Multimedya: Serap
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Anıl
Şuanda yatağa düz bir şekilde uzanmış huzursuzca eşeklerin anırma sesini dinliyordum,ah pardon bizim atlar kişniyormuş.
Uyumayı deniyim bare.
Döndüm kıçımı,kapadım gözlerimi...
Yok anam olmuyor,kişneme seslerinden uyuyamıyorum. Yatakta bilmem kaçıncı tavafımı yaparken Ayaz anırma seslerinden fırsat bulup konuşmaya başladı. "Ne o lan yoksa akşam bi sorun çıkmasın diye uykunu mu almaya çalışıyosun?" dedi,sinirle ona döndüm,Keremde artık gülmesi geçince gözünü sildi ve konuşmaya basladı "Oğlum tamam boşver dalga geçmeyelim,zaten her erkeğin başına gelebilecek ufak(!) bi aksilik...-biraz durdu- Yada gül lan,oğlum adam resmen Anıla gel beni sik dedi lan" dedi ve ardından tekrar anırmaya başladı. Gözlerimi pörtleterek "Namahrem,günah lan küfür edip durmayın" dedim,sonra ikisi bana 'ciddi misin?' bakışı attı,sonra Ayaz "Bunu bize Sevince küfürlerle dolu bi kamyon espri anlatıp kızın ayarlarıyla oynayan Anıl mı söylüyor?" dedi. Sadece göz devirdim.
Gece yarısı olunca bizimkiler odamdan çoktan gitmişti. Bende tam yatacekken kapı çaldı,kapıya bakmaya gittim. Kapıyı bi açtım açmaz olaydım gözlerim görüntü kirliliğinden kör oldu. Kapıdaki Bay Kokoş üstüne kadınların giydiği mini geceliklerden giymiş -içi belli olanlardan-,altınada baksır ve yarım atlet ve hani böyle tüylü fular gibi bişey oluyor ya boynuna da ondan bağlamış. "Naber yakışıklı boşmusun?" dedi,bende Sevinç stayla cırlayarak "Ayy burayı geyaletler basmış!!" dedim ve arkama bakmadan koşmaya başladım,sonra birine çarpıp popo üstü yere düştüm bana çarpan insan bişey demeden çekip gitti. Sonra geyalet geldi ve bana yaklaşarak "İyi misin?" diye sordu. Bende hemen ayağı kalktım ve Keremin odasına depar atmaya başladım. Yolda koşarken herkes odalarının camlarından bize bakıp gülüyorlardı.
Keremin odasına geldiğimde açık olduğunu gördüm ve direk daldım ama içerde Kerem yoktu sonra içeri Kerem girdi ve kapıyı kapattı. "Sen nerden çıktın lan?" diye sordum,Keremde gülerek "O kadar heyecanlıydın ki içeri girerken beni fark etmedin" dedi. Bende derin bir nefes alarak Keremin yatağına yayıldım.
Kapı tekrar çalınca hemen yatağın altına girdim ama Kerem beni görmedi.
Öyküden
Eve gelince direk Sevinci yatağa oturtup konuşmaya başladı Damla "Lan dingil ne oldu sana?" diye sordu,"Ananın amı" dedi Sevinç ve Damla Sevincin kafasına şaplak attı. "Lan sende durmadan ananın amı ananın amı çok meraklısın galiba" dedi ve gözlerini kısarak devam etti Serap "Kız yoksa sen lezmisin? Bak şimdiden söyliyim ben erkeklerden hoşlanıyorum" dedi dalgayla,bu sefer Sevinç Serapın kafasına şaplak attı. "Lan ben lezmiyim? Öyle tip var mı bende?" dedi,Serap gülerek "Valla Anılın Tuvalet Kağıdı,bilemicem şimdi biseksüel de olabilirsin,devir değişti hani" dedi.
Konuşmalarımız bitince Sevinci gusül alması için banyoya gönderdik. Bi yarım saat sonra çıktı ve eski Sevince nihayet geri döndü. "Kendine geldin mi kız?" diye sordu Serap,evet anlamında kafasını salladı.
Artık yatmak için yatağa yatmıştık ki benim uykum kaçtı ve kovalamak gibi bişey yapmadım. Yatakla ilişkiye girdim hala uykum gelmedi 'Bana ilişki deme' noldu lan yine,aaa seni Cafer boynuzlamıştı demi pardon kanka 'Off benim Cafere bişey yapmam şart' ne yaparsan yap beni karıştırma iç ses uyuyamıyorum zaten 'Koyunları say uyursun' o bende işe yaramıyo 'Dur ben sana ninni söyliyim' diyen iç sesim boğazını temizledi ve başladı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Sapık.! #Wattys2016
HumorÖmrü hayatlarında hep sapık olarak dolaşan 3 genç erkek... Ve onlarla uğraşan 5 genç kız... Acaba hayat onlara ne göstericek... Hayatları hep onlara sağ gösterip sol vuran 5 kız bu 3 erkekle başa çıkabilecekmi? Duygusal anları bile mizah olan bu hik...