Keremden
Çocuklar bana delici bakışlar atarken emin olmadığım duyguyla hareket etmek istemedim "Tamam bakmayın öyle şaka yaptım. Tepkinizi ölçmek istedim" dedim. Onlarda derin bir 'ohhh' çektiler sonra Anıl girdi araya "Aşkım bi an beni aldatıyon sandım" dedi. Tam o sırada yanımızdan yeni gelen kızlardan şirin olanı yani Anılınki geçmişti,Anılın dediğiyle gözlerini şaşkınca açıp "Ay burayı gayler basmış!!" diye cırladı kız,düşününce çok iyi çift olur bunlardan,bay cırtlak ve bayan cırtlak. Sonra diğer kızlarda geldi yanımıza. Benimki hemen atıldı "Noldu Sevinç?" dedi. Adının Sevinç olduğunu ögrendiğim kız kekeleyerek Anılı gösterdi ve "G-gaymiş" dedi. Anıl ayağa kalktı ve "Hanım hanım onlar benim cünyırlarım!!!" diye cırladı Anıl. Bu çocuk tam bir... Ne desem acaba... Hmm... Siyah saçlı mavi gözlü grubun lideri gibi gözüken kız düşüncelerime yanıt verdi. "Embesil" dedi. Sonra Sevinçe dönüp "Sende ne bok yemeye bunlara bulaşıyosun? Kulağımı siktin!!" dedi. Bi dakika bu sözler... Evet evet bu sözler Ayaza ait. Ayaza baktığımda büyülenmiş gibi kıza bakıyordu. Garip. Sonra arkalarına dönüp giderlerken Anıl arkalarından "İyi geceler Sevinçcim" dedi. Sonra bize havalı havalı bakıp "Bu iş böyle yapılır" dedi. Başımı iki yana salladım. Ayaz hala düşünceli düşünceli arkalarından bakıyordu.
Öyküden
Yerimize tekrar otururken bi kız geldi yanımıza. "Merhaba" dedi sıcak bi gülümsemeyle. "Merhaba" dedik bizde aynı şekilde. "Ben Derya,buraya yeni geldiniz sanırım." dedi. Damla"Evet" dedi. "Garip,üç yıldır buraya geliyorum ve uzun zaman sonra ilk defa yeni kızlar geliyor" dedi lafının üstüne "Neden" diye sorduk. "Daha demin konuştuğunuz çocuklar,kızlar gelmeden önce sapıklık yapar da ondan" dedi. Bi dakka o halı fırçasının sesi niye konuştuğum çocuğun sesine benziyor. Sonra Sevinç girdi araya "Bende diyorum bu çocuğun sesini kime benzetiyorum,dün seni arayan gizli numaradaki çocuğun sesi" dedi beni göstererek. Serap "Bu dangalaklar bizi kandırmaya çalışmış,napıyoruz dalıyomuz" dedi. Damla "Durduğumuz kabahat,yürüyün" dedi.
Keremden
Kızlar yerine oturunca bizim kamptan Derya gitti yanlarına biraz konuştuktan sonra bize öldürücü bakışlar atmaya başladılar. Sonra aynı anda hepsi ayağı kalktılar ve üstümüze gelmeye başladılar. "Lan dingiller ne bok yemek için özel numaradan arayıp mal mal şeyler söylüyosunuz." dedi sarışın. Ayaz "Ne?" dedi. Sonra benimki araya girdi "Dün beni arayan embesiller siz değilmisiniz?" dedi,aha! Benimkinin telefon numarasını buldum. "Hassiktir" dedi Ayaz sessiz bir şekilde. Sonra kızlar birbirlerine bakıp Piç Sımayli yaptılar. Noluyor lan? Daha sonra kızlar hiç ummadığımız anda üstümüze çıkıp yumruklamaya başladılar.
Kızları birileri zapt ettikten sonra bizi bi odaya götürdüler üç tane yatak vardı. Oraya bizi fırlatıp attılar. Hepimizden de 'ah... ah... ah...' nidaları yükseliyordu. "Yemin ediyorum tır çarpmışa döndüm" diyerek 'ah...' koromuzu bozdum. "Oğlum şu siyah saçlı olan Damlamı neymiş adı,o kızdan yumruk dersi almam şart" dedi Ayaz. Anıla baktığımızdaysa uyuya kalmış dingil.
Tam uykuya daldık ki Anıl sayıklamaya başladı. "Neden... Neden kandırdın beni... Anne!!" diye cırlayarak uyandı uykusundan. Bizde ona çaktırmadan bakıyorduk. Sonra derin bir nefes alıp yastığını düzelterek tekrar yattı. Anılın işi gerçekten çok zor çünkü onun ailesi yok babamda onu küçükken evlatlık aldı,yani biz kardeşiz aslında. Neyse Anıl iki yıl önce annesiyle karşılaştı ve ona senin baban belli değil ama annen benim dedi,o zamandan beri Anılla bu konuları konuşmayız,sonrasıysa annesi bir trafik kazasında öldü,ama benim vicdanlı arkadaşım annesi ölünce kırkında dansöz oynattı ama sonra pişman oldu. O gün bugündür 'kesin çarpıldım ben karşıma hep tatar ramazan gibi kızlar çıkıyor' der bi adet Anıl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Sapık.! #Wattys2016
HumorÖmrü hayatlarında hep sapık olarak dolaşan 3 genç erkek... Ve onlarla uğraşan 5 genç kız... Acaba hayat onlara ne göstericek... Hayatları hep onlara sağ gösterip sol vuran 5 kız bu 3 erkekle başa çıkabilecekmi? Duygusal anları bile mizah olan bu hik...