Bölüm 2 Kendini kandırma.

5K 269 216
                                    

Elya balkona doğru kendisini adeta sürükledi. Sahte bir gülümseme ile
_günaydın dedi
_günaydın diye cevap verdi genc adam.
Konuşmaya başladı genc adam.
_Elya öncelikle bilmen gereken aramızda ki hiçbir şeyin değişmesini istemiyorum.
Annen yani benim üvey annem ve babam bir karar almışlar. İş anlamında stratejik bir karar ve bu kararın uygulayıcısı bizzat benim.Şey.....ben Derin ile evleniyorum.
_Nasıl diye fısıldadı genc kiz.Zemin ayaklarinin altindan kayiyordu adeta .Sarsildi narin bedeni ciliz bir hiçkirik koptu dudaklarindan gözleri bulutlandi kucuk damlalar yüzünü ıslatti.Sonra bir cesaret kurdu düşünmeden cümlelerini.
_Bize bunu mu yapacaksın. Emre.Şaka mi bu.
_İnan bana şaka olmasını bende isterdim.Bak hiçbirsey değişmeyecek. Sen ve ben biz olmaya devam edeceğiz. Asma suratını güzelim. Hadi bana kızma.
_Emre yapma bize bunu.....

Emre genc kızın sözünü dudakları ile kesti.Genc kız çaresizce sığındı genc adama .İçi paramparça oluyordu,ama beyni ihanet ediyor düşünmeyi reddediyordu.

1 ay sonra
________________

Emre ve Derin' in evlilik hazırlıkları son sürat devam ediyordu.
İki büyük ailenin iş ortaklığı bu evlilikle tescilleniyordu.
Derin, Emre 'nin ailesine ait şirketin iş ortaklığı yaptığı Yiba Holdingin sahibi Ekrem beyin biricik kızıydı. 25 yaşındaydı. Şımarık büyütülmüştü .Emre babası tarafından sunulan seçenekler arasında kartları en sağlam adaydı.Derin kendisi için babası tarafından seçilmişler arasında Emre' yi eş olarak kendisi belirlemişti.Su anda da durumdan oldukça memnundu.
O zaten en iyilerine layıkti. Derin, Elya ile karşılaştığında kızın güzelliği karşısında kendini kötü hissetti .Kendince küçük intikamlar alıyor, Elya' nin hayatını çekilmez hale getiriyordu.Kimsenin önemsemedigi genç kiz ilk kez biri tarafindan farkediliyordu ancak bu ona zarar veriyordu.

Elya cephesinde durumlar hiç iyi değildi. Aklı ve kalbi tam zıt şekilde çalışıyor, Elya nefes alamıyor adeta ölüyordu.Yasadigi duyguyu kalbi en yüce mevkilere yakistiramazken ,aklı tüm hikayenin ucuz ve kirli olduğunu hiç acımadan haykırıyordu. Devam ettirdiği gizli ilişki yüzünden kendinden nefret ediyor , kendisinin ucuz bir sürtük olduğunu düşünüyordu. Kıskançlık tüm ruhunu ele geçirmişti.
Elya nin kalbi paramparça olurken Emre herşeyi yoluna koyduğunu düşünüyor genc kızı günden güne uçuruma sürüklendiğini fark edemiyordu.Derin in tacizlerine maruz kalan genc kızın, günden güne çöktüğünü, içine kapandığını görmüyordu. Emre için sorunlar çözülmüştü. O kendisine verilen görevin uygulayicisiydi. Yakıp yok ettiği ruhun farkında bile değildi.

Emre Elya yi yine küçük kacamaklarinin mabedine çağırmıştı bugün. Çok özlemişti güzel bedeni. Elya birazdan gelecek ve Emre nin bir aydır evlilik organizasyonu nedeniyle yaşadığı tüm stresi, bir büyücü gibi yok edecekti.Hinzirca gülümsedi Emre ne kadar bencilce davrandiginin farkına varmadan.
Genç kız anahtarı ile açtığı kapıyı araladı ve bir peri kızı gibi süzüldü içeriye.
Emre kollarının arasına aldığı narin bedeni sıkıca sardı. O çok sevdiği yumuşacık saçlara küçük küçük öpücükler bıraktı.

Çıkarları uğruna Elya ya karşı herhangi bir duygu barindirirmis gibi konuşmaktan, yalan söylemekten ,imtina etmiyordu.Bu bağımlılıktan kurtulmak istiyordu aslında ama vazgecemiyordu. Bu saplantıdan elbet bir gün kurtulacaktı. Elya ya veda edecekti.Elya nin kendisini sevdiğini elbette biliyor ,her hücresine kadar hissediyordu.Ama Emre nin en saygı duymadigi sey aşk ve sevgiydi.
_Çok özledim seni ..Şu düğün teranesi çok yordu beni küçüğüm dedi.
Genç kadın bir anda kaskatı kesildi.Bu kadar ucuzmuydu Emre nin gözünde. Bu kadar değersiz. Bu kadarmıydi yaşanmışlıklar yeni kuracağı evliliği Elya ile paylaşıp sohbet edebiliyordu. Bir metres ti onun gözünde,bir hiç...
_Dayanamıyorum Emre ...bu canımı çok yakıyor.

