Kεφάλαιο 16o

88 20 15
                                    

Όλγα's POV

Είχε περάσει μια βδομάδα από την στιγμή που πήρα το εξιτήριο.Η μάνα μου βέβαια μου απαγόρεψε να βγω από το σπίτι.Είπε ότι θα βάλει αλυσίδες στα παράθυρα και στις μπακονόπορτες για να μην μπορώ να ξαναβγώ.Έπεσε γερός καβγάς.Από την μία είχα την μουρμούρα της μάνας μου και από την άλλη την άκουγα να κλαίει επειδή την παράτησε ο μπαμπάς,με ένα σημείωμα που έλεγε:''Φεύγω.Χωρίζουμε.''

Έτσι μου 'ρχεται να της πω τα πάντα.Γιατί την παράτησε ο μπαμπάς,για το πού είμαι μπλεγμένη, ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Προς το παρών όμως δεν ξέρει όλη την αλήθεια.Αν και για να είμαι ειλικρινής υποψιάζεται πολύ χειρότερα πράγματα από αυτά που συμβαίνουν στην πραγματικότητα.

Θέλω να πω ,νομίζει ότι είμαι μπλεγμένη με ναρκωτικά,μαφίες και τέτοια.

Κατά έναν τρόπο έχει δίκιο.Μόνο που εγώ είμαι το θύμα.

Τα ξημερώματα ξυπνάω επειδή την ακούω να κλαίει.Ο Κώστας,ο αδερφός μου,νομίζει ότι ο μπαμπάς είναι σε επαγελματικό ταξίδι.

Όταν όλα θα αποκαλυφθούν,κάτι που θα γίνει σύντομα,θα της τα πω όλα.Θα χώσω όλη την σπείρα στη φυλακή.Και όχι,δεν θα λυπηθώ τον πατέρα μου...

Αλλά ένα είναι το βασικό ερώτημα:

Η Στέλλα ζει;Μπορεί ο Πάνος να άφησε υποννούμενο ότι ζει,αλλά και πάλι...

Ωστόσο ο Ματθαίος το πάλεψε να νοικιάσει το διαμέρισμα.Αλλά ένας κύριος ονόματι «Ανδρέας Πυλαρινός» πρόλαβε να συμφωνήσει με την ενοικίαση του δέκα λεπτά μετά που η μητέρα της Στέλλας μετακόμισε.Υποψιαζόμαστε ότι είναι κάποιο μέλος της Συμμορίας.

Προσπαθούν να μπαλώσουν τις τρύπες με όποιον τρόπο μπορούν.

Και ναι,δεν έχω σταματήσει με την υπόθεση.Τώρα είμαστε στην τελική ευθεία.ΤΩΡΑ είναι που δεν πρέπει να τα παρατήσουμε.Τα πάντα ,τα συννενοούμαστε μέσω μηνυμάτων.

Ο Λέων σήμερα πετάει για Λονδίνο.Είχε κάτι υποχρεώσεις στην Ελλάδα,αλλιώς θα έφευγε νωρίτερα.

Όσο για εμένα και τον ματθαίο;Το πράγμα δεν προχώρησε,πέρα από αυτό το φιλί.Δεν ξέρω αν σκοπεύει να κάνει κάποια παραπάνω κίνηση.Θα δείξει...

Τώρα το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αποκρυπτογραφήσουμε το μήνυμα στον τοίχο και τους Κώδικες QR.

[...]

''Γαμώτο πού είσαι;''

Τόση ώρα ψάχνω το κινητό μου,άφαντο.Χτυπάει εδώ και λίγα δευτερόλεπτα.Είμαι σίγουρη ότι είναι ο Ματθαίος.

Emo-tional WorldWhere stories live. Discover now