6.BÖLÜM "Herkesin Herkesle Şansı Vardır"

396 49 18
                                    

Multimedya: Sevinç
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Keremden

Herkes bize şaşkınca bakarken ben sadece kendini bana belli eden mavi gözlere odaklanmıştım,ama o mavi gözler beni görmüyordu. Sonra o mavi gözler yanına Serapıda alıp başka yere gitti.

Damladan

Ben olanlara fransız kalırken Serapa kaş göz yapıp Öyküyü buradan uzaklaştırmasını ima ettim,tabii benim akıllı süper hiper daş arkadaşım durumu çaktı ve Öyküyüde alıp buradan uzaklaştı. Bende hemen hızlı adımlarla Keremin yakasına yapıştım, "Lan sen naptığını sanıyosun oğlum? Seni varya 116 yerinden bıçaklar,tütü giydirip sokaktaki köpeklere tecavüz ettirip,uçurumdan yuvarlarım lan seni!!" diye yüksek sesle hatta partide çalan şarkıdan bile yüksek sesle bağırdım,şuan herkes bizi izliyor,umrumdamı? Değil. Sonra Bulut önüme geçip "Beni korumana gerek yok Damla" dedi yayvan yayvan,sanki seni koruyos teallam ya. "Lan sürtük!! Çık önümden ayağımın altına almıyım. Biliyoruz senin ne mal olduğunu,seninle sonra konuşcaz" dedim ve onu iterek önümden çıkmasını sağladım.

Keremin gözünde morluk,başında şişlik,dudağında yara ve kaşını patlak bir şekilde bıraktım en son Ayaz ve Anıl düşmesin diye tutuyordu.

Eve gelince Öykünün uyuduğunu gördüm,bunu fırsat bilip Bulutu da alıp dışarı çıktık.

Bulutun kolunu tuttuğum gibi geri çevirdim ve sırtını kendime yasladım. "Lan ben sana eğer arkadaşımın üzüleceği bişey yaparsan seni mahvederim demedim mi sonradan gelme?" dedim,ve evet sonradan gelme dedim çünkü biz kızlarla küçüklükten beri tanışırken Bulutla geçen seneden beri tanışıyoruz. "Üzüleceği mi? Hadi ama onda kalp mi var?" dedi ve bileğini biraz daha büktüm acıyla inledi, "Onu bilmem ama biraz daha mantığını kullanarak konuşmazsan eğer seninde bi kalbin olmayacak zira sana çok güzel işkencelerim var,misal senin derini yüzüp kafanı duvara sürterek kıvılcım çıkartıp,göğsünü yarıp kalbini söküp sokakta Kereme tecavüz eden köpeklere vermeyi düşünüyorum nasıl sence?" dedim alay ve sinirle. Histerik bi kahkaha atıp "Hayalgücünü geliştirmen güzel,ama biliyoruz ki bunu yapamassın,çünkü sen korkaksın" dedi. "Sensin lan korkak" dedim ama buna kendim bile inanmadım,beni iyi tanıyo orospukaltaksürtük. "Korkmasaydın Öyküye herşeyi anlatırdın" dedi Piç smaylla ama pardon o zaten Piç sadece gülmesi yetiyo Piç Smayl yapması için. Kolunu itip bıraktım "Bak kızım sabrım taşıyo bi tane daha hatanda yapamıyacağım şey yok biliyorsun demi?" dedim,oda korkarak geri geri gitmeye başladı. "Benden uzak dur" dedi ve koşmaya başladı. Allah Allah çok meraklıydım sana maldonado.

Öyküden

Sabah kalktığımda odaya Damla elinde tepsiyle girdi. Ama bunu benim kocamın yapması gerekiyordu. Tövbe tövbe. "Günaydın daş varlık" dedi,tamam,sizce elinde tepsiyle romantik bir şekilde hem cinsiniz girdiğinde ve size daş diye iltifat ettiğinde ne yapardınız? Sizce korkmalımıyım? "Kanka kusura bakma da ben erkeklerden hoşlanıyom" dedim korkarak,sonra bana yaklaştı ve kafama şaplak attı "Mal,sen bana ne demek istiyorsun? Lezmiyim kızım ben?" dedi,şöyle bi süzdüm Damlayı "Valla bilemicem kank,kimin ne olduğu belli değil bu devirde" dedim alayla,sonra kahvaltımı yemeye başladım. Bugün dışarı çıkmayı düşünmüyorum,gerçi tatilde evden çıkmamayı planlıyodum ama Sevinç sağ olsun,tatilde dışarı mı çıkılır Allasen?

Şimdiyse odamızın tozunu alıyorum,nedenini bilmiyorum canım sıkılıyor,odada kimse yok,off Bulutta dün akşam gelmedi kesin Keremle birlikteydi,aman banane canım ne halleri varsa görsündüler, 'Görsündüler ne gerizekalı?' sanane iç ses sanane şurda depresyona girme havamı bile atamıyorum kahretsin, 'Peki zekaist neden depreyondasın?' hakikatten lan ben neden depresyondayım,Keremle Bulut yüzündenmi? Hem banane canım onlardan. Düşüncemle üstümü değiştirip dışarı çıktım. Büyük ihtimalle bizimkiler çardaktadır. Evet tam kadro çardaktalar.

