32

108 6 0
                                    

Dupa ce Mofo a plecat cu mama ei...am ramas din nou singura.
Arg, m.am plictisit ingrozitor,maine seara va venii si fiul lui Bob....nu prea vreau sa il cunosc , cred ca o sa fie un baiat foarte nesuferit.

***
Stau in sufragerie de ceva vreme si prin cap imi trec tot feluri de ganduri, doate ducand la Michael...dar oare daca o voi ruga pe matusa sa imi dea in scris ca pot parasii tara...ma va lasa? Exista doar o cale sa aflu...

-Matusa Sophia!Tip eu cu toti plamanii
-Da!Tipa ea din bucatarie, femeia asta sta prea mult in bucatarie.
-Am ceva important sa iti spun! Tip si ea vine si se aseaza langa mine.
-Spune.mi.Zice ea si imi ia mainile in ale ei.
-Imi este dor de Australia, de baieti si de Michael....Am vrut sa continui sa vorbesc dar am izbucnit in plans.
-Nu stiu ce sa zic....nu mai bine ii suni si ii inviti aici...sti ca tatal tau te.ar gasii. Spune ea scurt.
-Dar as sta la Karen mama lui Michael, ea a avut grija de mine, inainte sa ajung aici....Spun incercand sa o conving.
-Offf, bine....te poti duce , dar vreau peste o saptamana sa te intorci acasa....plus ca vei venii inapoi cu fiul lui Bob, voi vorbii cu el si ii voi spune.Spune ea rapid si la obiect ridicandu.se de pe canapea.
,
-Multumesc mult, te iubesc matusa. Spun si fug scarile apelandu.l pe Luke.

*Conv. Tel. On*
Luke: Da, Cry
Cry:Luke, vin in Australia
Luke: Stai, ce?Dar cum?
Cry: Matusa imi da semnatura sa vin
Luke: Omg!!!!Calum!!!Cry vine inapoi!!!
Cry:Dar voi sta doar o saptamana
Luke: Nu conteaza , macar vi.
Cry: Dar tu nu trebuia sa mergi la tatal tau...
Luke:Voi schimba data doar...
Calum: Am auzit eu bine...Cry vine...sau ma iei iar la misto....
Luke:Chiar vine terminatule!!!!
Calum:Omfg, trebui sa ii spunem sti tu cui....
Cry:Calum, daca soptesti sa sti ca tot te aud...
Calum:Inchide idiotule!
Luke: Ne vedem Cry...venim sa te luam de la aeroport sa ne mai dai mesaje.
Cry:Pa baieti.

*Conv. Tel. Off*

Doamne sunt atat de fericita, imi vine sa urlu.

-Cry, s.a intors Lara. Tipa matusa
-Spune.i sa urce!

Imi iau valiza de sub pat si incep sa bag cateva haine in ea.

-Hei, unde pleci?Intreaba ea confuza.
-Matusa mi.a dat voie sa plec o saptamana in Australia.Spun zambind larg
-Dar ce e in Australia?Intreaba ea iar eu incep sa ii povestesc tot

*Peste 35 de minute*

-Si de acea merg in Australia. Inchiei eu povestea
-Ăm...ok...tu chiar ai o viata interesanta. Spune ea razand
-Stiu. Spun si incep si eu sa rad.

Dupa ce mi.am terminat bagajul si am mai vorbit cu Mofo, am aflat ca si ei ii place 5SoS si ca iar placea sa ii intalneasca...si am invitato cu mine...dar ea a zis ca peste 2 zile face 18 ani...si trebui sa isi caute un apartament ....mdea....ce norocosi sunt unii.

-Lara, a venit mama ta!Tipa matusa...
-Pa Lara, ne vedem peste o saptamana. Spun si o imbratisez strans.
-Bye. Spune ea si pleaca.

Ma schimb in pijama si imi dau seama ca am uitat sa o sun pe Karen sa o intreb daca pot sta la ea.

*Conv. Tel. On*
Cry: Buna Karen sunt Cry, matusa mi.a dat voie sa vin o saptamana in Australia dar nu am unde sa stau, pot sta la tine?
Karen:Crystal, normal ca poti sta la noi, ce intrebare e asta, cand ajungi?
Cry: Maine seara.
Karen:Te astept.

*Conv. Tel. Off*

Okay....am rezolvat si asta, acum cred ca ar fi timpul sa ma culc.

🍕👑Necorectat👑🍕


Next , sambata seara!❤😖

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum