Nemoc jménem...

74 7 4
                                    

Sešla jsem po schodech a prohlédla si oba policajty.
Co po nás můžou chtít?
,,Můžeme to probrat u vás v kuchyni?tady to není dobré, někdo by mohl odposlouchávat," řekl ten vyšší policajt.
,,Pojďte tady tudy je kuchyně chcete uvařit šálek kávy?" usmívala se na ně mamka. Viděla jsem, jak se jí nervozitou chvěli ruce. Neočekávala je stejně jako já.
,,Dobrá."
Připadala jsem si hodně divně. Stále nevím co tu dělají! No snad se vyžvejknou. V to teda aspoň doufám. Jinak co by tu dělali? Musím se to dozvědět.
Posadila jsem se naproti vyšetřovateli (teda aspoň tak vypadal) a sledovala jeho každičký pohyb. Všiml si toho a trochu znervózněl, ale zakryl to tichým zakašláním.
,,Neviděla jsi tento týden někoho nebo něco co ti připadalo podezřelé?" optal se mě vážně.
Zapřemýšlela jsem, ale nic mě nenapadlo.
,,Nic jen... je možné skočit třeba z 2 patra a nemít ani škrábnutí?" optala jsem se a začla mnout okraj ubrusu. Co by mi na tohle tak mohl odpovědět?
,,Ne není. A ty si něco takového viděla?"
,,Nene jen mě to zajímalo," lhala jsem. Nemohla jsem mu říct že já jsem ty dvě patra skákala. A i kdybych náhodou řekla pravdu, věřil by mi? Ne. Spíš by mě poslali k psychologovi. Přinejlepším.
,,Aha," podotkl s přimhouřeným obočím.
,,Opravdu ne," lhala jsem dál.
Pak se začli bavit mezi sebou a mě nevěnovali pozornost. Což bylo dobře. Zazvonil mi totiž mobil. Upozorňoval na příchozí zprávu. Policajti se na mě zprudka podívali. Koukla jsem na mobil a celkem rychle se otočila zády k policajtům.
Dark: Nic neví, že?
Jak to může vědět? Vždyť tu není ne?copak mě sleduje?
Lilith: Ne. Jak o tom víš?
Dark: Mám své způsoby.
Lilith: Jaké?!!
Dark: To nepotřebuješ vědět.
Lilith: Potřebuju, protože jsou tu u nás policajti!
Dark: A co s tím?
Lilith: Odpovědět mi.
Dark: Neuvěříš mi.
Lilith: Určitě tky víš co jsou ti policjti
Dark: Vynecháváš písmena.
Lilith:neodváděděj řečč
Jeden z poldů se mi totiž koukal přes rameno. Byla jsem nervózní aj trochu vyhecovaná.
,,Kdo to je děvče, něco co skrýváš?" ozval se druhý polda a vzal mi mobil z ruky.
,,Co to?" nadskočila jsem překvapeně. Hned jak opadl šok, začla jsem po svém mobilu šmátrat ve snaze ho získat zpět. Jenže se mi nedařilo.
,,Jen si tvého kámoše na chvilku půjčíme," namítl jeden z nich.
,,Pak ti ho zas vrátíme."
Sedli si ke stolu a mě přestali vnímat. Do obýváku přišla máma a podala každýmu šálek kávy se sušenkama.
,,Děje se něco?" optala se mě.
,,Nene je to dobrý, jenom mi tihle dva-"
,, Neruš pány při práci Lili."
,,Ale oni mi vzali mob-"
,,Vědí co dělají, nech je pracovat ano?"
,,Aha,"odpověděla jsem a odkráčela jsem naštvaně do pokoje. Ať si dělaj co chtěj. Mamku viditelně nezajímá co já. Je z těch policajtů mimo.

Pohled policie:
Chtěli jsme vědět proč si píše s tou divnou osobou. Kdo by si jinak dával tak divné jméno? Přijali jsme i pohoštění od její matky, ale sotva jsme se toho dotkli.
Lilith: Víš něco podivného ze dne 5.6 kolem deváté hodiny večer? Prý tam někdo zmizel a ještě se nevrátil.
Dark: Zdravím nové dopisovatele. Jak se daří při vyšetřování?
Jak zjistil, že mu píšeme my a ne ta holka? Copak má nějaké sledovací zařízení nebo co?
Lilith: Nic moc.Tak víte něco?
Dark: A i kdybych věděl tak co?
Lilith: Grr...
Dark: Zmizela tam Rosemary Grenhausová 30 let, střední výšky, dlouhé blond, výstřední povaha a pěkné postavy. Měla 2 kočky, 1 psa, bezdětná. Trochu vzteklá a dětinská. Prošla si už mnoha vztahy. První byl C. Fion a poslední R. Kotvald. Ten byl z mafie a měl problémy s drogama. Musel prodat  vlastní firmu. Počet vztahů 5. Jejich rozchod proběhl v klidu. Ale ona začla hledat na seznamkách. Kadeřnice s praxí. Nula. Zmizela za podivných okolností. V dr.ulici na stráni. U žlutého domu s vytřískanýma oknama.V 9:05.
Zamlklost. Jak tohle může vědět? Vždyť to nevím ani já. Kouknul jsem na kolegu jestli z toho nebude moudřejší než já, ale nezdálo se že by to věděl.
Lilith: Jsi svědek, vrah či příbuzný?
Dark: To poslední ani ne.
Lilith: Ani ne?
Dark: Ne.
Lilith: Nemáš alibi.
Dark: A kdo říkal, že jsem ji zabil?
Lilith: Doznání...
Dark: ...
Lilith: Zabil jsi ji.
Dark: Říká kdo :)
On si z toho snad dělá srandu!!
Lilith: Tak zabil?
Dark: Proč ne?

Chat S neznámýmKde žijí příběhy. Začni objevovat