"Selam işsizler" dedim şakıyarak. "As" dedi Anıl,göz devirdim,Damla bana yaklaştı elini alnıma koyarak ateşimin olup olmadığına baktı,"N'apıyon yumuduk?" dedim Damlaya oda göz devirip "Kız senin içine cin filanmı kaçtı? Sen evde kalmak için fırsat buldun ama dışarı çıktın öyle mi?" dedi inanmayarak. "Evet,hem ne demiş kamyoncu abilerimiz esaret bağlarında gül olacağıma,özgürlük dağlarında diken olayım" Damla bana anlamayan gözlerle baktı ve "O ne demek be?" dedi "Büyüde gel yafrım" dedim ve cool cool Sevincin yanına oturdum Damlada yerine oturdu.

Anıl "Sen az önce yafrım mı dedin?" dedi bana bakarak "Evet" diyerek karşılık verdim. Güldü ve "Sennen çok güzel anlaşacaz kank" dedi göz kırparak "Evlat fazla bıdı bıdı yapma baba yorgun" dedim herkes bana inanmayan gözlerle baktı ama ben sadece omuz silktim. "Eee Kerem dün Bulutla bayağı aştınız kendinizi" dedim bi Buluta bi Kereme bakarak,Kerem Piç Smayl yaparak "Geceleri yolların kralıyız,sabahları yollarda uçarız" dedi bu sefer ona herkes inanmayan gözlerle baktı,bende Piç Smayl yaparak -tabii kide laf sokacam because Öykü olmak bunu gerektirir- "Damla bu sefer gece uçuruyodu seni,erken uçtun galiba?" dedim herkesden 'ooo' nidaları kopuyodu. Cevap vermedi. "Yemin ederim bunlar bulmuş birbirini" dedi Serap,göz devirdim.

Keremden

Biraz daha oturduktan sonra herkes odalara dağıldı. Bizim çocuklarla Anılın odasına gittik nedense bugün canım evde oturup çikolata yiyerek dizi izlemek istiyor. Anıla dönerek "Çikolata var mı?" diye sordum. "Vardı dolapta üç beş tane " dedi,ibnelik değil mi hepisini yiyecem. Dolabı açar açmaz şaşkınlıktan ağzım 9483728281 cm açıldı. "Lan hani üç beş tane vardı?" dedim ona bakarak. "Kanka orda buraya geldiğimiz günkünün dolapta çeyreği var" dedi,ne demek istediğini biraz düşündüm,neyse sonra düşünürüm. Bu dolapta yok yok lan, her çeşit var,kucağıma doldurabildiğim kadar doldurdum sanırım çok doldurdum obezlikten ölmem inş. Artık siz düşünün bir Keremin kucağı ne kadar büyük? Ksjshsjs

Televizyondaki kanalları dolaşırken bi kanalda durdum. Dizinin adı dikkatimi çekmişti 'Seviyor Sevmiyor' diye bir dizi,bi yandan izliyorum,bi yandan çikolataları gömüyorum,kendimi umutsuz ev kadını gibi hissetmem normal mi hemcinslerim? Biraz izledikten sonra adamın konuşması dikkatimi çekti konuşmanın içinde 'herkesin herkesle şansı vardır' diye bir cümle geçiyordu. "Herkesin herkesle şansı vardır" diye fısıldadım. Düşüncelerim elimdeki çikolata paketi Ayazın çekmesiyle bölündü. "Oğlum aldatılmış kız gibi ne bu halin lan,seni bu halde gören Memati mezarından çıkar,döver,sonra tekrar tahtalı köye otobüse biner" dedi,ama pek fazla umursamadım sadece öyle bakıyordum Ayazın yüzüne. "Benim az işim var" diyip çıktım odadan,hızlı hızlı Turabiyelerin küçük evlerine yürüyodum-yazariniz o evlerin adini bilmiyore biraz cahılım kusura kalmayın-

Öyküden

Yatağımda kızlarla konuşmak istemediğim için kitap okuyomuş gibi yapıyodum. Şimdi bana Keremle ilgili bir sürü soru soracaklar hiç çekemem Damlanın 'off' Serapın 'üff' Sevincinde 'puff' nidaları yükseliyodu odada,bu arada o geceden sonra Bulut bizimle kalmıyor ama bizimle geziyordu. İyiki kitap okuma numarası yapıyom onlar beni kitap okuyorum diye rahatsız edemezler şimdi. Damla oturduğu yerden kalktı ve bana doğru yürümeye başladı. 'Sakın Öykü sakın kafanı kaldırıp bakma' diye içimden geçirdim. Damla tepemde durdu ve elimden kitap çekilip ters dödürelerek tekrar verildi "Bi saattir kitabı ters okuyosun gözlerin bozulacak" dedi,şirince sırıttım. 'Anaa bende diyom bunlar neden bana bişey demiyo,rezil olma time' Damla tam ağzını açıp bişey diyecekken kapı çalındı,hemen "Kapı çaldı" diyerek kapıya uçtum,hayır bildiğiniz uçtum,ama sonra kondum. Kapıyı açtım ve kaldım because karşımda bi adet Kerem görmeyi beklemiyordum.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Merhaba arkadaşlar yine yeni bölümle karşınızdayım. İnş. Beğenmişsinizdir beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın şimdilik hoşçakalın. Bye bye... :)

I'm Sapık.! #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin