Dark: ahoj.
Lilith: ahoj
Tak tohle je teda rozhovor. Já se ale nedokážu rozepsat! Čekala jsem ani ne minutu když mi odepsal.
Dark: Máš vůbec čas si se mnou psát?
Lilith: Jak to víš?
,,Lili! Čas jít do školy," budila mě máma a klepala na dveře.
,,Už jdu," odpověděla jsem, popadla mobil a strčila si ho do kapsy. Batoh na záda a šla jsem.
,,To ani neřekneš čau?" zavolala máma po mě a v tu chvíli mi v kapse zabrněl mobil.
Dark: To se ani nerozloučíš?
Cože? Jak může vědět, že jsem se nerozloučila s matkou? Nahnalo mi to celkem strach. Co když mě špehuje?Rozhlédla jsem se po oknech, ale nikoho krom rušné ulice jsem neviděla. Že by soused od naproti?vyhlédla jsem z okna a sledovala pootevřené okenice od sousedního domu.
A co když mi píše nějaký stalker?
,,Tak co?" ozvala se opět mamka a já na ní jen zahučela ,,Čus" a zabouchla jsem vstupní dveře.
,,Počkej ještě svačinu," zastavila jsem se v půli běhu a jukla k otevřenému oknu. Mamka se vyklonila z okna a hodila mi pytlík s houskama. Chytla jsem je a uklidila si to do batohu.
,,Tak ahoj!" zavolala po mě máma a zamávala mi. Ale já jsem na to neměla čas. Pospíchám!Do třídy jsem vběhla těsně po zvonění.
,,Lilith Flawerová kde se flákáte? Už začla hodina!" promluvil k ní známý hlas.
Sakra, zas ten buldog. Můj nejneoblíbenější učitel na celé škole.
,,Omlouvám se zaspala jsem," řekla jsem a zasedla do lavice.
Buldog vytáhl svůj žalovací sešítek. V tomhle se vyžíval.
,,Píšu si: Úmyslně zaspala, aby zmeškala písemku."
Tak tohle byl teda gól. Takhle to rozhodně nebylo.
Vstala jsem se ze židle a zvedla ruku. Buldog dvakrát přelítl pohledem třídu, než si mě všiml. Buď byl už slepý nebo to dělal schválně.
,,Copak slečno Flawerová? Máte nějaké problémy s mým postupem?" optal se mě a zamračil se tak, že jeho 2 brady nadskočili nahoru.
,,Jenom se mi zdá zbytečné to tak rozmazávat," podotkla jsem dotčeně a drze se Buldogovi podívala zpříma do očí.
,,Máte napomenutí sedněte si," usmál se, ale já jsem nemohla uposlechnout. Zrovna v tu chvíli mi totiž v kapse zavrčel mobil. Vytáhla jsem ho z kapsy a podívala se co kdo otravuje.
Dark: To si necháš líbit?
Počkat. Jsem fakt paranoidní nebo zrovna ví o mé situaci? Tak omrknu spolužáky. Rozhlédla jsem se po třídě, ale ty mobily u sebe neměli. Tak kdo mi píše?
Dark: Slyšíš? Neignoruj mě Lilith!Copak jsi slepá?
Rozhodla jsem se mu odepsat i když na mě civěla půlka třídy.
Lilith: Sice tě neznám, ale co teď mám dělat?
Buldog vstal a vyšel ke mě. Zasedla jsem ihned do lavice a strčila mobil zpět do kapsy. Pak ho zas vytáhla.
Dark: Ten mobil mu nedávej!
A proč bych odevzdávala mobil?Buldog už stál přímo přede mnou a poklepával prstem o desku stolu.
,,Dejte mi ten mobil!" křikl až mi málem zalehly uši. Zabalila jsem si věci a hodila batoh na rameno.
Co mám teď dělat?
Dark: Zdrhej nebo mi tě chytí :D
Haha to je vtipný. Dělá si srandu že?
Lilith: ?
,,Slečno Flawerová, přestaňte dělat blbosti a dejte mi ten mobil!" zařval Buldog a já jsem se rozeběhla a celou školu prokličkovala. Nic neposlouchala. A šla domů.
Dark: Já jsem věděl že to zvládneš...
ČTEŠ
Chat S neznámým
RomansaChat naslepo může být velmi nebezpečný.Taktéž se ale můžem seznámit třeba s budoucí láskou.To záleží jen na náhodě.A to zkusila i patnáctiletá Lili.Kdo se ale skrývá za maskou internetu? POZASTAVENO