Podotýkám, že si je všechny nechávám ofocené, ale nejlepší prostě musí být i zveřejněny:
Má nehynoucí láska:
reakat: Kdyby to nebyla parodie, tak tě jdu zabít.
Žili šťastně na jedné hromadce...6 mužů a jedna holka....že tys četla i Anitu? !
Typicky reakatovksy milý komentář. Hm, teď se bojím pomalu něco napsat :-) A ne, Anitu jsem nečetla.
Nessuna0: Měla jsem chuť se praštit silně o nějakou zeď, jak mi šla na nervy celý ten příběh, smála jsem se pokaždé, když světla zhasla, protože takhle nějak musí autorky těch osudným věci myslet.
Účel to splnilo, ale pokračování bych nedala, skočila bych. Proto ještě větší pochvala za to, že si to vůbec dokázala napsat.(...)
Ideálně hlavou, co? :-) Děkuji, opravdu. Bohužel, nejsem si jistá, jestli u toho ony autorky vůbec přemýšlí.Já bych pokračování asi nezvládla napsat, mám nějakou úctu ke svému životu. No, některé věty mě stály spoustu přemáhání a Elizabetha...to je kategorie sama o sobě. Jestli někdy v neparodii vymyslím takovou hrdinku, prosím, zabij mě. Máš pro to stejné svolení jako Reakat.
barablaho: Aaa, to je úžasný. Miluju to víc, než Elizabetha všechny své vyvolené dohromady :D :D
To není těžké, jelikož Elizabetha je vlastně nemiluje vůbec :-)
Nenalezená uživatelka: No kdybych já běžela po ulici a zamilovala bych se do každého muže, asi by to moc dobře nedopadlo (zvlášť, když bydlím u centra Prahy) :-D. Moc se mi to líbilo a taky jsem se v duchu smála. Nejvíce mě dostala věta: Měl ještě mužnější hlas, než jsem si představovala ve svých nejdivočejších fantaziích. :-)
No, to máš pravdu, v centru Prahy by to asi nebyl moc dobrý nápad. Nezapomeň, že ten muž ale musí mít správnou mužnou auru :-)
A víš, že ta věta, která tě dostala, je skoro doslovné přepsání toho, co jsem opravdu četla ve vážně míněném příběhu? :-)
sugarpanties: "Správná mužská aura" mě rozesmála
Nejsme si jistá, jestli Marian je lepší než Maxmilián :D ale rozhodně je to exotičtější.
"důstojně a elegantně se skácím k zemi" perfektně vystihuje moje pocity z "dokonalých" hrdinek.
Od modřiny k života nebezpečnému zranění - Tomu říkám drama :D
"pronesli inisono" - Oh, ano :D
"Oni nechtějí slabou ženu. Proto jsem se raději rozplakala" - To mě dostalo do kolen.
"diváky logika nezajímá, jen je zdržuje" - Tímhle heslem se bohužel řídí velké množství autorů.
Ach jo.Velmi povedená parodie, velmi příjemný použitý jazyk, teatrálnost zvládnuta na výbornou :)
Ta aura vážně byla v povídce, kterou jsem se inspirovala :-)
Já také ne :-)
Přesně. Jak by také pád mohl vypadat nedůstojně a neelegantně, že :-)
No, ty modřiny byly to nebezpečné zranění :-)
Ano, samozřejmě :-)
Zdar protiřečení si.
ČTEŠ
Parodie
RandomRozhodla jsem se pro ušetření místa přesunout všechny své parodie na jedno místo. Tak se bavte!