Bölüm 8 O kimseye benzemez

3.5K 220 23
                                    

Emre çalışarak beynini uyuşturuyor akşamları ise düşünmemek adına adını bile hatırlamadığı kadınların kollarında Elya nın hayali ile uykuya yenik düşüyordu.

Ahu Emre nin sevgililerinden biriydi ve şirkette pazarlama müdürü olarak görev yapıyordu. Emre yle ilgili hayaller kuruyordu .Adı konmamiş yeni bir ilişki başlamıştı Ahu ve Emre arasında. ikili tüm sosyal ortamlarda bir çift olarak yer alıyordu.Emre nin umurunda bile değildi Ahu nun duyguları istekleri.Açıkça konuşmuştu tüm kalbinin öldüğü bağlılık sadakat gibi erdemlere sahip olmadığı ve asla olamayacağını.Ahu zorlansada aşık olduğu Adama hiç dokunamamaktansa sunulan ile yetiniyordu. Her birlikteliğin de Elya adını sayiklayan adami duymamış gibi yapıyor içten içe Elya denen bu kadini deli gibi merak ediyordu. Aslında Ahu Elya nin kötü bir kopyasiydi.Sadece renkler benziyor olsa da Emre sarhoşken onu hayal edebiliyordu.

Ahu Emre nin odasına kabul onayını aldıktan sonra yavaşça giriş yaptı.

Hayatım nasılsın dedi genç kadin

_ne var Ahu ..... diye yanıtladı kadını.

_Aa ben iyiyim....biraz saygili davranabilsen keske.Neyse konumuz bu degil Duydunmu Bora Alptekin nişanlanıyormuş.

_Iııh duymadım.Vay be son Mohikan da gidiyor desene.

_Son Mohikan sen olmayasın.

_Ben o kabileden değilim.

_Neyse ney iste.Bora nişan davetiyesini ikimiz adına bana göndermiş.Katılıp katılmayacağımızı sormaya geldim.

_Offf bu işleri hiç sevmiyorum.Ama Bora yı severim gitmezsek ayıp olacak.sen katılımımızı onayla.Nerde bu davet .

_Çiragan tabiki..Adam ülkenin en zenginlerinden biri.....kizi merak ediyorum dogrusu.taninmis biri degilmiş .sir gibi sakliyormus Bora.Dedikodu sütunları a göre düğünde Pariste olacakmış.

_İyi....neyse ciksanda çalışmaya devam edebilsem.

Emre Asu dan kurtulmanın rahatlamasiyla gülümsedi. Birden dudağından gülümsemeye şaşırdı. Eskiden ne çok gülerdi.Elya ile ne kadar mutlu olduğunu yaşadığı anların kıymetini bilemediği o günleri özledi."Tanrim bir şans daha bir şans daha ver.unutamiyorum."

Elya nin yuzu belirdi hayalinde.

O gün yine herkesten sakladıkları mabetlerine gitmişlerdi. Emre Elya ile uğraşıyor genc kızın heyecan ve aşk dolu bakışlarını görmekten büyük haz alıyordu.

_Emre gülüşünü çok seviyorum.
_Himmm sadece gülüşümümü...
_Hayır sana ait her şeyi....
Emre beyaza yakin sari saçlara dokundu ...Genç kadın mutlulukla sarıldı adama.Neden saklamak zorundayız Emre .Birbirimizi seviyoruz.
Genç adam öfkeyle...

_Bu konuda son kez konuşacağım Elya .Ben kardeşini götürdü damgası yiyemem...Benim mavi kanım bunu kabul etmez .Biz sıradan bir aile değiliz. Evlilik bana göre bir birliktelik değil. Olursa karşılıklı çıkarların korunduğu bir sözleşme olabilir ancak.Ben bunun için yetistirildim. Ailenin beklentileri benim yaşamımı sekillendirdi. Beni ve yaşadıklarımızı sorgulama.Sen ve ben gizli kalmaya mahkumuz.

Elya yok olmak istedi.Acisini belli etmemek için dişlerini sıktı. Yine sustu......

_Hem sen son zamanlarda çok talepkar oldun.Gel buraya dedi .

Somururcesine kızın dudaklarına yapıştı.

Emre hatırladıkları ile kendisine lanet etti.Bunlari yaşarken es geçtiği Elya nin acıları net bir şekilde gözünün önündeydi. Neydi tüm bunlar neden o zaman göremediklerini şimdi gorebiliyordu. Bu bir bedelmiydi genc adamın ödemek zorunda olduğu. Elya da bu kadar çaresiz mi kalmıştı.
Hırsla odasını terketti.Disari attı kendini "nefes alamıyorum.Elya affet beni affet .Bir şans ver tanrım lütfen "ne dilediğini bilmeden bilinçsizce tekrarladı son üç yildir yaptığı gibi.

