5 yil önce
Ne Derin ile evlenmemi mi istiyorsun?" Emre kendi sesinin bu kadar yüksek çıkmasına şaşırmıştı. Gerçi kimse de çıkıp onun bu tepkisini yadırgayamazdı. Babasi geçmişte de anlamsız isteklerde bulunmuştu ama bu seferki teklifi akla mantığa sığmıyordu. Babasinin istegi onüç yıldır mükemmelleştirdiği umursamaz ifadesini sarsmaya yetmişti. Öyle görünüyordu ki babası üvey annesi ile mucizevi bir biçimde evlendikten sonra kendisi ne kadar mutluysa Emre 'nin de o kadar mutlu olmasını istiyordu. Onun durumuna üzülüyor, düzeltmek için çalışıyordu. Bugün de Emre'nin ofisine sadece ziyaret sebebiyle uğramadığı açıktı. On dakikalık havadan sudan bir sohbetin ardından konuya girmekte gecikmemişti. Her tur şantajla Emre 'yı sıkıştırmaya başlamıştı bile. Holdingteki , tum soz hakkinin tek yolunun teklifini kabul etmesi olduğunu söyleyerek de sözlerine son noktayı koymuştu. Kızmaya başlayan Emre ise Holding'ın annesinden kendisine doğal olarak aktarılması gereğini ileri sürerek bu saçma konuşmayı kapamak istemişti. Babasının evli ve mutlu olusunun kendisiyle bir ilgisi olmadığını söyleyivermişti. Babasi bu sert sözlere karşılık teklifini geri çekmek yerine ortaya para sürmüştü. Gelecekte onu bekleyen mükemmel yaşama hayati bir secenek eklemis ve kendi hisselerinde sunmuştu. Gerçekten de bu deli adam, Emre ye annesinin uğradığı tüm haksızlıkları telafi edecek annesine verdiği sözü tutabilecek imkanı mi sunuyordu. Babasininin bu yollara başvurmasını başlangıçta gülerek karşılamıştı Emre. Annesine yaşattığı tüm pisikolojik savasi hatirladi bu teklif şakadan başka ne olabilirdi? Emre kendini bildi bileli babası o hisseler için ruhunu bile satardı. Babasi ne yazık ki şaka etmiyordu. Emre yi Holdinge baglamak ve aile itibarini artiracak bu evliligi yapmasını demekki çok istiyordu. Emre ağzını açıp da bu planın ne kadar mantıksızca olduğunu anlatamadan Emre ,babası son sözünü söyleyip odadan çıkmıştı . Bu da bardağı taşıran son damla olmuştu.
Günümüz
Emre Elya 'nın ardından yıkılmış bir şekilde saatlerce oturdu .Ne yapacagını bilemiyor.Sadece sevdiği kadının acılarını iliklerine kadar hissediyor pişmanlık tüm beynini bir kanser hücresi gibi sarmalıyordu.Ne kadar çaresiz di.Bora nın yanına mı gitmiştir.Bora da benim gibi ona dokunmuşmudur.Birden kızgınlıkla söylendi hiç kimse senin ona yaşattığın acıları yasatmamıştır emin ol dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kayıp
RomanceAnnesinin evlendiği adamin oğluna aşık olmuştu Elya.Ve ruhunun parçalanmasına izin verdi yıllarca. Emre bencilliginin farkına ancak onu kaybedince vardı. Pişmanlık ruhunu sardı.Elya o kazada ölmüşmüydü.En kötüsü sevdiği aşık olduğu kadın ona kırgı...