30

155 23 2
                                    

Dupa un zbor care a durat o vesticie, am ajuns insfarsit in California, matusa Sophia ma astepta intr.o decapotabila rosie frumoasa, m.a adus acasa si acum RIP viata, sunt plictisita la maxim iar Michael nu ma sunat si nici nu mi.a dat mesaj, cred ca ar trebui sa ii dau eu, ce proasta am fost , stau de o ora in casa si nu mi.a dat prin minte sa ii dau eu mesaj.

Crystal: Michael, am ajuns, ce mai faci?

Luke: Hei, Crystal, ce faci?
Crystal: Bine, cred ca sti totul asa ca...mda...stau in noua mea camera.
Luke: Am aflat si vroiam sa iti zic ca ma duc in vizita la tata, sta in California asa ca te voi vizita.
Crystal: Ce veste incredibila, daca ar face si Michael asta...cred ca deja ma uitat.
Luke: Nu, Crystal, nu spune asta, sti ca te iubeste.
Crystao: Da , cred  ca da
Luke: Vin peste 2 zile in California, ne vedem atunci
Crystal: Deabea astept.

Inca nu imi vine sa cred, eram o fana, acum ei parca ar fi familia mea, nu pot sa cred ca mi s.a intamplat fix mie...dar ma rog, sunt fericita ca "fix eu" imi spun in minte si incep sa rad.

-Vino la masa Cry. Tipa matusa, cobor rapid scarile si intru in bucatarie ma pun la masa si observ ca sunt doar eu cu ea.
-Unde este fiul si sotul tau matusa? Intreb confuza
-Fiul meu e in Australia, iar Bob(sotul ei) va venii imediat. Spune iar pe usa intra un barbat blond cu ochii albastri si un inel sau nu stiu ce in spranceana, arata bine, chiar daca avea vreo 48-49 de ani.
-Buna Crystal. Spune el mangaindu.ma pe cap
-Buna Bob, am auzit ca fiul tau e in Australia. Spun eu
-Da, s.ar putea sa ne mai viziteze , abea astept sa il cunosti, sunt sigur ca o sa iti placa. Spune el cu subanteles, nu stiu ca ar trebui sa subanteleg dar nu conteaza.
-Cry, tatal tau vrea sa.ti vorbeasca. Spune matusa din sufragerie, ma duc si eu, i.au telefonul iar matusa se intoarce in bucatarie.

Crystal: Alo?
Tata: Sper ca esti fericita acolo, nu te vei mai intoarce in Australia decat cand vei face 18 ani!!!
Crystal: Nici nu vreau sa ma intorc, imi pare rau ca l.am pierdut pe Michael dar sunt fericita ca am scapat de tine!!!!
Tata: Crede.ma vei vrea sa te intorci!
Crystal: Nu m.as intoarce nici o data la o jigodie ca tine!

Ii inchid telefonul in nas apoi iau repede cina si pun farfuria in ghiuveta, le urez noapte buna , matusii si lui Bob, apoi fug la mine in camera, imi verific telefonul si observ ca am un mesaj, sper sa fie de la Michael!

Tata: Te vei intorce la un momendat jigodie, si cand o vei face, vei suferii mai mult decat ai suferit in toata viata!!!

Se pare ca nu era Michael , era tata, persoana la care tineam foarte mult, da, eram eu nesimtita cu el dar totusi era tata, ma doare foarte mult mesajul lui, ma intind in pat , iau perna in brate si incep sa plang, fara sa imi dau seama adorm plangand.

Sper sa va placa!!!🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😂😂😂😂🍕🍕🍕🍕🍕🍕😂😂😂🍕🍕🍕

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum