Multimedya: Deniz
❤❤❤Arkadaşlar Deniz karakterini Lucas Till olarak düşünebilirsiniz,ama zaten bi kaç bölüm kadar adı geçecek çok şaapmanıza gerek yoh. 😘😘😘
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Sevinçten
Karşımdaki daş varlık elini uzatınca bende elimi uzattım ve gülümseyerek "Memnun oldum" dedi,hemen bende "Memnun oldum" dedim,sonra aklıma bişey gelmiş gibi hemen atladım "Sen az önce bana carpmıştın dimi? Evet carpmıştın. Özür dilersin herhalde? Evet dilersin. E bende kabul edermiyim? Bi düşünmem lazım. Neyse sen bi özür dilede,gerisini düşünürmüyüm? Düşünürüm. Ben niye bu kadar düşünüyorum? Bilmiyorum. Neyse ben yine motora bağladım,senin özür dilemene gelelim. Ve ayrıca beni bu kadar çok konuşturduğun içinde özür dilersin herhalde? Evet dilersin. Bekliyorum." dedim,konuşmamla,ah pardon motorumun sesiyle çocuğu korkuttum herhalde şuan seslice yutkundu,"Şey... Bi saniye" dedi işaret parmağını göstererek. Sonra arkasına döndü,etrafına bakındı ve bi anda "Yeteeeeeeer!!!" diye hönkürmeye başladı.
Yemin ediyorum kulağımı sikti,hala daha bağırırken elimi kulağıma götürdüm ve bi kaç adımda yanına gittim,sonra elimle kafasına şaplak atıp "Ne bağırıyorsun lan Dam Yarması,kulağım depar atarak kütüphaneye kaçtı amk."
'Kızım sana söylüyorum bak sen hiç iyi değilsin' niye iyi değilmişim sikik iç ses 'Küfür ediyorsun içine Damla mı kaçtı senin,yani kızın adı Damla nereye damlayacağı belli olmaz hani" siktir git iç ses,zaten bende bilmiyorum noldu,herhalde daşa carptım ya o yüzden,yoksa ben imanlı bi kızım,benim en best kankam bile hacı dede. 'Ne zamandan beri daşlarla konuşuyorsun?' az önceden beri. 'Off git bi gusül al sonrada öğleyi kıl,beynin tozlanmış senin' diyen iç sesime çıkışı gösterdim.
Çocuk bana baktı sonra aniden gülmeye,pardon kişnemeye başladı. "Kişneme lan karşımda,neye gülüyorsun söyle bizde gülelim" dedim hayatımda en gıcık kaptığım ve sınav zamanı rüyama giren hoca edasıyla. "Ayy sen çok komiksin vallaha" dedi çocuk sonra elini uzattı "Ben Deniz" diye devam etti "Bende Sevinç,bence bi çay içmeliyiz" dedim,çocuk beni şöyle bi alıcı gözüyle süzdü sonra yüzünü buruşturdu. "Canım kusura bakma ama ben sizin gibi aleti olmayanlardan hoşlanmıyorum" dedi Deniz,biraz düşündüm ne demek istediğini sonra köşeli jeton beynimde dank diye bi ses çıkartınca gözlerimi fal taşı gibi açtım "Ayy burayı gayler basmış!!!" diye çığlık attım.
Öyküden
Kampa geldiğimizde karşımızdan Damla ve Ayazın bize doğru yürüdüğünü fark ettim.
"Nasıl geçti randevunuz?" diye sordu Ayaz bize yaklaşarak.
Bi dakika ben şimdi Keremle bi kahve içmeye gittim diye onunla randevuya gitmiş mi oldum? 'Yok misafirliye gitmiş oldun teallam ya' İç ses sen sus ayrıca senin Caferin vardı sen onunla ilgilensene 'Ayy sorma başıma neler geldi' Sormuyorum zaten 'Off' on 'Ya bak beni sinir etme zaten kendimi kullanılmış hissediyorum,o Cafer kaltağı beni bi bez parçası gibi kullanıp attı' eğer aklımdaki şeyi yaptıysa zaten kullanılmışsın iç ses 'ühühühü yaa ben napıcam ühühühü' üzülme be iç ses sende ne Caferler vardır daha,iç ses tam bana cevap verecekken Sevincin sesini duydum yine 'Burayi gayler basmış' diye bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Sapık.! #Wattys2016
HumorÖmrü hayatlarında hep sapık olarak dolaşan 3 genç erkek... Ve onlarla uğraşan 5 genç kız... Acaba hayat onlara ne göstericek... Hayatları hep onlara sağ gösterip sol vuran 5 kız bu 3 erkekle başa çıkabilecekmi? Duygusal anları bile mizah olan bu hik...