'' Τι εννοείς να μη με νοιάζει;''ούρλιαξε υστερικά.
''Δεν είναι τίποτα σου λέω.''Θεέ μου,μας έχει ακούσει όλη η γειτονιά!Αν είναι δυνατόν!
''Όλγα ΠΕΣ ΜΟΥ.''
Ελα ρε Ολγακι, αυτοσχεδίασε. Κάτι θα βρεις!
Ξαφνικα άρχισα να γελαω.
''Ηταν μια καλοστημένη φάρσα!''
Την κοίταξα στα ματια.Φαινοταν μπερδεμένη. Ελπίζω να το 'χαψε.
''Για χαζή με περνάς;Ρε Όλγα γαμωτο σου,δεν καταλαβαίνεις ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ;ΜΙΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ,ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!''
Πήρε ένα μαξιλάρι και το πέταξε νευριασμένη στο πάτωμα.
''ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ;ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ;ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ;ΤΙ ΕΙΝΑΙ;''
''Τι έκανες ΠΑΛΙ ΟΛΓΑ;'' είπε το νιάνιαρο ο αδερφός μου.
''Δεν είναι δική σου δουλειά Κώστα.Πήγαινε στο δωμάτιο σου!''τού φώναξε η μαμά.
Καθώς έφευγε μου έβγαλε γλώσσα.Τι κακομαθημένο!
''Ουτε ΕΜΕΙΣ δεν ξέρουμε τι και ποιοι είναι!Πρωτη φορά τους είδαμε σήμερα στο νοσοκομείο."
Με πλησίασε και μου γύρισε ενα χαστούκι που είδα τον ουρανό σφοντύλι και το πάτωμα ταβάνι.Καλά, ε;!Δεν το πιστεύω!Ποτέ δεν έχει απλώσει ξανά χερι πανω μου.
"Δεν ντρεπεσαι;ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ;"
Εκείνη τη στιγμή μπήκε ο πατέρας μου στο σπίτι.
"Γιατί φωνάζετε;Και γιατί είναι κόκκινο το μάγουλο σου,Όλγα;"
"Αϊ παρατά μας κι εσύ." έτρεξα και κλειδωθηκα στο δωμάτιο μου.
Η μάνα μου άρχισε να βαραει την πόρτα.Δεν είχα σκοπό να ανοίξω.Δεν τρελαθηκα ακομα!Ουτε για τουαλέτα δεν θα βγω,που λέει ο λόγος.Είναι ικανή να με σκοτώσει!
"Λοιπόν αυτό ήταν! Δεν θα ξανάβγεις απο το σπίτι!Και σου απαγορευω να δεις τον Ματθαίο για το υπολοιπο της ζωής σου!"
Ναι,καλά.Κάνε όνειρα!Η υπόθεση Σίγμα, όπως λέει και η συμμορία D,θα λυθεί.Πάση θυσια.Απλα πρεπει να κινηθούμε μυστικά και αθόρυβα.Υπάρχουν ακόμη στοιχεία που έχουμε αφήσει πίσω μας.Και ναι, φοβάμαι. Δεν έγινα ξαφνικα ατρόμητη.Αλλά πρεπει να αγωνιστουμε για την Στέλλα. Τουλάχιστον να μάθουμε γιατί εξαφανίστηκε.Και παρόλο που δεν έχουμε στοιχεία οτι την πείραξαν,δεν είναι δύσκολο να μαντέψουμε οτι κάτι θα της έχουν κανει.Μπορεί να είναι η αρχή μιας ιστορίας.Μια ιστορία δολοφονίας...
YOU ARE READING
Emo-tional World
Mystery / ThrillerΜια εξαφάνιση.Τοίχοι που κρύβουν συναισθήματα και αναμνήσεις,που πρέπει να αποκρυπτογραφηθούν,για να λυθεί η υπόθεση Σίγμα.Η Όλγα και ο Ματθαίος.Ένα μοιραίο παιχνίδι. 6η θέση μυστήριο/τρόμου/θρίλερ