Ples část 1/3

24 3 3
                                    

Co se týkalo toho případu,už mě neotravovali. Asi mají dost důkazů a poznatků na to, aby to uzavřeli.
Jakebell vás žádá o přátelství.
Kdo to je? Vůbec jsem to nevěděla. Ale žádost jsem přijala. Nejsem náhodou blbá? Přemýšlela jsem a drbala se na nose.
Jakebell: :)
Lilith:?
Jakebell: Známe se.
Lilith: Odkud?
Jakebell: S kým jdeš na ples?
Lilith: Kdo jsi? A co po mě chceš?
Jakebell: Jak se máš?
Jakebell: Jsi tu?
Nechtěla jsem si s ním dál dopisovat. Byl mnohem otravnější než Dark.
Jakebell: Píšeš si už s někým?
Lilith: Ano.
Jakebell: A jakže se jmenuje? Znám tu pár blbců se kterými si radši nepiš.
A ty mezi ně patříš taky že jo?
Lilith: Tak povídej.
Jakebell: Bradysg, maDtiN, Fakefake, Dark, Sunny52, CrondieN2, Shadeqow.To jsou ti nejhorší co znám.
Dark. To snad není možné. Proč?
Lilith: Píšu si s Darkem. Ale on není špatný.
Jakebell: Toho moc neznám, ale jeho identita je neznámá, nikdo ho tu nezná. Měla by sis na něj dát pozor. Možná je to nějaký stalker který pak, když po něm budeš něco chtít, tak tě zabije. Takových případů je tu hodně, opravdu, věř mi.
Moje pochyby nabrali hmotné podoby. Začala jsem o Darkovi pochybovat a pomalu mu přestávala důvěřovat. Přece jen by si to všechno nevymyslel. Navíc Dark je hodně podezřelá osoba. Ale to by mi přece neříkal tolik věcí. Nedává mi to žádný smysl. Nemůžu přece věřit osobě co mi zrovna napsala ne?
Dark: A v kolik to je?
Lilith: Psal mi nějaký kluk a povídal, že můžeš být nebezpečný a že si na tebe mám dávat víc pozor.
Já jsem úplně blbá proč mu to vlastně píšu? Nemůžu očekávat kladnou reakci. Neměla jsem mu to vůbec říkat!
Dlouhou dobu nic nepsal. Okenice se jen náporem větru otevřeli. Rychle jsem je zavřela a zalezla pod deku. Začala tu totiž být nesnesitelná zima. Pak najednou... se teplota zvýšila a já se odkopala, protože mi zase bylo moc teplo. Pitomé počasí. Je stejně náladové jako já.
Počkat. Sedla jsem si a zahleděla se do mobilu. No jo vždyť se mě na něco ptal, tak bych měla odpovědět.
Lilith: Dneska večer od osmi do půlnoci. Přijdeš?
Jakebell: Píšeš si s ním?
Sakra tak co se mi do toho štve.
Lilith: Jo píšu a zítra se mnou půjde na ples.
Jakebell: Počkat nejsi ty náhodou z vedlejší třídy? My taky máme ples. Jako každý rok. Půjdeš s ním? To jako fakt?
Lilith: Možná. Teprve jsem se ho ptala.
Kdyby aspoň neprudil. Co mu do toho je?
Jakebell: Tak kdyby ti nepřišel, počkám před hlavním vchodem.
Tak s touhle verzí jsem teda nepočítala ani náhodou. Co po mě chce? Nechci žádnou lítost.
Pak už mi nikdo nepsal. Párkrát jsem seběhla ze schodů abych pomohla mamce, ale jinak nic.

Nastal čas se chystat. Oblékla jsem se a začla se malovat. Říkám si: Na co to je když ani nevím, jestli mi můj doprovod přijde?
,,Lili už bychom měli jet ať to stihnem," zavolala mamka zezdola.
,,Jo už jdu," odpověděla jsem a hodila jsem si kabelku přes rameno. Naposledy s nadějí jsem se podívala na mobil a usmála se jak sluníčko.
Dark: Počkám na tebe uvnitř sálu.
Lilith: Kde přesně?
Dark: Najdu si tě.
Lilith: Opravdu? Mám modré šaty s volánky a takový ten princeznovský účes jako měla Bella. Vezmu s sebou rudou růži. A nevšímej si keců o mě ano?
Dark: To je přeci jasné. Už se na tebe těším. Musím už jít. Tak zatím!
,,Tak co bude? Půjdeš pěšky?"
,,Ne mami už jdu," křikla jsem radostně. Dneska mám ale štěstí. Už se na to moc těším!

Chat S neznámýmKde žijí příběhy. Začni objevovat