Açelya, Dora nin uyumasını fırsat bilmiş çizimler arasında kendini kaybetmişti.Sesini kısık açtığı cep telefonundaki radyo uygulamasında Sezen Aksu "ihanetten geri kalan"ı söylüyordu.Bir an algısı şarkının sözlerine kaydı.Buruk bir tebessüm belirdi yüzünde...Durum bildirir raporu gibi diye fısıldadı.
Duydum ki el koynundan
Çok çabuk sıkılmışsın
Dönmek için bin çare
Bin yol arıyormuşsunGel gör ki bende rüzgar
En sert poyrazdan esti
Taze çiçeklenmiş bahar ayaza kestiİstemem artık geriye dönme
Dönersen bile bu evde sönmeBuz gibi soğuk suya benzer inan bitmiş her aşk
Tuz gibi bassan yarana derman olmaz sana
Ne narindir ne haindir
Ne vefalı ne zalim
Bir hasrettir, bir intikam
İhanetten geri kalanİstemem artık geriye dönme
Dönersen bile bu evde sönmeAçelya şarkıya eşlik edip bilgisayarda çizim yaparken Dora uykudan uyanmış elinde uyurken hiç bırakmadığı battaniyesini sürükleyerek Acelyanin yanına gelmişti.Acelya yanına geldiğini farketmediği oğlunu gördüğünde.
Pamuk prensim uyanmış mi ?diyerek kolları arasına almıştı oğlunu.Dora henüz tam anlamı ile uyanmadigindan kafasını annesinin boynuna gömmüştü.Kucuk çocuk uyku mahmurluğu ile annesine nazlanırken küçük battaniyesini de elinden bırakmamıştı.
Açelya telefon uygulamasında Dora nin sevdiği parçayı ayarlayıp oğlu ile dans etmeye başladı.
Uykusu acılan Dora annesi ile en sevdiği parçada dans ederken odanın kapısına yaslanmış sevdiği kadın ve oğlunu yüzünde mutluluk ve huzurla izleyen bir çift göz vardı.Dora nin elindeki battaniyenin danseden Acelya nin ayaklarına dolanabilecekti düşüncesiyle sessizliğinden sıyrılıp anne oğlun yanına gelip yavaşça battaniyeyi Dora nin elinden alıp müziğin ritmine uygun hareketlerle Sırayı kolları arasına aldı.
Dora Borayı görünce sıkıca genç adama sarılmış göz göze geldiği Boranın gözlerinin içine bakarken birden genç adamın yanağına bir öpücük kondurdu.
Bora nin kalbi bu küçücük çocuğun gösterdiği saf sevgi karşısında hızlandı.
Dorayi kendi etrafında dondurdukten sonra güzel yüzlü oğlanın yanaklarını öpücüğü boğdu.. bir süre daha hızlı ritimli parçaya eşlik eden üçlü nefes nefese kalmış parçanın bitmesiyle durulmuşlardı.
Dora "yine çalsin anne "
Dora cim bak Bora da gelmiş bir şeyler atistirdiktan sonra tekrar dinlesek"
Ama şok istedim ben.
Bora müdahale edip şöyle yapalım annesi biz Dora ile tekrar dinleyip azıtırken sen de bize bir şeyler hazırlasan ve 10 dakika sonra mutfakta buluşsak nasıl olur .
Lütfeeeeen anne
Pekala beyler 10 dakika sonra mutfakta görüşmek üzere dedikten sonra toparlanıp mutfağa doğru yol aldı.Bora hadi açalım
Açıyorum dostum hazır mısın.
Bir süre daha müzik eşliğinde dans eden Dora ve Bora parca bittikten sonra yine öpücüklere boğmuştular birbirlerini.
Dora yere indikten sonra Boranın elini tutmuş mutfağa doğru giderken Bova sen benim babammisin diye sordu.
Hiç beklemediği bu soru karşısında ne diyecegini bilemeyen Bora bir süre durup düşündü ve Baban olmamı istermisin diye sordu.
Mavi gözlerini genç adama kilitleyen küçük çocuk
Çoook isterim derken Bora küçük çocuğun duygu yüklü adeta çığlığı andıran vurgusu ile darmaduman olmuştu.
Canım....canimin ici .....herseyin olurum oğlum diyerek küçük bedeni kalbine sokmak isteğiyle göğsüne hapsetti.İLHAM PERİLERİ KAPIMI TIKLATTI ....BEKLEYEN OKUYAN HERKESE SONSUZ SEVGI VE SAYGILARIMLA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kayıp
RomanceAnnesinin evlendiği adamin oğluna aşık olmuştu Elya.Ve ruhunun parçalanmasına izin verdi yıllarca. Emre bencilliginin farkına ancak onu kaybedince vardı. Pişmanlık ruhunu sardı.Elya o kazada ölmüşmüydü.En kötüsü sevdiği aşık olduğu kadın ona kırgı...