Hatta kaldım,kaldım,kaldım ve kaldım,sonra gözümün önünde elini şıklattı ve kendime geldim "Sen malmısın? Ne hamilesi kızım,hem içimde insan olsa hissederdim" dedim. Kafama vurdu "Mal, nasıl hissedeceksin cok merak ediyorum?" dedi Serap, "Ne biliyim,hem benim çocuğum tekme mekme atanlardan olur içerde rahat durmaz annesi gibi" dedim,olmayan çocuk hakkında.
Odaya gelir gelmez yatağımla buluştum,Allahım bu nasıl bir rahatlıktır yarabbim,gel benimle evlen diyor resmen.
Akşam olunca Damla beni dürttü "Kız kalk akşam oldu,giyin de partiye gitcekmişiz, zorunluymuş gitmek" dedi ve gitti tabii biliyor ya beni uykumdan uyandırılınca bi daha uyuyamıyacağımı. Pislik.
Yatakla kısa bi ilişkiye girdikten sonra kalktım,banyoya girdim,ve üstüme siyah balık şeklinde ve üstünde beyaz dantel olan kısa bir elbise giydim (multide var). Dalgalı saçlarımı serbest bıraktım ve fazla makyaj yapmadan banyodan çıktım. Odaya giriş yapınca bütün gözler üstümde toplandı. "Fısstık gibi olmuşsun kız" dedi Damla,gülerek bende "Sende cillop gibi olmuşsun" dedim,onun üstündede kırmızı sade bi elbise vardı. Sonra odanın kapısı çaldı ve Bulut koşarak kapıya uçtu,hayır bildiğin uçtu,sonra kondu tabii. Kapıyı açınca gelenin Kerem olduğunu gördüm,kahretsin çok yakışıklı olmuş.
Keremden
Kapı açılır açılmaz bana sırıtarak bakan Buluta değil tam karşımda bir kuğu gibi duran Öyküye odaklanmıştım. Kahretsin çok güzel olmuş. "Merhaba" dedi Bulut gözüme elini sokarcasına el sallayarak,ona kısa bir bakış atıp tekrar mavi gözlere hizaladım gözlerimi,tabii "Merhaba" demeyide ihmal etmedim,o kadar da odun değilim. Kızları takmadan sadece Öyküye bakıyodum,acaba bu kadar uzun bakmam doğal mı? Peki benim aşık olma olasılığım yüzde kaç? Öykü neden gözlerini hala daha kaçırmadı? Acaba oda beni beğeniyor olabilir mi? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Kafamda deli sorular. Sonunda cazibeme dayanamayıp gözlerini kaçırdı Turabiye,off yine çok yakışıklıyım kahretsin. "Çıkalım mı?" diye sordu Bulut. "Tamam" dememi bekliyormuş gibi direk koluma girdi. Tövbe tövbe bu kızların hepsi mi böyle Allah aşkına? Yüz bulunca direk yapışıyorlar,hep benim gibi Keremler yapıyo bunları böyle. Tamam yine saçmaladım susun.
Bulutla birlikte parti alanına geldik,aradan biraz zaman geçtikten sonra diğerleride geldi. "Sana bişey itiraf ediyim mi?" dedi Bulut. "Et" dedim. "Ben bizim Öykülerden çok farklıyım" dedi ve içkisinden bi yudum daha alıp devam etti "Yani senin anlayacağın tam senin kafa dengine göre bi insanım" dedi ve kolunu boynuma dolayarak dudaklarıma yapıştı. İlk başta şaşırsamda bende karşılık verdim birbirimizden ayrılınca yine o mavi gözlerle karşı karşıya hatta şaşkınca açılmış altı farklı göz rengiyle karşılaştım. Ve o zaman anladım,ben aşık olamam,ben sadece insanların 'Keremin partisine gidiyoruz' veya 'Keremin partiside çok afilli olur' gibi sözler sarf eden insanların arkadaşı olabilirim. 'Keremin düğününe gidiyoruz' diyen insanlarla işim olamaz benim. Bi gün telefonum çaldığında telefonumu açıp 'Kerem banyoda' diyen kızın konuştuğu kişi acaba kim diye düşünemem ben. Bu yüzden Turabiye veya ona benzer bütün masum kızlar benden uzak durmalı. Çünkü ben onlar gibi masum olan erkeklerle birlikte olmaları gerektiğini ve vakti geldiği zaman onlarla evlenmeleri gerektiğini düşünüyorum. Ancak o zaman adaletli olur dünya,ben değişemem,değişsem bile geçmişteki hatalarımın masum bi kızı gün geldiğinde üzeceğini bildiğim halde o kıza bunu yapamam. Değişemem. Aşık olamam...
Buluttan
Evet... Keremide baştan çıkardığıma göre intikam alma planımı başlatabilirim. Bakalım sevdiğin benim kollarımdayken ne kadar dayanıcaksın küçük kız.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
MERHABA SEVGİLİ OKUYUCULARIM.
İnşallah yeni bölümü beğenmişsinizdir ve eğer tahminleriniz varsa bundan sonra ne olabilir diye yoruma yazarsanız sevinirim. Tabii beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın.
Bye bye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Sapık.! #Wattys2016
MizahÖmrü hayatlarında hep sapık olarak dolaşan 3 genç erkek... Ve onlarla uğraşan 5 genç kız... Acaba hayat onlara ne göstericek... Hayatları hep onlara sağ gösterip sol vuran 5 kız bu 3 erkekle başa çıkabilecekmi? Duygusal anları bile mizah olan bu hik...