4 yıl sonra
_______________________________Emre iç sıkıntısı ile telefona uzandı.
_Evet Haluk ,bitti mi herşey. dedi Emre.
Haluk,
_Ekrem bey şartları kabul ettiğine dair imzayı attı. Artık hiçbir bağlantınız kalmadı. Dedi Haluk.
Haluk ,Emre nin en güvendiği adamı ve şirketteki sağ koluydu.Emre nin babasının satın alamadığı bir sadakata sahipti.Bu üç yıl içerisinde en büyük destekçisi Haluk olmuştu Emre nin.
Derin bir oh çekti genc adam.Sanki hayatını temize çekiyordu, günahlarından arinmaya cabaliyordu. Ancak hiçbir eylemi Elya yi geri getirmiyordu.Elya ya yaşattıklarının faturasını ölüyordu. Onun öldüğüne inanmak istemiyordu, aklı ve kalbi bomboştu artık. Elya nin mezarı oldugunu her nekadar reddetsede kendini sık sık o mezarın başında buluyordu.Elya nin cesedi bulunamamıştı. Yapılan araştırmalar sonuçsuz kalmış Elya nin nehre düştüğü ve öldüğüne kanaat getirilmişti. Üvey annesi bir yıl sonunda hukuki süreci başlatmış kızının hukuksal olarak öldüğünü tescilletmisti. Neydi hukuksal tanımı "öldüğüne kesin gözüyle bakılan olay sonucu gaiplik. "
Tüm yetkili merciler dosyayı kapatmislardi. Üvey annesi dahil aile ne kadar kolay kabullenmisti onun yokluğunu.
Emre yapamiyordu hala ciliz bir umut yaşıyor diye fisildiyordu beynine.
Emre nin Elya nin ölümü karşısındaki yıkımı ailede üvey kardeşinin acımasız bir kaza ile son bulan yaşantısına üzülmek alarak algilaniyordu. Oysa Emre nefesini kaybetmişti. Gizlediği askin yasal matemini bile yasayamiyordu. Nasıl anlayamamış nasıl bu kadar duyarsız kalmıştı sadece Elya ya değil duygularına da saygısızlık etmişti.
Onu kaybedince dönülmez olunca mı duygularıyla yuzlesmisti. O degilmiydi duygulara gem vuran kontrolün kendisinde olduğunu kanıtlamaya çalışan güçlü olduğunu sergileyen yıkılmaz adam.
Elya nin kendisine olan koşulsuz zaafını bir canavar gibi kullanmıştı. Simdi zavallı bir adamdı. Kaç bedende unutmaya çalıştı kaç bedenden o olmadığını anladığında kaçtı hatirlamiyordu. Gözlerini kapadığında baharı andıran sevdiğinin yüzü belirdiginde dünyalar onun olurken yıkılmış çaresiz Elya ya dönüşen güzel çehresi Emre nin kabusları oluyordu.
3 yıldır Ekrem bey ve dayattiklari artık son bulmustu. Adeta Elya ya karşı bir vicdan borcuydu bu.Secilmislerin evlilik projesi Elya nin ölümüyle beraber askıya alınmış ilerleyen süreçte Emre nin rediyle son bulmuştu.
İşe yansıyan tehditler baskılar karşısında Emre yilmamis bugün son noktayı koymuştu.Ailesine olan son borcunuda böylelikle
ödemisti.
Bu kadar kolaydı karşı koymak.Neden diye sordu kendine neden geç kaldın neden en çok sevdiğini yaraladin.
Bir korkak gibi davranıp kendi canını yaktın.
Bir gün onu unutabilecekmiydi .Yada unutmak istermiydi. Hayır unutmak istemiyordu o yüze muhtacti o rüyalara muhtacti. Vicdan azabimiydi geç kalmış askin isdirabini taclandiran .
Emre çok sevdiğini kaybettiğinde mi anlamalıydı, yuzlesmeliydi duygularıyla.
Herşeye sahip olan şımarık züppe adamın egolariydi bugün yaşananların nedeni. Dışı mükemmel içi defolu bir adamın.
Kendisiyle daha fazla hesaplaşmaktan sıkıldı.
Artik bir hedefide yoktu kalmamıştı . Derin ve onun ailesinden kaynaklanan tüm bağlarını koparmak onu hedefsiz bırakmıştı. Ulaşmak istediği bir şeyde kalmamıştı. Önündeki dosyalara elini uzattı. Çalıştıkça ruhu sakinlesiyor dış dünyadan kendini soyutlayabiliyordu.Bir gün daha başladı dedi.Son perde kalmıştı artık.Babasinin gelişini bekleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kayıp
RomanceAnnesinin evlendiği adamin oğluna aşık olmuştu Elya.Ve ruhunun parçalanmasına izin verdi yıllarca. Emre bencilliginin farkına ancak onu kaybedince vardı. Pişmanlık ruhunu sardı.Elya o kazada ölmüşmüydü.En kötüsü sevdiği aşık olduğu kadın ona kırgı...