M.am intors cu Michael acasa, cand am intrat l.am gasit pe tata cu valiza mea, se pare ca Karen nu a reusit sa.l convinga dar eu tot nu vreau sa plec acasa cu el, mai bine stau pe strada, decat sa ma intorc cu el acasa si sa sufar din nou.
-Ce cauti aici?Il intreb pe tata nemiscandu.ma de langa usa
-Am venit sa te iau acasa. Spune el apropriindu.se de mine
-Nu merg cu tine in casa aia blestemata. Tip incepand sa plang
-De acea vei merge la matusa ta in California. Spune el rece, dandu.mi bagajul.
-Voi venii dupa tine. Imi sopteste la ureche.
-Am depus o cerere la politie, nu are voie sa paraseasca California fara matusa ei , ai pierdut super starule. Spune tata razand malefic.
-Te rog, promitemi ca nu ma veii parasii. Spun plangand in bratele lui Michael.
-Promit. Spune el si tata ma apuca de mana ducandu.ma la masina, urc repede si deschid geamul uitandu.ma la Michael care avea lacrimi in ochi si Karen care plangea, nu pot sa cred ca pe Karen o cunosc doar de 2 zile si simt, simt ca e mama mea, noua mea mama.
Tata urca langa mine si porneste masina, scot capul pe geam si ma uit in urca tipand dupa Michael-Nu uita, ai promis. Zbier apoi tata ma trage de bluza si inchide geamul, am inceput sa plang isteric , cand dintr.o data tata opreste masina, eram la aeroport, nu pot da cred ca el chiar ma trimite de acasa, nu am nimic cu matusa Sophia, dar nu vreau sa ma duc pe capul ei, am auzit ca s.a recasatorit si are un nou fiu, nu ma pot baga in familia ei, ar fi jenant.
Cobor cu tata din masina apoi imi cobor bagajul, mergem rapid spre avion, ma imbarchiaza si pleaca fara sa spuna nimic, imi bag castile in urechi si dau drumul la muzica, imi las capul e geam si fara sa imi dau seama adorm.
Hei, stiu ca e scurt dar voi publica mai incolo urmatorul capitol🍕🍕🍕🍕🍕😂🍕🍕🍕😂😂😂🍕🍕🍕🍕🍕😂🍕🍕🍕🍕🍕🍕😂😂😂😂
CITEȘTI
Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//
Fiksi PenggemarCrystal: Imi spui cum te cheamă? Anonimul: Nu e inca timpul. Crystal: Nici daca te rog frumos? Anonimul:Roagă.ma Crystal: Aaaarrrggg!!! #234 in altele=8.08.2016 #129 in altele=14.08.2016