28

163 26 0
                                    

Ma trezesc plina de energie....nu stiu din ce cauza dar ma simt foarte bine, ma ridic din pat si imi scot din valiza o bluza alba larga si simpla impreuna cu niste blugi negri taiati in genunchi, ma incalt cu conversii mei negri si cobor jos.

-Buna dimineata Karen.Spun eu mergand langa ea oferindui un sarut pe obraz
-Buna dimineata Crystal, vrei sa lu.am micul de jun?intreaba ea zambind
-Sigur, dar Michael nu vine? Intreb eu
-Du.te si trezestel camera lui e chiar dupa colt. Spune ea si merge in bucatarie

Ma duc chiar unde mi.a zis Karen si ma gandesc sa ciocan la usa, dar e, lasa.Intru direct in camera si observ un Michael in boxeri care doarme dus.

-Neata. Spun sperand ca se va trezii dar in zadar

Ma urc usor peste el si incep sa il sarut usor, el raspunde imediat la sarut si se ridica invartindu.se, acum fiind deasupra mea.

-Neata din nou. Spun eu rupand sarutul si chicotind
-Imi e foame, hai sa mancam. Spune zambind si ma ridica pe umarul lui ca pe un sac de cartofi si ma duce in bucatarie.

-Lasa.ma jos . Spun razand
-Stai linistita te las. Spune lasa.du.ma jos apoi sarutandu.ma pe frunte.
-Neata mama. Spune el si se aseaza la masa
-Neata Mikey. Spune ea
-Aww ce dragut suna, Mikey, o sa iti spun si eu asa de acum incolo. Spun razand si el se uita bipolar la mine.
-Poftim, mancati, eu trebui sa ma duc la tatal lui Crystal.Spune Karen punandu.ne mancarea in fata.
-Ce?!Nu, te rog mama, nu ii spune ca e aici. Spune Michael uitanduse cu o fata tematoare la fel ca a mea.
-Vreau sa mi.o lase mie pe Crystal, sa semneze un contract ca e de acord sa am  eu grija de ea. Spune ea linistindu.ne apoi plecand.

Noi incepem sa mancam ca spartii, pe urma punem farfuriile in ghiuveta si ne ducem in sufragerie, ne cuibarim unul langa altul apoi Michael da drumul la un film.

Pe la mijlocul filmului lui Michael ii vibreaza telefonul, era mama lui care spunea ca ajunge acasa in 10 minute si inca ceva dar Michael nu ma lasat sa vad.

-Hai la o plimbare. Spune el si eu dau aprobator din cap, il astept pe el 5 minute sa se imbrace apoi iesim impreuna de mana , am inceput sa ne plimbam prin parc, ne.am plimbat cam 2 ore apoi Michael a fost de acord sa ma duca insfarsit acasa unde , cica, ma asteapta o mare surpriza.

Heii, scuse ca postez greu dat pana avum nu am avut timp, dar ceva imi spune ca voi sta mai mult in casa sa scriu la aceasta carte🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕👌😂🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum