Emre sabırsızlıkla dakikaların geçmesini bekledi.Birazdan yaşama sebebini yeniden görecek sesini duyacaktı. Sabirsizlaniyordu. Tekrar giriş kapısına yöneltti bakışlarını.
Kafe birkaç masa dışında boştu.
Hafif bir müzik çalmasına, rağmen ezgiler beyninde orkestra etkisi yaratıyor kalbi sikisiyordu. Gözleri kapıya kilitlenmiş sabırsızlıkla bekliyordu.
Kapı yavaşça itildi. Onu gördü sonunda ne yapacağını ne diyeceğini bilemedi.Hizla yerinden kalktı bir kaç adım attı. Gözleri Elya ile bulustugunda genc kadının duygusuz boş bakışları ile karsilasti.Buz gibi oldu bedeni sarsildi.Her tür duyguya hazırdı öfke nefret bir parça sevgi ama bu boş bakışlara hazır değildi.
Elya "Evet Emre ,hesaplaşma zamanı geldi oturalım. "Dedi.
Emre "Elya çok özlemişim,hala gerçek olduğuna inanamıyorum"diyerek elini genc kadının koluna dokundu.
Elyanin midesi bulandı yüzünü hafifçe buruşturdu .Hızla kendini geri çekti.
Emre sarsildi bu kadarmı iğreniyor benden diye düşündü.
"Çek ellerini sakın birdaha dokunma bana"dedi.Sesi fısıltı şeklinde ciksada Emrede deprem etkisi yaratıyordu
"Olur "dedi çaresiz bir kabullenişle. Gözleri ile masayı işaret etti.Elya birkaç adimda yerine oturdu.
-Ben sanırım bir açıklamayı hakediyorum Elya .Neden birdenbire yok oldun öldüğünü dusunmemizi neden istedin.
-Ben öldüm zaten Emre .Sen öldürdün ama ilk kurşunu babam ve annem attı. Şimdi benden ve yasamimdakilerden uzak dur.Bu seninle son konuşmamız.Emre yorgun ve çaresiz gözlerle genc kadına baktı. Kafasına düşünceleri karmakarışıkti. Biraz duraksayip kendini sakinlestirmeye çalıştı.
_Bana ne olduğunu anlamazsan ben ölurum kafayı yerim hatta çıldırırım. Dedi derinden gelen sesiyle.
Öylemi dedi Elya..
_Dinle o zaman Elyanin nasıl öldüğünü..
O gün bir bebeğim olacağını öğrendim. seninle konuşmak bebeğinize bir şans vermen için bizim sandığım eve geldim.
Emre nefes alamadı.Dogruydu işte tahmin etmiştim. Dora onun oğluydu. Kalbi hızla atmaya umut etmeye başladı. Kadının sesi beyninde ugulduyor içinde mutluluk sarhoşu duygular dansediyordu.Kadon ne kadar soğuk ve kızgın konusada Emre umudu içinde yeşertecek başlamıştı bile. Biliyordu berbat şeyler yaptığını. Biliyordu geçmişi değiştiremezdi, ama o yaşıyordu hiçbirsey artık imkansız degildi değilmi.?
Elya uzun bir soluk aldı ve adamın yüzündeki pişmanlığı eş geçerek sözlerine devam etti.
_Seni ve partnerini bizim sandığım yatakta gördüm. Delice sevdiğim adam benim diye kendimi kaldırdığım adamın hiç benim olmadığını gördüm. Arabaya nasıl geldim nasıl kullandım hiç birini net hatırlamıyorum. Sadece hatırladığım uçuruma yuvarlanmak üzereyken kendimi dışarı attığım anlar var hafizamda. Çok saskindim ufak tefek bereler dışında hiçbirseyi yoktu.Telefon bulmak için yürüdüm hiç birşey düşünmüyordum. Bir marketten telefon için izin istedim.Yine seni aradım açmadın. Annemi aradım cevap veren olmadı. O an nekadar çaresiz ve yalnız olduğumu gördüm. Ben o gün oldum Emre ...Sana detaylarını vermeyeceğim yeni bir hayat kurdum.Evet ben seni çok sevmiştim. Tüm bariyerlerine rağmen sana dokunmaya çok çalışmıştım. Ama olmayınca olmuyormuş. Sana beni niye sevemedin diye kızgın değilim. Sana neden ikiyüzlülük yaptın ve beni paramparça ettin diye kızgınım.Tum nefretim küçücük bir kızı oyuncak gibi görmen. Onunla oynaman.O kız bugüne gelebilmek için çok çaba sarfetti.Pisikolojik destek aldı toplumdan soyutladi kendini.Degersiz gördü. Hala kendime o kazanin bir intihar girişimi mi yoksa şok olmuştu aciz bir kızın yaptığı bir hatamı olduğunun cevabını veremedim.Bugunku Açelya o kadar zayıf asla olmayacak biliyorum.Elya nin yasini da tutan ben yeni bir başlangıç yaptım Eger oğlumun senin gibi bir babaya ihtiyacı olduğunu düşünseydim inan bana ikinizin biraraya gelmesini sağlar elimden gelen herturlu özveriyi gösterirdim. Ama ona iyi bir baba iyi bir örnek olmayacağını biliyorum.Hani bazı anneler çocuğunun etrafında olan görüşmesini istemediği arkadaşları vardır. Çocuğunun onunla görüştügunde olumsuz etkileyeceğini düşünür. İşte ben de o annelerden biriyim ve sende o olumsuz grubun temsilisin.Simdi hayatımdan ve oğlumdan uzak dur.Bu konuda elimden gelen herşeyi yaparım.
Emre Elyanin son cümleleri ile yeşeren umutlarının darmaduman olduğunu hissetti.Soyleyebilecek hiç birşey yoktu.
_pişmanım delice pişmanım. Sen oldun sandığımdan beri yaşamıyorum. Diye sanıklar gibi konuştu.
Elya ayağa kalktı
_ Üzgünüm durum budur Emre.Sizin mavi kanınız bu hislerine de bir çözüm yaratır diye düşünüyorum.
Simdi musadenle Boranin yanına gitmeliyim. Dora ve Bora yı uzun bir süre yalnız bıraktım.
_Hadi birde lütfen Sevim haniminda birdaha beni rahatsız etmemesini sağla. Bana en azından bu iyiliği yapacağını umuyorum.Hoscakal
Diyerek arkasını dönüp kapıdan dışarı çıktı. Arkasına yıkılmış çaresiz bir adam biraktiginin farkındaydı. Derin bir nefes aldı. Kalbi hala onun için kıvranıyor. O simsiyah saten gibi saçlara dokunmak herşey yolunda üzme kendini demek istiyordu.
Burukça gülümsedi Allahtan hala çalışan bir beyni vardı ve mantık mahkemesi kararını çoktan beyan etmişti. Derin bir nefes daha aldı. Ve kirlenmemiş sevdiklerine doğru yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kayıp
RomanceAnnesinin evlendiği adamin oğluna aşık olmuştu Elya.Ve ruhunun parçalanmasına izin verdi yıllarca. Emre bencilliginin farkına ancak onu kaybedince vardı. Pişmanlık ruhunu sardı.Elya o kazada ölmüşmüydü.En kötüsü sevdiği aşık olduğu kadın ona kırgı...