Önsöz

939 53 64
                                    

Evet ilk Woogyu ficim vatana millete hayırlı uğurlu olsun djdkdkfk Hepinize iyi okumalar ilk bölümü en kısa zamanda yüklemeye çalışacağım, öpüldünüz ^-^

Hayatta hepimizin sahip olmak istediği bir şeyler vardı. Hayalimizdeki şeyin gerçekleşmesini bekleyip mutlu olmayı ümit ediyorduk. Hiçbir çaba göstermeden hayallerimiz bize gelsin diye bekliyorduk... Oysa ki hayat bu, çabalamadan böyle bir şeyin olması imkansızdı.

Bende böyle davranan insanlardan sadece birisiydim. Yaşamım boyunca her şeye, hiçbir emek vermeden sahip olmuştum. Bunda ailemin etkisi çok büyüktü...

Ama sonra bir gün her şey değişti. Sen geldin ve ben değiştim. Geldin ve seni istememe neden oldun. Geldin ve birini sevmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu bana gösterdin.

Ama bir sorun vardı. Biz imkansızdık... Sen ve ben asla olamazdık. Benim için gökyüzünde parıldayan yıldızlar kadar güzelken, bir o kadar da uzaktın bana... Uzansam dokunamayacaktım...

Seni ne kadar istiyor olsam da benim olmayacağını biliyordum. Çünkü bu kez ailem dileğimi gerçekleştiremezdi. Üstelik, sen başkasıylaydın... Bense sadece senin mutluluğunu dinleyen o en iyi arkadaştım...

Benim tutmak istediğim elleri, bir başkası tutuyordu. Görmekten bıkmayacağım gülümsemeni, ona gösteriyordun...

Yine de sorun değil, biliyor musun? Belki de bana ait olsaydın, seni bu kadar güzel sevemeyecektim. Benimle olsaydın, belki de hevesim geçince seni istemeyecektim. Bazen düşünüyorum da iyiki benimle olmamışsın...

Çünkü sen, sana sahip olamayacağımı bildiğimde benim için çok daha özeldin. Ulaşılmaz olduğunu bilmek seni daha çok istememe ve sevmeme neden oluyordu.

Zaman geçtikçe birçok şey değişti hayatlarımızda. Sen değiştin, ben de değiştim. Geriye eskilerden değişmeyerek kalan tek şey, benim sana olan sevgimdi. Sana asla gösteremediğim sevgim...

Başkalarıyla mutlu olmana izin verdiğim için kızgın mıyım ? Hayır. Çünkü benim için senin mutlu olman önemliydi. Kiminle, nerede olduğun değil... Sadece o güzel gülümsemen yüzünden hiç silinmesin istedim... Ben seni bu yüzden kaybettim...

Adore You | WooGyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin