Bylo to mý nejkrásnější 3 minuty v životě. Ano jen tři minuty. Pak se mi z toho točení zamotala hlava. Chtěla jsem pokračovat, protože jsem si myslela, že Darka už nikdy tak zblízka neuvidím. Nejspíš to i ze mě vycítil a vyhnal mě z parketu. Všichni na nás stále zírali. Myslela jsem, že nás pomlouvají,takže jsem se na ně hned naštvala a vetřela se mezi ně.
,,Tak o čem pak si povídáte? Můžu se zapojit?"
Jen se na mě podívali odzhora dolů.Tak tohle jsem si mohla myslet. Buďto pomlouvají mě nebo Darka. Ale co jim na nás může vadit? Nikomu jsme na nohu nešlápli. Pokud si to teda dobře pamatuju.Dark stál opodál a opět si mě nevšímal.Máma koketovala s nějakým chlapem co vypadal jako zbohatlík. Šla jsem si sednout do rohu na pohovku. Po chvíli se ke mě přicoural ožralý spolužák a sednul si vedle mě.
,,Viděla jsi toho ,, ,škyt' toho blonďatého kluka?z jakého pak asi století ,škyt' vylezl?"
,,A co je na něm špatnýho?" optala jsem se a trochu odsunula. Přeci jen z něj táhnul alkohol. Otočil se na mě a dýchl mi ten smrad do obličeje. Normálně bych si odsedla, ale potřebuji vědět všechno.Nějaké názory a tak, jelikož jsem momentálně na Lenku stále naštvaná, byla jsem ochotná ten smrad čichat.
,,Proč má dlouhé vlasy?Ty se škyt nosili dřív."
,,To nevadí."
,,A kouká jako vrah."
,,Ale nekouká.Jak si na to přišel?"
,,Připadá mi že námi opovrhuje."
,,A na to jsi přišel jak?" zajímala jsem se a na to se jen napil z flašky.
,,Tak co?" nedala jsem pokoj.
,,Pro něj to chce pořádnou ženskou tvůj typ to není."
,,Co ty o tom můžeš vědět?"
Uraženě jsem vstala a chtěla odejít, ale on mě chytl za ruku. ,,Nenechávej mě tu ona mě zabije."
,,A kdo by to dělal?"
,,Moje přítelkyně Me.. musím.. škyt.."
,,Tak to stihni."
Spolužák doslova prolétl kolem mě na chlapecké záchody. To co tam dělal jsem naštěstí přes hlasitou hudbu neslyšela.
Ale stejně jsem se nad tím co řekl musela zamyslet: Více názorů více perspektiv.
Zašla jsem za Darkem který z neznámého důvodu stál před vchodem a kamsi zíral.Co tam ale dělá?
,,Co tu stojíš?"
Pak mi to došlo.Venku byli nějací spolužáci a prali se tam o nůž. Div že si nevypíchnuli oko. A Dark tomu nečinně přihlížel a dopíjel svůj drink.
,,Proč je nezastavíš?" otázala jsem se ale nevěnoval mi ani kapku pozornosti.
,,Copak nejsi silný abys je od sebe roztrhnul?"
,,Tohle se mě netýká,"odvětil mi a pak se rozešel ke svému autu.
,,Ale jak se mám dostat domů?" zavolala jsem za ním.
Ještě než zavřel dveře mi odpověděl. ,,Autobus vám jede za půl hodiny.Je to odsud tak 10 minut cesty."
Pak jsem jen pozorovala jak odjíždí pryč. Zašla jsem tedy za mámou. Zrovna se páreček ocumlával, ale to mi nezabránilo se mezi ně vetřít. ,,Mami už musíme jít."
,,A pročpak? Noc je dlouhá," namítla.
,,Dark už odjel, za půl hodiny nám jede autobus."
,,Sveze nás tady Michael."
,,Když myslíš tak jo.A kdy půjdeme?"
,,Za hodinku..."
,,Tak dlouho se mi čekat nechce."
Máma mě chvíli sledovala a nejspíš poznala, že jsem rozladěná a domluvila 'Michaelovi' aby nás odvezl teďka.
Tak jsme společně nasedly do jeho džípu.Máma po něm zamilovaně pokukovala a nevšímala si mě. Otráveně jsem se koukala z okna na které bubnovali kapky deště. Má tohle ještě smysl?
Dark:Nebuď otrávená.Jen mi došla trpělivost... bude to v pohodě... ;-)
ČTEŠ
Chat S neznámým
RomanceChat naslepo může být velmi nebezpečný.Taktéž se ale můžem seznámit třeba s budoucí láskou.To záleží jen na náhodě.A to zkusila i patnáctiletá Lili.Kdo se ale skrývá za maskou internetu? POZASTAVENO