Ples část 2/3

35 3 1
                                    

,,Tak co už máš doprovod?"optala se mě máma když už jsme byli skoro na místě.Nechtěla jsem aby si o mě dělala starosti protože to bych ji od sebe už nedostala. 
,,Mám ho"
,,A kdo to je?"
,,Mami věnuj se řízení"
,,Tak kdo to je?"
,,Mami!!"vyjekla jsem když málem vjela do protisměru.Máma rychle strhla volant zpátky až to celým autem zaškublo.A pak aby toho nebylo málo došel benzín. ,,A jejej.Asi jsem zavařila motor"
,,To spíš bude prázdná nádrž mami"
,,Jak to víš?"
,,Bliká ti tu kontrolka"
,,To je kontrolka?já myslela že to je dekorace"
,,Mami jak se mám teď dostat na ten ples?"Optala jsem se ale už jsem nedostala odpovědi protože máma volala odtahovku.No to je báječný!to jako půjdeme pěšky?
,,Asi budeme muset ten kousek dojít"
,,Vždyť je tu 1 kilometr mami"
,,Z toho ti nožky neupadnou zlato"
,,Ale já mám podpatky!"
,,Tak počkáme na odtahovku a ty nás možná kousek svezou"
,,A kdy přijede?"zajímalo mě.
,,Za půl hodiny"
,,To je ale moc pozdě!"
,,Nedá se nic dělat zlato,prostě máme smůlu"
To je to nejhorší co se mi mohlo stát když se na něco těším.
Dark:nějaký problém?
Koukla jsem se na mobil a vykulila oči.Jak to může vědět?
Lilith:Ano autu došel benzín a odtahovka přijede až za půl hodiny.Asi nebudu moci přijít včas.Počkáš tam na mě?
Samozřejmě na to nic neodpověděl.Tak to je jasný.Co by mi na tohle tak mohl říct?zprávu jsem hnedka vymazala a napsala jinou.
Lilith:Bez problému.Trochu se opozdím zlomil se mi podpatek.
,,Za 10 minut je osm"ohlásila mi máma zasmušile.Asi jí to taky mrzí.Ale nedá se s tím nic dělat.Pak máma divže radostí nevyskočila z kůže.Ihned jsem k ní šla a zajímala se co se stalo. ,,Nemá náhodou ten tvůj přítel auto?mohl by pro nás přijet a ještě bychom to stihli včas"
Tak tohle mě teda dostalo:vždyť mě vůbec nezná!jak teda mámu napadla tak bláznivá myšlenka?
,,To asi nepůjde moc se neznáme"
,,Tak to zkus možná  překvapí"
,,Mami já jsem se mu ani nepředstavila zná mě jen z hrubého popisu"
,,No jak si to mohla dopustit?"vyjela na mě máma už naštvaným tónem. ,,Nevím nestihla jsem to"
,,Tak to nás neodveze"
,,Ale když tam nepřijdu tak o mě nebude mít zájem"
,,To je tvoje věc dej mi ho"máma se v tu chvíli začala se mnou přetahovat o mobil.
,,Jen ho požádám o odvoz.Nic víc"
Mobil jsem teda půjčila.
Lilith:Ahoj tady je Liliina máma.Můžu se tě na něco zeptat?
,,Mami on si s tebou psát nebude"
,,Možná bude tak mě nech"
,,Pff"myslela jsem si své. ,,To si nech na doma ano?"namítla na to.
,,OK"
Dark:Těší mě.Klidně se tázejte.
Lilith:chtěla bych se zeptat na 3 otázky.
Dark:Tak do toho
Lilith:Nepíše ti kraviny?jak to tam zatím probíhá?pokud máš řidičák odvezeš nás?
Dark:nepíše.Přicházejí poslední opozdilci.Kde jste?
Lilith:Tak kilometr od tebe směrem na sever.Odbočka vpravo.Zajela jsem na chodník.
Hned jak jsem si všimla co tam máma vyvádí  ihned jí mobil zabavila.Pak jsem uslišela řev motoru a přede mnou zastavilo oslnivě bílé auto nejnovější značky.A z okýnka na mě vykoukl můj vysněný princ z Chatu.

Chat S neznámýmKde žijí příběhy. Začni objevovat