Zbytečná slova

26 3 2
                                    

Spala jsem dost dlouho na to,abych se z toho dostala. Zavrtala jsem hlavu do polštáře a začla vzlykat. Chudák táta. Máma ho podvádí a je jí to úplně jedno jak mu to ublíží. Je bezohledná!Přitáhne si sem takového zbohatlíka a hned mu skočí na lep. Takhle to tu rozhodně nenechám.
Chtěla bych, aby všechno bylo jako dřív. Abych nemusela nic takového řešit. Chci mít jen čistou hlavu. Nic víc nechci.

Máma mě volala dolů, ale mě se jít nechtělo. Co si jako o sobě myslí?!kašlu na ní.
Napíšu Darkovi. Potřebuju si s někým pokecat.
Lilith: Co mám dělat když si máma domů vodí milence? Štve mě to.
Dark je offline. Napište mu, ať vaší zprávu až bude online uvidí.
Tak tohle mě opravdu naštvalo: stále píše a když ho potřebuju na pokec tak tu není.
Co si sakra o sobě myslíš? Potřebuju si s tebou pokecat a ty tu nejsi. Připadám si jaksi zrazená, chtěla bych na něj všechno shodit abych se uklidnila. Protože mě máma neposlouchá. Copak jsem vzduch nebo co? Štve mě to.
Povzdechla jsem si.
Lilith: Potřebuju s tebou nutně mluvit. Ozvi se.
Byl teď jediný s kým jsem chtěla mluvit. S ním se to dá. Ale s mámou?ani omylem. Je jí úplně jedno co říkám. Ale třeba to jen zbytečně nafukuji a je to jen krátkodobá záležitost.
Lilith: Co mám teď dělat? Nechci s mámou mluvit o jejím milenci. No chápeš to? Podvádí tátu. Co s tím mám dělat? Chci brečet a ječet zároveň.
Ani po patnácti minutách mi stále nic nenapsal. Ach jo. To si jako mám vyřešit sama? To ne.
Dark: Co ode mě chceš?
Tak tohle mě teda zarazilo: on nechápe co chci? Chci jen radu a utěšit, nic víc. Co je na tom nepochopitelného?
Lilith: Co mám dělat?
Dark: Jak daleko jsi schopna zajít?vyslechni si je a podle toho pak vykonej soud. Je to na tobě. Víc ti pomoci nemohu.
Až teď po jeho nakopávajících slovech jsem byla schopna něco dělat. Vstala jsem z postele a seběhla schodiště. Tak uvidím jak se to vyvrbí. Snad dobře. A pokud ne... nedá se nic dělat.

Máma mě s nervozitou uvítala v kuchyni. Seděl tam dokonce i ten její miláček. ,,Lilith. Snad jsi velká holka. Ty to určitě pochopíš," snažil se mě uklidnit, ale moc to nepomáhalo.
Podívala jsem se na ,,Michaela", jak se snaží usmívat. Nešlo mu to. A já se snažit ani nebudu.
To že máma má nového frajera a já o něm nesmím mluvit to jsem ještě zkousnula. Ale co mám dělat až táta přijede z práce? To se to bude tajit do té doby až budou uvažovat o svatbě?
Dark: Neber si to tak. Bůhví jak dlouho to vydrží.
Lilith: Tohle je určitě vážné. Musel by jsi to vidět abys mi věřil?
,,Ani mě nehne mami."
,,No tak nebuď taková.Vždyť už jsi velká."
,,Zradila si mého tátu. Co mu jako hodláš říct?"
Křičela jsem. Štvalo mě to.
Máma se mě snažila uklidnit. ,,Táta se to taky někdy dozví. Ale ne teď."
Zbrkle jsem začala ťukat na mobil. Máma zpanikařila.
,,Nevolej mu. Vyřešíme to v klídku. Dobře?"
Lilith: Zavolám tátovi. A řeknu mu to.
Dark: Tvá cesta. Tvůj osud.
Dle ticha v místnosti se čekalo jen a jen na jedno. Na rozhodují telefonát.

Chat S neznámýmKde žijí příběhy. Začni objevovat