21

246 62 1
                                    

Am urcat la mine in camera si am observat pe pat un plic, nu stiu de la cine e?Poate un admirator secret, pe cine mint eu , nu exista admiratori secreti.

"PETRECERE LA PISCINA
15:00 a.m
Kyle"

Kyle, cate amintiri am cu el, a fost prietenul meu cel mai bun, pana intr.o zi cand amandoi am simtit mai mult si ne.am pus intr.o relatie, care a stricat totul, eu nu avusesem primul sarut si imi era frica sa nu gresesc, desii nu ai cum sa gresesti dar totusi...
El vroia sa il sarut si sa ne vedem non-stop, dar el, era primul meu iubit , nu stiam cum sa ma comport, asa ca am ales sa ma despart de el, a durut despartirea dar, asta am vrut.
De cand ne.am despartit nu am mai vorbit unul cu altul, a fost urat sa imi pierd cel mai bun prieten dar asta e.Si acum , nu inteleg de ce ma invita el pe mine, la o petrecere....

-Scumpo, a trecut Kyle si...Spune tata intrand in camera
-Stiu, am vazut. Spun razand
-Te vei duce, nu? Intreaba el
-Ăm, nu prea stiu ce sa zic...
-Haide scumpo, trebui sa iti faci prieteni. Spune tata
-Bine, voi merge, dar nu promit ca o sa vin acasa la noapte. Spun eu razand
-Nici nu trebuie. Spune tata razand si el, apoi iese din camera

E abea, 12:00 a.m, mai am timp.
Ma duc in bae si fac un dus de aproximativ 40 de minute, ma duc la dulap si imi scot costumul negru de bae, urasc petrecerile la piscina, totii baietii care se uita la curul si sanii fetelor, dar n.am ce sa fac....
Imi iau costumul pe mine, apoi ma asez in fata oglinzii si imi fac doua cozi impletite, imi iau pe deasupra un halat alb, subtire si transparent, apoi ma incalt cu niste slapi si il strig pe tata.

-Sunt gata. Spun cand tata ajunge in fata mea.
-E clar ca nu o sa te vad diseara. Spune tata razand.
-Sa mergem. Spun si deschid usa , apoi urc in masina
Tata urca si el in masina, apoi porneste motorul si petrecere vin!!!

***
Ajunsa la petrecere, observ ca sunt mii de baieti frumosi si doar 15 fete maxim.Nu prea inteleg dar ma rog...

-Buna Crystal. Spune Kyle facandu.ma sa ma intorc pentru al vedea
-Buna, Kyle. Spun frecandu.mi mana
-Te.ai facut mai buna. Spune muscandu.si buza
-Mersi...cred. Spun scarbita si plec

Ma asez pe marginea piscinei si observ ca un baiat s.a asezat langa mine.

-Hei, Cry. Spune el si ii recunosc vocea in 2 secunde
-Luke?! Tip eu
-Ce faci? Intreaba el relaxat
-Ce cauti aici?
-Petrec. Spune razand apoi pleaca insotit de 2 fete.

Imi scot telefonul din micul buzunar al halatului si observ ca am 1 mesaj primit acum un minut.

Iubi meu: Uitate in fata.

Imi ridic capul si il vad pe Michael cu Calum, nu cred, de ce sunt ei aici?!

Ma ridic si ma indrept spre ei.

-Hei , Crystal. Spun amandoi simultan
-Ce cautati aici? Intreb eu
-Am fost invitati asa ca am venit. Spune Michael putin cam ingamfat
-Bine, atunci va las, spor la fete Michael. Spun si ma intorc pe calcaie

Ma asez pe scaunul de la bar si cer cea mai tare bautura, ospatarul imi intinde un pahar mic cu un lichid verde, il dau peste cap si mai cer unul, si inca unul si inca unul....

21:56 p.m, cred ca am baut cam mult...

-Crystal? Intreaba Kyle
-Chiar ea. Spun eu si incep sa rad ca o proasta
-Esti beata?
-Foarte beata. Spun eu si ma ridic de pe scaun
-Ai chef de distractie? Intreaba el ranjind
-Sigur. Spun razand, el ma i.a de mana si alearga cu mine pana intr.un cort din departare, in acel cort se afla o saltea si cateva stigle de bere, eu ma arunc pe saltea si desfac o sticla de bere, nu apuc sa beau pentru ca Kyle mi.o i.a din mana.

-Hei, tocmai vroiam sa o beau! Tip eu suparata
-Shh...Spune si imi mangaie soldurile
-Kyle?
-Am spus "Shh". Riposteaza el

Ma uitam ca proasta la el si el dintr.o data a inceput sa ma sarute pe gat, pe sanii, si abdomen.

-Kyle, lasa.ma!!!Tip eu
-Shh, va fi o noapte magica. Spune el
-Nu, lasa.ma!!!Tip eu dar in zadar, el este mai puternic decat mine.
-Te rog, lasa.ma. spun plangand in hohote
-A spus sa o lasi!!!!Tipa eroul meu apoi il i.a pe Kyle de pe mine.
-Vreau sa plec. Spun si eroul meu ma i.a stil mireasa si ma urca in masina lui, ducandu.ma intr.o vila, cred ca e casa lui....

***

Ma trezesc cu dureri ingrozitoare de cap si observ ca sunt intr.un pat strain, ma uit la corpul meu si observ ca am o bluza foarte mare si larga, alba cu maneci negre.
Ma ridic din pat si ma intdrept spre usa, o deschid si observ un mare balcon inauntrul casei, merg pe marginea lui pana dau de scati apoi le cobor incet, la capatul lor se afla marea bucatarie, intru usor in ea si la masa il observ pe Michael, oare, ma aflu la el in casa?!

--Neata soare. Spune el si imi face semn sa ma asez pe scaunul de langa el, iar eu fac intocmai.
-De ce sunt aici?Intreb eu confuza
-Erai beata, doar nu vroiai sa te duc acasa. Spune el razand
-Ce s.a intamplat?
-Era sa fi violata. Spune el repede

Simt ca lesin, am fost violata?!, dar nu ma doare nimic, cum sa fi fost violata!!!Nu as fi lasat pe nimeni sa imi i.a ce  am mai de pret.

Fara sa imi dau seama incep sa plang.

-Cry, nu, nu plange. Spune el si ma i.a in brate, eu punandu.mi capul repede pe pieptul lui.

Heeeiii
Sper sa va placa!!!=))))

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum