31

159 13 6
                                    

Ma trezesc din cauza frigului care e in camera, ok, inteleg ca e toamna dar totusi.
Ma ridic si observ ca am adormit imbracata, imi iau haine noi din dulap si ma duc in bae, imi fac un dus de 30 de minute, foarte relaxant, ma imbrac cu noile haine, punandu.le pe celelalte la spalat, ies din bae si cobor in bucatarie sa imi fac un sanvis, de obicei imi faveam singura micul de jun, dar de data asta.....
Cand intru in bucatarie vad pe masa ogramada de delicatese, gofre, clatine, sanvisuri la aparat, cereale, gem pe paine, multe lucruri noi, pe care acasa nu le prea mancam.

-Arata delicios. Ii spun matusii zambind.
-Lasa aspectul, spune.mi ce gust au. Spune ea, ma pun la masa si iau o gofra, musc din ea si doamne ce gust bun are.
-Astea sunt excelente. Spun si dupa incep da iau din fiecare farfurie cate ceva.
Cand am inceput sa ma simt plina m.am ridicat de la masa si m.am dus in camera , m.am intins din nou in pat si ma doare burta ingrozitor!!!
Imi suna telefonul, omg, sper sa fie Michael.

Crystal: Alo?
Calum:Hei Crystal, ce mai faci?
Crystal: Ow...Calum...
Calum: Nu esti prea fericita
Crystal: Michael....
Calum: Am inteles, sa sti ca as venii eu la tine dar maine trebui sa fiu undeva.
Crystal: E ok Calum, oricum va venii Luke peste 2 zile
Calum: A ok
Crystal: Pa Calum
Calum: Pa Cry

Ma simt atat de plictisitaaaa, vreau inapoi in Australia, nu imi place aici, adica, da, e frumos dar nu imi place ma simt singura.Lui Michaek cred ca nici nu ii mai pasa de mine, cred ca ma uitat, cred ca si.a gasit pe alta, ce viata groaznica am.

-Cry, vino sa iti prezint pe cineva. Tipa matusa
Cobor jos si observ o fata cu parul roz , destul de frumos, inalta si imbracata in albastru, ii statea superb culoarea.
-Sunt Cry. Spun si ii intind mana.
-Sunt Lara dar prefer Mofo. Spune ea
-Voi fetelor puteti sta impreuna de scum.Spune mama ei cred.
-Sigur. Spunem simultan

Hei sper sa va placa, urmatoruo capitol il voi publica maine🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕
Scz LaraCrazyMofo69 dar nu stiam ce nume sa iti pun si mi se pare ca suna cuteeee Mofo💚💚💚💚💚💚😍💚💚💚💚
🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum