Zastavil před náma a já úplně zamrznula. Poznala jsem ho podle popisu. Určitě to je on. Má dlouhé blond vlasy. Vypadá na pětadvacet. A navíc má i takový tajemný image jak ve slovech tak v reálu.
,,Nastupujte dámy není času nazbyt," pobídl nás a my po chvilkovém váhání nastoupili. Pak bylo celou cestu ticho, nikdo se neodvažoval mluvit. Hlavně Dark vůbec nemluvil. Koukal na cestu a věnoval se řízení. Podívala jsem se na mámu, ale ta byla nějaká zamrzlá. Strčila jsem do ní ale nevnímala. Tak jsem jí teda dala facku. To se hned probrala a pokukovala všude kolem. ,,Proč jsi mě praštila?!"
,,Byla jsi v tranzu mami."
,,To ale neznamená, že mě smíš mlátit."
Zepředu se ozvalo tiché zasmání. Obě jsme se na Darka otočili, ale on na to nic. Ignoroval nás a to zcela. V jednu chvíli mi to vadilo, ale pak jsem si na to zvykla.Vždyť mě ani nezná tak co očekávat.Zastavili jsme před budovou a Dark zaparkoval. Obě jsme vystoupili a běželi do sálu. Tam kupodivu na mě čekal Dark v černém obleku s bílou kravatou. Šla jsem k němu a on mi nabídl rámě. Přijala jsem ho a společně jsme šli k baru. Máma se mezitím odpojila a šla se bavit. Tak jsem v tom zůstala sama. Cítila jsem se dost nervózně. Ruce se mi třásli a po čele mi stékaly krůpěje potu. Nemohla jsem se totiž dostat z pocitu, že jsem na něco zapomněla. Ale na co jsem zapomněla?
,,Co si dáš?" optal se mě Dark náhle až jsem málem vyskočila z kůže.
,,Limču prosím."
,,Tak dobře."
,,Tady to oba dva máte," prohlásil barman po chvíli a podal nám objednané nápoje. Podívala jsem se co si objednal Dark. Byla to směs červené a žluté. Ale co to bylo, tak na to jsem se radši neptala. Vlastně když si to tak řeknu, tak mi do toho taky nic není. A navíc jsem se nepředstavitelně styděla.
Jakebell:!Tak co jsi se svým doprovodem spokojená?
Přestala jsem srkat brčkem limonádu a podívala se na mobil.
Lilith:Proč tě to zajímá?
Jakebell: Ne každý je se svým partnerem spokojený. Jen se podívej.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a opravdu měl pravdu. Žanet, vždy královna plesu zrovna řvala na svého přítele. Dokonce i někteří kluci se rvali o ty nejlepší kusy na parketě. Vůbec nehleděli na ty které si zvolili. Jediná z holek která se zdála spokojená, byla Veronika.Ano, ta Verunka co mi říkala že mi rozbije hubu jestli ji podvedu. Nervózně jsem se po ní ohlížela jestli náhodou ke mě nejde. Chvíi tančila na parketu až jí její zářivé blond vlasy poletovali kolem obličeje. Měla zářivé rudé šaty splývající jí podél těla.Najednou se na mě otočila a běžela za mnou.
Sakra.Co teď mám sakra dělat?
,,Mohl by jsi předstírat že jsme pár?prosím?" otočila jsem se na Darka, moje oči prosící. Dark se na mě otočil. ,,Cože?"
,,Tak co jak vám to tady šlape?"
Veronika si vedle mě posadila a objednala si alkoholický drink.
„Ale ty přece nejsi plnoletá!"
,,Tak do toho ti nic není jasný?"
Nevšímala si mě a svůj drink si v pohodě od barmana vzala a začla ho upíjet.
,,Jak je? Nejsi náhodou nějaký její bratránek, že ne?" Teď se zas otočila na Darka který zíral do svého drinku.
,,Kdepak slečno. Příbuzní nejsme."
Veronika se začervenala, ale zamaskovala to další otázkou.
,,Tak jak a kde jste se seznámili?"
Tak tohle je sakra záludná otázka.Co na to řekne?
,,Sešli jsme se přes chat tak před týdnem. Padli jsme si do oka."
,,Jak romantické...a co techtle mechtle?"
Tak to jsem zamrzla úplně.O co se tu snaží? Tohle je přespříliš.
,,Vy jste je už měla, že se tak směle ptáte?" optal se jí Dark zvědavě.
Tak tahle odpověď mě zcela zaskočila.
Na to Veronika nic neřekla. Jen si objednala další alkoholák.
,,Zatančíme si?" optal se mě Dark s úsměvem na rtech. To bylo to nejmilejší co jsem potřebovala. Nabídku jsem přijala a šli jsme na parket. Holky si závistí divže nevytrhali vlasy!
ČTEŠ
Chat S neznámým
DragosteChat naslepo může být velmi nebezpečný.Taktéž se ale můžem seznámit třeba s budoucí láskou.To záleží jen na náhodě.A to zkusila i patnáctiletá Lili.Kdo se ale skrývá za maskou internetu? POZASTAVENO