_şşşiiştt geçecek alışacaksın. Bizim aramızda hiçbir şey değişmeyecek güzellik.

Daha sıkı sarıldı genc kıza.
Genç adam bu güzellikten ayrı kalmaya hazır değildi ki henüz. Bu isyanları da çok önemsemiyor du nede olsa.Elya nin kendisine olan bağına anlamsızca çok güveniyor hatta bu serzenislerde çıldırtıyor du genc adamı. Derin'in anlamsız kaprisleri ,babasının düğünü bir show haline getirmesi tüm bu baskılar zaten genc adam için çok fazlaydı. Elya neden anlamıyordu sanki her zamanki gibi sakin bir liman olsaydi ya...
İki beden nakış işler gibi birbirinde kayboldu.
Saatler sonra Elya kirpiklerini araladı yatağın sol tarafına döndü yüzünü Emreden geriye kalan boşluğa takıldı gözü. Kendisini daha ne kadar aşagilayabilecegini düşündü. Küçük bir kıkırtı süzüldü dudaklarından. Komik buldu olanları sanki başka biri onun yerine konuşuyor başka biri gülümsüyor başka biri Elya adına kararlar alıyordu. Elya yalnız ca seyrediyordu yaşananları.

1 hafta sonra
_____________________________
Elya dehşetle elindeki aparatı inceliyordu.
_Tanrım bu olamaz.bu bu çok saçma ben bu kadarıyla başa çıkamam.
Göz yaşları yanaklarından aşağı firar etmiş, göğsünde bir yumru, gözlerinde korku ve umutsuzluk vardı. Daha 20 yaşına yeni girmişti. Nasıl anne olunur bilmiyordu.Saatlerce cam kenarındaki koltukta oturdu.
Aklına gelen düşünceyle
birden bir rahatlama girdi tüm bünyesine. Belkide bu bir mucizeydi Emre ve Elya için. Emre mahkum edildiği bu evliliği böylelikle rededebilecekti.Bembeyaz bir umuda sarıldı. Ucarcasina çıktı konaktan.Önce Emre yi aradı.
_Bak şu lanet telefona sevgilim.Lutfen bizim için.

Günlerden cumartesiydi Emre büyük bir ihtimalle gizli mabetlerine siğinmistir diye düşündü. Baskılardan ve beklentilerden uzaklaşmak için kaçmıştır dedi tebessüm ederek.Bitecek bu zorunluluk Emre diye fısıldadı dua eder gibi.

Anahtarı kilide soktu derin bir nefes alarak girdi mabetlerine.ilk ayağına takılan bir gömlekti ve devam eden diğer giysiler ona yol gösteriyordu adeta.
Odalarının kapısına kadar geldi aralanmis kapıyı hafifçe itti .Ne kadar kaldı ne kadar izledi bilmiyordu. Yatakta ki çift kendinden geçmiş başka bir boyutta dans ediyordu.Emre nin siklasan nefesi kadinin zevk dolu iniltileri Elya yi sarmaliyor hareket etmesini adeta yasakliyordu.Elya izledi belki dakikalarca donmuş gibiydi onun olan eller başkasını tutuyordu onun olan gözler başkasını görüyordu .Onun olan dudaklar başkasına dokunuyordu.Kadinin ne denli mutlu oldugunu biliyordu .Ayni yatakta defalarca oda mutlulugu bulmamismiydi.
Kadının doruğa yuceltmesini izledi hiç utanmadı . Emre nin eşi olmaya layık Derin e bakti .
Önce biran itiraz etmek istedi.Benim demek istedi.Bana bunu nasil yaparsin diye haykirmak istedi.Hic benim olmadin ki diye fisildadi genc kiz.Adamin siklasan nefesi kadının çığlıkları arasına gömüldü.Çift hazzın doruklarindan dünyaya dönüşe geçmişti artık.

Emre kapıdaki sesi duyunca hızla başını çevirdi. Beyaza yakin sari saçları gördü önce. Sonra okyanus mavisi gözleri kapayan yağmur bulutlarini.O kırgın çocuğu gördü tıpkı 15 yaşındaki Elya gibi bakıyordu.
_si***r ..dedi
Hızla kadının üzerinden kalkti giyinmeya çalıştı hızla...
Derin in itirazlarına kulak asmadi.Hirpalarcasina savurdu kadını....

Elya hızla arabasına bindi .Gaza sonuna kadar bastı...Tiz bir çığlık attı ...hickiriklari dinmiyordu...kalbi çok acımıştı. Hep vardı kızlar Emre onların göstermelik olduğunu söylerdi. Tıpkı evliligininde göstermelik olacağını söylediği gibi .
İhanetmiydi bu.Cevap veremedi beyni .Ic sesi devreye girdi ."biliyordun..hep vardi onlar.sen bir yalanı yaşamayı tercih ettin artık ağlama. Kimseyi suçlama " Hız limitini zorladigini görüyordu .Virajı son anda farketti .Genç kız savruldu , .Araba savruldu ve dakikalar sonra bir patlama sesi yankılandı.

Büyük KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin