33

111 5 0
                                    

M.am trezit destul de tarziu....nush...de ce...dar am o teama in mine daca i.as putea spune asa.
Imi e teama ca ma va vedea tata, dar stai, nu voi iesii din casa...va fi bine , dar totusi....Michael....sunt sigura ca imi v.a spune ca nu ma mai iubeste, offf.
Ma rog....am aruncat toate gandurile astea si mi.am facut rutina de dimineata, mi.am luat bagajul si l.am urcat in masina lui Bob.

-Iti multumesc ca ma duci la aeroport. Ii spun eu lui Bob dupa ce el porneste masina.
-E placerea mea. Spune razand. Apropo cand te vei intoarce vei avea noroc sa spunem asa. Continua el.
-Bob nu ma tine in suspans, spune.mi.Insist eu
-Bine, pai te vei intoarce cu fiul meu si el vrea sa isi gaseasca aici o casa, dar nu vrea sa se mute singur, si m.am gandit la tine. Spune el zambind intr un fel implorator.

Hmm...sa ma mut cu un baiat necunoscut dar care poate fi dragut si amuzant...pai de ce nu?

-Bine Bob, sunt de acord, doar daca alege casa cu mine. Spun eu zambind
-Bine.Spune razand si opreste masina...nici nu mi.am dat seama ca am ajuns.

Iau bagajul din masina lui si ma indrept spre avion, imi las bagajul pe banda , apoi eu urc in avion...ma oun la geam iar a avionul anunta ca in 10 minute va decola.

*Australia*

Am coborat din avion, mi.am luat bagajul si am mers spre iesire, fix dupa ce am iesit aeroport i.am vazut pe Luke si Calum langa o masina neagra uitandu.se dupa mine, nu mai observat .

-Luke!!!Tip eu si incep sa alerg spre .
-Crystal!Tipa el si ma ia in brate ridicandu.ma in sus.

Incep sa plang de fericire, efectiv nu puteam sa cred ca sunt in bratele lui, ca ii vad.

-Calum!Spun plangand si il imbratisez puternic.
-Mi.a fost dor de tine Crystal. Spune el si ma saruta pe obraz.

Luke imi pune bagajul in masina apoi intram si noi si ne indreptam spre casa lui Karen.
Doamne, cat de dor imi este de tot, de baieti , de Karen , de toate locurile astea si de....Michael....care ma uitat...

-Am ajuns. Spune Luke oprind masina

-Crystal!Tipa cineva , iar cand ma uit o vad pe Karen in fata casei.
-Omg, Karen!Tip si fug sa o imbratisez, mi.a fost atat de dor de femeia asta, chiar tin la ea ca la o mama.
-Doamne cat de frumoasa te.ai facut. Spune ea zambind foarte larg.
-Chiar foarte frumoasa. Spune Luke stand pe valiza mea.
-Luke, ce ar fi sa ii duci lui Crystal valiza in casa!Spune Karen mai mult tipand.

Luke tresare si cade cu tot cu valiza, incepem toti  sa radem iar el se rusineaza si intra rapid cu valiza in casa.

-Hai sa intram si noi. Spune Karen oprindu.se din ras.
-Bine. Spun eu si Calum inca razand.

In casa il vad pe Michael uitandu.se la televizor.El nu ne.a observat asa ca le.am facut semn la toti sa taca.
M.am apropiat de el acum stand chiar in spatele lui.
Am tusit incet iar el s.a intors cu fata la mine, avea o expresie uimita , dar nu parea fericit....

-Ce cauti tu aici? Intreaba el dur
-Pai nu mai sunat, nu mi.ai dat nici un mesaj asa ca am zis sa vin, sa discutam despre asta....Spun cu o voce slabita.
-Nu, tu acum te vei odihni, veti vorbii maine. Spune Karen
-Nu, eu nu am ce vorbii cu ea, ea ma lasat... Spune Michael tipand si plecand in camera lui.

Cateva lacrimi imi curg pe obraz dar Luke si Calum imi spun ca vor vorbii cu el mai incolo.

-Hainde Cry. Spune Karen lundu.mi valiza si mergand impreuna spre camera mea.
-Vorbim maine, despre toate astea, bine? Spune Karen calmandu.ma complet cu vocea ei usoara si protectoare
-Bine. Spun si o imbratisez apoi ea paraseste camera.

Imi desfac valiza, imi iau repede pijamaua pe mine si ma bag in pat, fara sa imi dau seama adorm plangand.

👑 Necorectat👑
Stiu ca nu a fost cine stie ce dar vreau sa fac volumul 2 la care chiar voi publica mai des...dar pana atunci mai am un singur capitol care contine o poza si termin cartea asta.
Sper ca va place💖

Anonimul [M.G.C ]//Wattys2016//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum