Ma trezesc, ma ridic in fund si ma uit in jurul meu.Se pare ca baietii dorm, ce cuminti par, doar par✋. Ma ridic in picioare si merg sa caut baia, am intrat in vreo doua camere dar nu era baia in niciuna, dar in a treia usa da, se pare ca chiar e a treia cu noroc.
Intru si ma uit in oglinda, am fata de dimineata , ce urat...., ma spal pe fata si imi fac repede toaleta.
Ma intorc la baieti si observ ca doar Ashton s.a trezit.-Neata. Ii spun eu in soapta
-Ma doare capul, ce s.a intamplat aseara?intreaba el , frecandusi capul
-Nu stiu, am adormit inaintea voastra. Spun si ma asez langa elImi iau telefonul de pe jos si gasesc 5 mesaje noi.
Anonim: Hei iubito
Anonim: Am iesit cu o fata
Anonim: A fost buna rau fata
Anonim: Acum nu mai am nevoie de tine
Anonim: Ti.am mai spus ca fata aia era foarte buna?!
Crystal: Arrggg , nu te mai suport, aseara mi.ai spus ca ma iubesti si acum imi faci asta, nu te inteleg...Dupa ce i.am dat mesaj Anonimului am observat ca telefonul lui Michael a scos un clinchet, ma apropii de el si ii iau telefonul.
-Eu nu vreau sa fiu aici cand ii umbli tu in telefon, deci pa. Spune el fugind repede
Ii aprind telefonul si observ ca a primit un mesaj de la un contact " Iubita mea❤" , stiu ca nu e treaba mea, dar vreau sa ii cunosc iubita...deschid mesajul si nu pot sa cred, e acelas mesaj pe care i l.am trimis anonimului....nu se poate, doar nu...
-Ce faci acolo?! Ma intreaba Michael ridicandu se repede, raman blocata si il privesc, el facand la fel dar parand mai panicat.
Heiii , sper sa va placa❤❤❤😂😂😂
CITEȘTI
Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//
FanficCrystal: Imi spui cum te cheamă? Anonimul: Nu e inca timpul. Crystal: Nici daca te rog frumos? Anonimul:Roagă.ma Crystal: Aaaarrrggg!!! #234 in altele=8.08.2016 #129 in altele=14.08.2016