Bora Açelya yı ve Dora yı Alptekin ailesi ile tanıştırmak üzere otelden almış ailenin yalisina doğru yola cikmislardi.

_gerginmisin dedi genc adam.
_eeeee sence ...
_gerilme .benim kararım saygı duyacaklardir. Kaldiki olumsuz herhangi bir durumda öncelik bizim ne düşündüğümüz. Sen istediğin sürece ilişkimiz için her türlü savaşa hazırım.

_ne bileyim Bora siz mavi kansiniz..Su köklü aileler geleneği. Ben ortalama bir sınıfın üyesiyim. Ya onlar soylarinin böyle basit bir sınıfla birlesimini Arzu etmezlerse.

_hahahha Açelya güldürdün beni benim bildiğim kan grupları A B O Rh pozitif negatif falan oluyor yeni bir gurup mu bulunmuş pehhh mavi kan ...bu ne ...
-Bende savaşırım anne diyen oğlunun sözler karşısında
Açelya ve Bora kahkahalarını durduramasan dakikalarca güldüler.

Ikilinin kahkahayla suren sohbeti yaliya yaklasinca sonlandı.
Bora araçtan inip Dora yi kucağına aldı ve Açelya nin elini tuttu.Tun aile salonda tanisacaklari Bora ve müstakbel ailesini merakla bekliyordu.

Bora nın annesi içeriği giren üçlüyü içten ve sıcak bir gülümseme ile karsiladi. Açelya yapmacikliktan uzak bu ilgiden memnun kaldı ve rahatladı. Akin beyi zaten tanıyordu. Akin bey Açelya ya sarıldı ve yanınızdayım der gibi genc kadının kolunu hafifçe sıktı. Bora nın ablasi Ülker Babası Nazım bey Dedesi Faruk bey genc kadına tanistirildi. Ailedeki hiç kimse Açelya ya negatif bir tavır gelistirmemis aksine onu tanımaya hevesli olduklarını belirtmislerdi.Dora yine herkesin hayranlığını kazanmıştı.

Nazım bey dede demesini istedi Dora dan.
_Atakan dedem gibi mi dedi küçük çocuk.
Bora evet evlat dedi ..
_Bova Nazım dedem senin babanmi
_Evet benim babam dedi Bora
_Benim babam nerde anne diye sordu Dora.
Genç kadın sorunun yeri ve zamanı karşısında adeta yok oldu.
Bora Açelya nın darmadağın olduğunu gördü ve Dora yı kucakladı gibi hadi evlat biraz sana benim odamı göstereyim. Bakalım benim çocukluktan kalan araba koleksiyonumu beğenecek misin. Eğer hakedersen ilerleyen zamanda sana devredebilirim dedi.
_heyyy yaşasın. Olur mu anne Bova verebilir mi bana

_Bilmem buna sen ve Bora karar vermelisiniz dedi genc kadın.

Havadaki gerginlik yok olmuştu.Nazim bey Atakan bey ve Nermin hanımı tanımak istediğini hafta sonu Kibrisa onları ziyarete gitmeyi düşündüğünü dile getirdi. Taraflar Nişan hazırlıkları isteme merasimi basina duyuru çiftin nerede yaşayacağı gibi konularla ilgili sohbet etmiş çok keyifli saatler gecirmislerdi.isteme merasimi nişandan sonra yapılacaktı..... Tüm aile Dora ile Açelya yi kabullenmisti.
Evliliğe doğru atılan adımların ters işlemesi espri konusu yapılmış Açelya nin hayatında yeni bir sayfa açılmıştı.
Ertesi gün ,
Açelya, Bora ve Dora ,Boğazda lüks bir restauranta yemek yemişler keyifli bir akşam gecirmislerdi. Açelya sonu da huzur ve guvenin kapilarini araladigini dusunuyordu mekandan dışarı çıkarken, gazetecilerin ilgisi, genc çiftin üzerindeydi.
_Bora bey evleneceğiniz doğrumu?Hanımefendi kim.?
_Bora bey hanımefendi kız arkadaşınız mi?
_ Bora bey küçük bey oğlunuz mu?

Açelya oğluna sıkıca sarıldı ve başı önde Bora nın yönlendirmesi ile araçlarına doğru ilerledi.Bunlarin olacağını biliyordu ancak bu kadar göz önünde olacağı ve zorlanacagini beklemiyordu.Bora gülümseyerek "arkadaslar yakında aileme ilişkin gerekli açıklamaları yapacağım. "diyerek arabaya bindi ve hızla mekandan ayrıldı.
"Açelya sakın ol gerekli açıklamalar yarın basın bülteninde yer alacakaranlık

Büyük KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin