Roztrhaná kniha

55 6 1
                                    

Vešla jsem do fabriky a rozhlédla se jestli tu přece někdo jen není.
Po podlaze se váleli tužky, noviny i knihy.
,,Haló je tu někdo?" zazvonila jsem na zaprášený zvonek na stole a když nikdo nepřišel, rozhodla jsem se jít dál. Odhrnula jsem závěsy a šlápla na jednu z knih. Byla roztrhaná a stará. Sebrala jsem její zbytky co tu byli a schovala jsem to do tašky. Tady ji nikdo už potřebovat nebude. Nade mnou něco zavrzalo. Lekla jsem se a lehce nadskočila. Ani se mi nechtělo zvedat hlavu. Nakonec jsem ji zvedla, ale nic tam nebylo.
Cože? Tak co to vlastně bylo? Pak jsem objevila dveře a schody. No do háje ono to je spojené s bytem. Možná tam někdo bude.
Dark: Kam jsi to šla?
Lilith: Šla jsem do té ulice, kde zmizela ta žena.
Dark: Blbej to nápad.
Lilith: A proč?
Dark: Kam jsi šla?
Lilith: Proč tě to zajímá? Do fabriky. Mohl by tu být někdo, kdo mi poradí.
Dark: To bude. Ale nelez tam! :(
Lilith: Nevím co tě tak žere, ale vylévej si vztek na někom jiném.
Dark: Jsi blbá.
Lilith: A kdo jsi ty?
Dark: Nelez tam, nic pěkného tam není.
Lilith: To stačí jdu.
Dark:........
Vystoupala jsem po schodech a otevřela jsem dveře. Hned jsem se rozhlédla po místnosti. Byla tu tma a něco tam vydávalo křiklavé a kašlavé zvuky. Chtěla jsem se natáhnout k vypínači a rozsvítit, ale něco mě strhlo dozadu až jsem se skutálela ze schodů. Dveře se s hlasitým prásknutím zavřeli a zamkli.
Byla jsem zděšená. Co se to vlastně teď stalo? Že by mě tam někdo vystrčil? Třeba ten majitel fabriky?
Do zamčených dveří začalo něco narážet a ječet. Znělo to jako... Jo už vím zní to jako Samara! Šoupala jsem se potichu dozadu když jsem do něčeho strčila a ono se to rozbilo. Podívala jsem se na to a ztuhla. Byla to sklenice s očima! Vyjekla jsem zděšením. Kdo by... Fuj.
Jekot za dveřma ustal. Něco na ty dveře škrábalo. Nehtama. Vyskočila jsem a vyfotila ten hnusný nález. Pak jsem schovala mobil a vyběhla ven. Utíkala jsem jak jen to co nejrychleji šlo. Neohlížela jsem se ani doprava ani doleva. Běžela jsem domů celá vystrašená.
,,Kdo tam vlastně byl?" šeptala jsem do tmy.
,,A co mě to shodilo ze schodů?"
A mohl by o tom něco vědět Dark? Ten zatím věděl úplně všechno. Musím se ho na to zeptat. A poděkovat mu. Za to že mě upozornil. Marně, stejně jsem tam lezla. Co mě to vlastně popadlo?Vždyť jsem se právě vloupala do cizího domu bez dovolení. Není divu, že se na mě vrhla.
Dark:.......
Lilith: ;( *-*
Hodlala jsem se mu omluvit. Ale z nějakého důvodu jsem nemohla.
Zavolala jsem na policii a všechno jim řekla. Nejprve mi nevěřili, ale tak po 10 minutách kolem mě projelo policejní auto s blikajícími majáčky. Za rohem zabrzdilo a zacouvalo až ke mě. Z okýnka vykoukla sympatická policistka a mávla na mě ať nasednu. Vůbec se mi zpátky nechtělo, ale co se dalo dělat.
Dark: 1) Co sis myslela?
2) Nelez tam kde to neznáš
3) Baf!

Chat S neznámýmKde žijí příběhy. Začni objevovat